![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Die migratie- en sociale wetgeving is anders wel gestemd door blanke mannen, verkozen door blanke mannen.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Feit is dat een winkel zelf de producten in de rekken kan leggen en kan beslissen dewelke. Als dat jou als consument niet aanstaat dan moet jij maar gewoon aufrotten naar de ik-hou-niet-van-zandmoppenwinkel om een onsje verstand. België is een vrij land en dat houden die goeie ouwe échte vlamingen graag zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is het niet meer halal. Dan is het dier onrein door de drugs gebruikt.
Citaat:
Of gaan we binnenkort varkens halal slachten? Maar kom, halal is meestal gewoon een kwaliteitslabeltje waarmee aangeduid wordt dat de slachter/slachterij zakaat betaald heeft aan een lokale religieus roedel. Dat het vlees vol met vliegen hangt is geen bezwaar, daar dit normaal is in de 7de eeuwse koelingsloze situatie. Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben van nature en van opvoeding uit, zeer verdraagzaam.
En dat lukt redelijk goed tot goed, in de Vlaams-culturele samenleving. Met twee uitzonderingen: - de Franstalige veroveringsdrang (maar dat is een ander onderwerp dan deze draad) - de oprukkende en dwingende Islamisering (er was een derde uitzondering, maar die is gelukkig genoeg weggevallen: de dwingelandij van de gewone godsdienst; ook een ander onderwerp). Het minste dat ik over die bezorgdheden praat, word ik verdacht van racisme, lidmaatschap van het Blok ... afijn, al dat poco-gedoe. Dat komt natuurlijk gedeeltelijk door de vuile manieren van de Belangers. Met hun overdrijvingen geven zij inderdaad teveel argumenten aan dat linkse gedoe. Besluit: ik hou er niet van dat men in warenhuizen in Vlaanderen halal fret aanbiedt. Als ze graag in Vlaanderen komen wonen, dat ze dan maar gewoon eten; er is - ook buitenlandse - keuze genoeg. Echter, buurman Blokker moet ermee rekening houden dat het niet nodig is om daarvoor te gaan roepen en tieren, om mensen te beledigen. Buurman kaloot: gene schrik hebben dat er tegen de vrijheid van godsdienst geageerd wordt. Ge zult mogen blijven uw hostieke gaan halen, iedere zondag. Oh sorry, ge gaat tegenwoordig maar drie keers per jaar ... Buurman sos: zijt ge vergeten van het juk van de kaloten destijds ? Wakker worden dan. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het vlees is in de gewone supermarkt vaan twee keer zo duur.
Bij zo'n "halal" slager kost kipfilet 5 euro de kilo, in de supermarkt 10. Mijn keus is snel gemaakt. Laatst gewijzigd door Bhairav : 5 december 2015 om 06:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel plezier met uw salmonella... Ook maak ik me de bedenking, hoe kan een stuk kip goedkoper "geproduceerd" worden als er nog een persoon moet staan bij te jodelen?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 5 december 2015 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() En gezien facebook en twitter niet plat liggen zal het ook niet snel gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |