![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een atoombom lijkt mij dan weer een ietsje te ver gezocht. Er bestaat toch ook een bom die alle leven 'uitveegt' (naam bom vergeten ... ) en alle andere dingen laat staan. (was die eens niet getest in Iran of Irak, ik weet het al niet meer) Citaat:
Je zou daar van de terechtgestelde Islamieten hun familieleden nog kunnen opsporen en die terugsturen naar land van herkomst misschien? Of lijkt u dat te dramatisch, onmogelijk?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 december 2015 om 17:07. |
||
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hangt er tijdens dit seizoen wat ochtendnevel in het Kalifaat/Daesh? Alluh snakbar dan maar! ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 3 december 2015 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() 1 divisie ... Meer heb je niet nodig, maar je moet dan wel nog willen ook, hé
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Universalia. Ideaal om zich te amuseren tijdens het transport:
https://play.google.com/store/apps/d...lagueinc&hl=en |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() voor de oorspronkelijke vraag zijn er enkele dingen die toch wat meer denken vereisen:
ja, er zouden veel slachtoffers vallen,, wat ik erg zou vinden. Ja, er zouden onschuldige slachtoffers vallen, wat natuurlijk erg is. Maar ja, Isis zou gedecimeerd zijn, het zou makkelijk om de rest van de broekplassende troepen op te vegen, en ja, de volgende terroristische groepering zou nog wel eens denken eer het westen aan te vallen! |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer je ragga/mosul en andere IS gebieden naar de tyfus bombardeert dan doe je IS erg veel pijn en je maakt geen onschuldige slachtoffers. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want Frankrijk lag ook aan de basis van de Vietnam oorlog. Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 4 december 2015 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Want in IS-gebied leven geen gewone burgers?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie voorstander is van meer terreur in Westerse landen moet vooral veel onschuldigen doden. Grappig dat mensen anderen verwijten gewelddadig te zijn en vervolgens voorstellen met nog veel meer geweld te reageren. the ultimate hypocracy Citaat:
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar wat ga je aan terreurvriendjes SA en USA doen? Die gaan niet stoppen met het sponsoren van moslimfundamentalisten omdat we het vriendelijk vragen.
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een ERW, beter bekend als neutronenbom. Dat brengt ook wel materiële schade toe hoor.
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten zeer zeker ook naar de VS en SA kijken! Er valt een les te leren uit de reactie van de VS op 9/11. Wie zelf terreur gaat toepassen kan het terug verwachten ! Ik herinner mij de waarschuwing van de CIA kort voor de invasie van Irak. Zij voorspelden een toename in terrorisme als gevolg! Ondanks dat besloot de regering toch die invasie te starten.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Steeds maar weer naar het verleden kijken en dat als rechtvaardiging gebruiken voor hen gedrag is te zot voor woorden! Om te beginnen weten de meeste van die "strijders" helemaal niet wat er ooit is gebeurd! Voor hen is het niets anders dan oorlogje spelen en rijk worden door anderen te vermoorden en te verjagen! Moesten we het eens meer hebben hoe ze het in hun eigen landen zouden moeten aanpakken om daar de boel in orde te krijgen ipv te vluchten voor de toestanden die ze zelf organiseren! Ze kiezen zelf hoeveel bommen ze nog op hun kop moeten krijgen! |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze moeten ons klein krijgen door onze landen te vullen met hun eigen soort! Dan zal het pas plezant leven worden hier. Ook voor hen als de centen op zullen zijn... |
|
![]() |