![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Daar ging je niet op in. Natuurlijke selectie en co evolutie spraken het meest tot me en de voorbeelden zijn er in overvloed. In dit topic staan er een paar. En ik gaf er een van. Citaat:
Wel dat begrijp ik niet goed, verwoord eens anders. Citaat:
De zee is gekomen door ijs uit de ruimte! En ik zeg dat niet he, ik lach der eens goed mee ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tjha hij heeft nog steeds niet door dat taxonomie gewoon iets man-made is om wat orde in de zaak te brengen en het valy hem nog steeds niet op waarom er zo vaak gesproken wordt over x-achtigen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah en alles wat uit het water komt is dan een vis of watte ?
Laatst gewijzigd door praha : 4 januari 2016 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |||
Banneling
|
![]() Omdat ik U toch niet voor de MILJOENSTE keer moet zeggen wat ik wel en niet aanvaard? Dat mijn "struikelblok" origins is.
Citaat:
Of het ooit gesnopen zal worden, ik ga geen hout meer vasthouden . Citaat:
![]() Citaat:
En in het andere topic heb ik je ganse tijd genetic drift proberen uit leggen en hoe dat keen staat bij "origins of nephews". Maar die nephews blijven van eenzelfde soort ej. Vis blijft vis kwestie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe niet onnozel of beter niet meer onnozel dan hoe gij doet hé
Het is de letterlijke consequentie van al je misgenoegen tegen de 'bewijslast' voor wat ge niet aanvaard. Citaat:
Ik heb je gezegd dat het heel fijn is dat ge dat stuk al wilt aanvaarden maar dat het niet alles is en zeker niet allesverklarend is. Je kan immers niet onder spontane mutatie onderuit Citaat:
Je zal jezelf eerst de volgende voorstellingen moeten maken. Wat zegt een bv muis je na miljoenen jaren ( behoudens dat je de volledige gekende mechanismes erop loslaat en niet enkel diegene die je aanvaard ) Gaat gij dat nog een muis noemen of krijgt dat misschien een nieuwe taxonomische benaming ? Waar zit 'm die 'magische' grens, Peche buiten in de ons schijnbare onoverkomeijke afstand tussen de grotere taxonomische groepen ? Antwoord daar nu eindelijk eens op Citaat:
Moest nu blijken dat het niet de kuiperbelt was... zou dat er toe doen ? Zou dat plots de algemene idee van historiek en het mechanisme van de gravitaiekracht ontkrachten ? Vraag je dat eens af voor dat ge nog eens begint over het detail mens uit vis |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw probleem zit _ en dat heb ik je ook al een miljoen keer verteld _ dat gij blijkbaar een volledige film met elk frame moet hebben Citaat:
Zoals gewoonlijk bleef het verdacht stil Citaat:
Je weet, Peche ... in principe volstaat 1 ding die het boeltje tegenspreekt hé Allez ga voor die Nobelprijs Citaat:
Nu ga je anderen al beschulingen van de kortzichtigheid die jij al jaren aan de dag legt : een vis blijft een vis Kortom... naast al dat zoveelste vaak-voor-Klaas-gewauwel is er naast jouw geloof nu al enig wetenschappelijk tegenbewijs geleverd ? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Banneling
|
![]() Moet ik nu weer alles herhalen ja?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]()
![]() |
#333 |
Gouverneur
|
![]() Er is een artikel dat licht werpt op intelligente ontwerpen door leerprocessen in evolutie. Misschien kunnen deze resultaten een een samengaan van evolutie en Intelligent Design bewerkstelligen.
http://www.cell.com/trends/ecology-e...347(15)00293-1 Laatst gewijzigd door Tomas : 5 januari 2016 om 01:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tjah Peche zweeft een beetje medunkt.
Hij ziet overal ID in, zelfs in éénvoudige betrekkingen of een getal zoals phi ziet hij iets héél speciaals. En weet ge .... in feite heeft ie een punt hoor ... of beter net niet daar het al lang bewezen is dat ieder getal héél speciaal is |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Gouverneur
|
![]() Ik vind de wetten van Maxwell behoorlijk 'intelligent design'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar geen wordt over intelligent design. Geen woord over een sturende factor die naar een bepaald doel toe werkt. Waarom denk jij dat dit opiniestuk een stap is in het mogelijk samengaan van evolutie en ID?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Gouverneur
|
![]() Omdat ikzelf altijd al vond dat bepaalde organismen zodanig complex en geordend qua structuur in elkaar steken, dat ik het moeilijk enkel kan wijten aan louter toevallige selectieprocessen. Er moet ergens een intelligent mechanisme werkzaam zijn, dacht ik. Maar de theorie waar intelligent design voor gaat is wellicht nog helemaal wat anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zoals al zoveel gezegd, en jij het maar blijft negeren: de mens stamt niet af van vissen, enkel vissen stammen af van vissen.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 5 januari 2016 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze zouden gelden (bij uitbreiding zelfs zonder ether) is misschien net minder design te noemen daar dat net aantoont dat de voomalige 4 enkel façetten waren van hetzelfde phenomeen met elk hun specifieke eigenschappen. Laatst gewijzigd door praha : 5 januari 2016 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |