Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 10 december 2015, 15:40   #1841
Tavek
Banneling

Standaard

Als de Tesla permanente 3G verbinding heeft, kan Tesla de wagen op afstand stilleggen en opsporen.

Als de Tesla afgesneden wordt van de 3G verbinding voor langere tijd, dan kan de Tesla zelf beslissen om zich stil te leggen en de software te locken.

het zijn maar wat opties die Tesla heeft.

Ik weet niet hoeveel dieven een masters in informatica hebben...

Laatst gewijzigd door Tavek : 10 december 2015 om 15:40.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2015, 15:41   #1842
Bartjeuh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
ik ben er zeker van dat ik op minder dan 3 minuten met een Tesla er van door ga
Dat zou dan supertraag zijn, want hij heeft aan 3 seconden genoeg om van stilstand naar 100 km/u te gaan...
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2015, 15:42   #1843
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Micele:
Arnie helpt u te discuteren ...
http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...-de-mond.dhtml

je hebt 2 kamers, met beperkt hoeveelheid zuurstof
kamer 1 zit een Porsche op volle toeren
en kamer 2 draait een Tesla op volle toeren.
Je moet een deur kiezen , welke kamer ga je binnen ?

En toch kiezen wij voor kamer 1...
Dat is hetzelfde als :
Kamer 1 een Porsche en kamer 2 een Tesla. Je mag er 1 kiezen. je krijgt hem gratis en zolang je de wagen hebt is alles betaald. Wel wetende dat de Porsche duizend maal zo verontreinigend is zal IEDEREEN de Porsche kiezen. Doe de test bij 1000 personen en ik ben er zeker van dat NIEMAND de Tesla zal kiezen. Buiten Bartjeuh maar dat is een geval apart die naar mijn mening niet menselijk is maar een groene robot
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2015, 15:44   #1844
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is hetzelfde als :
Kamer 1 een Porsche en kamer 2 een Tesla. Je mag er 1 kiezen. je krijgt hem gratis en zolang je de wagen hebt is alles betaald. Wel wetende dat de Porsche duizend maal zo verontreinigend is zal IEDEREEN de Porsche kiezen. Doe de test bij 1000 personen en ik ben er zeker van dat NIEMAND de Tesla zal kiezen. Buiten Bartjeuh maar dat is een geval apart die naar mijn mening niet menselijk is maar een groene robot
Tot de mensen de facturen van de wegentax, de inschrijving, de verzekering, het verbruik, het onderhoud....van die Porsche te zien krijgen.

Dan springen ze snel naar die Tesla. Het is gewoon superieure technologie, accepteer dat nu maar eens snel.
Oud 10 december 2015, 15:45   #1845
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
Stel je voor: je laat je wagen compleet demonteren, doet vervolgens een beroep op je verzekering, om dan vast te stellen dat deze er minder voor bieden dan hetgeen je ervoor op de tweedehandsmarkt had kunnen krijgen...

Dan sta je daar met al je gedemonteerde onderdelen...

Ben je daarvoor in de illegaliteit gedoken? Proficiat!
Gedemonteerde onderdelen zonder serienummer brengen het tienvoudige van de wagen zelf op

Citaat:
Dat zou dan supertraag zijn, want hij heeft aan 3 seconden genoeg om van stilstand naar 100 km/u te gaan...
3 seconden rechtdoor = een tiener die aan de gas kan kan dat ook. Maar doe mee aan de 30 minuten circuit en bewijs dat Tesla superieur is
Oud 10 december 2015, 15:46   #1846
Bartjeuh
Banneling

Standaard

Citaat:
Buiten Bartjeuh maar dat is een geval apart die naar mijn mening niet menselijk is maar een groene robot
Shit! Ik ben ontmaskerd! En dan nog een week vóór de VII release (de eerste Disney variant) in première zou gaan in alle zalen...
Oud 10 december 2015, 15:48   #1847
Bartjeuh
Banneling

Standaard

Citaat:
3 seconden rechtdoor = een tiener die aan de gas kan kan dat ook. Maar doe mee aan de 30 minuten circuit en bewijs dat Tesla superieur is
Die tiener gaat lang moeten zoeken naar "de gas", vrees ik...
Want - en ik verwittig je, dit kan misschien als een schok overkomen - de Tesla is een e-auto. Daar kun je geen "gas" mee geven, enkel "stroom"...
Oud 10 december 2015, 15:51   #1848
Bartjeuh
Banneling

Standaard

Citaat:
Gedemonteerde onderdelen zonder serienummer brengen het tienvoudige van de wagen zelf op
Je denkt toch niet dat er ook maar één Tesla-eigenaar het tienvoudige gaat geven voor een onderdeel dat hij (dus voor tien keer minder geld) in een officieel Tesla Service Center kan bestellen en geïnstalleerd krijgen???

Je moet van dat wit poeier afblijven, man!!!
Oud 10 december 2015, 15:51   #1849
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Die tiener gaat lang moeten zoeken naar "de gas", vrees ik...
Want - en ik verwittig je, dit kan misschien als een schok overkomen - de Tesla is een e-auto. Daar kun je geen "gas" mee geven, enkel "stroom"...
Geeuw Ik ga even wat benzine verspillen en even in volle gas naar de bar. Paar borrels binnen gieten zolang er geen nultolerantie is Want het niveau zakt weer naar nul.
Oud 10 december 2015, 15:52   #1850
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:

En de uren van het vakkundig demonteren die vergeet je zeker te tellen, of werk jij gratis.

Met gratis betaal je je hoeren niet he.
Oud 10 december 2015, 15:52   #1851
Bartjeuh
Banneling

Standaard

Citaat:
Geeuw Ik ga even wat benzine verspillen en even in volle gas naar de bar. Paar borrels binnen gieten zolang er geen nultolerantie is Want het niveau zakt weer naar nul.
Daarvoor moet je 18 jaar zijn, dus dat gaat niet lukken, vrees ik...
Oud 10 december 2015, 15:54   #1852
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Je denkt toch niet dat er ook maar één Tesla-eigenaar het tienvoudige gaat geven voor een onderdeel dat hij (dus voor tien keer minder geld) in een officieel Tesla Service Center kan bestellen en geïnstalleerd krijgen???

Je moet van dat wit poeier afblijven, man!!!
Als jij in een gracht rijdt, zonder omnium en je kan kiezen : herstelling voor pakweg 5000 euro bij de plaatselijke carrosserie of in het officieel netwerk aan 12000 euro? Of je rijdt een velg stuk. Een "jonge tweedehands" velg voor de helft van een nieuwe. Je moet weten dat die tweedehands onderdelen zo goed als gratis verkregen zijn. Dus winstmarge is enorm

Mensen staan aan te schuiven voor "tweedehands goedkope' onderdelen En iets naar en ander land verzenden kost amper nog enkele tientallen euro's.
Oud 10 december 2015, 15:56   #1853
Bartjeuh
Banneling

Standaard

Citaat:
Als jij in een gracht rijdt, zonder omnium en je kan kiezen : herstelling voor pakweg 5000 euro bij de plaatselijke carrosserie of in het officieel netwerk aan 12000 euro? Of je rijdt een velg stuk. Een "jonge tweedehands" velg voor de helft van een nieuwe. Je moet weten dat die tweedehands onderdelen zo goed als gratis verkregen zijn. Dus winstmarge is enorm

Mensen staan aan te schuiven voor "tweedehands goedkope' onderdelen En iets naar en ander land verzenden kost amper nog enkele tientallen euro's.
Waar is dan die "tienvoudige" opbrengst plots naartoe? Nog niet aan het einde van je middelbare rekenlessen gekomen, precies?
Oud 10 december 2015, 15:56   #1854
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
En de uren van het vakkundig demonteren die vergeet je zeker te tellen, of werk jij gratis.

Natuurlijk niet maar wie zegt dat je mensen per uur moet betalen? Je werkt samen en je deelt de winsten van de verkochte onderdelen. Hoeveel van die "bedrijven" zouden er niet zijn?
Oud 10 december 2015, 15:58   #1855
Bartjeuh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik denk het wel, hoor: die "hoeren" bestaan enkel op de posters op zijn kamer of op de bezoedelde foto's onder zijn matras...
Oud 10 december 2015, 16:27   #1856
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk het wel, hoor: die "hoeren" bestaan enkel op de posters op zijn kamer of op de bezoedelde foto's onder zijn matras...
Tzal daar een plekboel zijn.
Oud 10 december 2015, 16:34   #1857
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Ik weet het niet van een Tesla - die worden zoal met verlies verkocht en dus kan het zijn dat we dat iets anders dienen te bekijken - maar bij een normale auto is het wel zo dat de prijs van alle onderdelen apart zo'n 20 maal de prijs vertegenwoordigd dan de wagen compleet, afgehaald bij de dealer.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2015, 18:33   #1858
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is hetzelfde als :
euhm Porsche....
de kamer is een 'alegorie' voor de 'wereld zuurstof kamer'....
iedereen kiest inderdaad voor een porsche, terwijl je in principe moet nadenken over onze zuurstof die we verbranden en onze lucht die we inademenen die we vervuilen.

Laatst gewijzigd door brother paul : 10 december 2015 om 18:34.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2015, 18:36   #1859
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
wel ik ben gisteren van Kortrijk naar Antwerpen gereden. De autostrade stond blok dankzij een vrachtwagen. En raad eens, ik heb mijn tempomat op 130km/u gezet en gans de weg niet aan de gaspedaal en de rempedaal gekomen...

Dat vind ik dus echt fantastisch rijden...
Oud 10 december 2015, 18:40   #1860
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Ik weet het niet van een Tesla - die worden zoal met verlies verkocht en dus kan het zijn dat we dat iets anders dienen te bekijken - maar bij een normale auto is het wel zo dat de prijs van alle onderdelen apart zo'n 20 maal de prijs vertegenwoordigd dan de wagen compleet, afgehaald bij de dealer.
meen je dat nu ? je bedoelt vooral de kleine stukken zeker of speciale stukken die lucratief zijn. EN telkens nog transportkosten en handling kosten betalen ?
Ik zou veronderstellen dat eenauto in onderdelen maximaal het 3voudige kost ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be