![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europa gaat dus miljoenen moslims met boarding-card 'vetten'.
Hahaha ![]() Good luck En wat zijn de criteria? 'Gematigde' snuffelaars? Ik lach me rot. Go home buddy's, indien Belchique U niet aanstaat. Laatst gewijzigd door zonbron : 3 december 2015 om 06:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen slecht idee maar wat gaat dit kosten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben er totaal maar dan ook totaal geen boodschap aan dat ze hier komen infiltreren in de EU. Want daar gaat het alleen maar om, dat infiltreren om later onze 'systemen' overhoop te gooien en hun eigen willetje verder op te dringen. En deze lieden moet men ook maar eens gaan opsporen, zij die er véél geld aan verdienen. Detail tekst: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 december 2015 om 08:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Universalia;7916329]Niks te screenen, gewoon terugsturen waar ze van gekomen zijn.
QUOTE] Dat is al een goede zaak dat er een smokkelaarsnetwerk opgerold werd. Hopelijk is dit niet de laatste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe gaan ze die dan screenen? Veel van die gasten hebben al lachend al hun oude papieren en paspoort verbrand alvorens naar het luilekkerland te "vluchten". Misschien kan een leugendetectortest uitkomst brengen...
|
![]() |
![]() |