![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
over mijn beweringen van N-VA mandatarissen gekregen ![]() Dan zou ik die graag lezen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 januari 2016 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Banneling
|
![]() Nummer twee.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 januari 2016 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Banneling
|
![]() Die twee reacties hebben me één minuutje opzoekwerk gekost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat de meerderheid van de werklozen , de meerderheid van de gevangenisklanten en de meerderheid van de terroristen in dit land Franstalig zijn, terwijl de meerderheid van de inwoners van dit land Nederlandstalig is . Wel mij is dit wel opgevallen En ik denk dat ik ook de verklaring voor dat feit ken ; De minachting van het Franstalig onderwijs voor het Nederlands , waardoor het een groot aantal Nederlands- onkundigen aflevert , die door hun gebrek aan kennis van het Nederlands , meer kans maken om werkloos te blijven, en door deze langdurige werkloosheid ook meer kans maken om in de criminaliteit of het terrorisme terecht te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En kan u echt geen fatsoenlijk Nederlands schrijven? Uw respect voor de mooie Nederlandse taal is stuitend laag. Zeer interessant. ... zucht .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Schorsen die handel, zowel in Vlaanderen als Wallonië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-Va heeft de tripartite helemaal niet verhinderd. De de PS heeft de tripartite getorpedeerd door in Brussel de vlucht vooruit te nemen. De N-Va is in de regering mogen komen als ze hun core-business lieten vallen als een baksteen, zo blijkt nu. Pandareus zag die 'bocht van bracke' goed aankomen. Ik had niet verwacht dat N-Va zo snel hun beginselvastheid zou verliezen en muteren naar een Nieuw-Volksunie Afkooksel. Maar ik vind het allerminst pijnlijk, eerder geruststellend. Citaat:
Alsof wie van het Belgische bestuursniveau proefde ooit terug wil naar een onbetekenend regionaal parlementje.... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De usual suspects komen vaak meegenieten. Iedereen lacht eens hartelijk met de onzin die hij debiteert, en daarna wordt er nog een pintje gedronken. Eentje, want de dag daarna dient de realiteit zich weer aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben dan wel geen N-VA'er maar de plaatsvervangende schaamte die ik voel voor kaproen zijn repliek is intens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Minister
|
![]() De EU kijkt natuurlijk uit naar een Unie met eilandjes zoals Vlaanderen, Catalonië, Schotland,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zal de niet Vlamen een worst wezen als de Vlamen hun spaarcentjes kwijt zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze hebben daar bij de PS eens goed om kunnen lachen en nu hoor je Bartje daarover niet meer. Bartje was in 2014 te laf om het woord "onafhankelijkheid" uit te spreken. En jij geloofd zijn gezwets nog. Doe je ogen toch eens open. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |