![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opschorting dacht ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik als bewoner, en ik moet u volmondig gelijk geven.
De landbouwer die bijvoorbeeld zijn varkens zo behandeld zoals de staat de gevangenen behandeld wordt opgesloten wegens dierenmishandeling.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet zeiken dus. Criminelen nemen zelf het risico opgepakt te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is zelfs de VN duidelijk die in haar rapporten ter zake stelt dat in Belgie het voorarrest structureel misbruikt wordt door het parket om mensen te straffen die niet veroordeeld zijn. Maar zelfs dan nog, zelfs al zijn ze schuldig, dat is geen reden om mensen zoals beesten te behandelen. Want anders kunnen we Breendonk terug open doen ook, met wat geluk zijn er nog enkele na-oorlogse kampbeulen in leven.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder wordt niemand behandeld als een beest. Alhoewel sommigen dat verdienen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het verbod op onmenselijke behandeling is, samen met dat op foltering, absoluut. In tegenstelling tot het recht op leven, kan het zelfs niet worden opzijgeschoven in oorlogstijd. Is uw standpunt ook het partijstandpunt?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgie heeft een gevangenissysteem dat de hele wereld ons benijdt. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaat het niet allebei om geëlektrificeerde hindernissen/omheiningen die inbraak moeten tegen gaan en afschrikken (pun intended)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelfs bewezen, veroordeelde criminelen lopen hier binnen de kortste keer weer rond. Hier heeft de crimineel meer rechten dan het slachtoffer. Laatst gewijzigd door Skobelev : 6 januari 2016 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moogt thuis ook niet gewapend rondlopen. Electriciteit op omheiningen steken is inderdaad verboden. Ook niet inbrekers kunnen het slachtoffer worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is hier amper justitie. Daarom geloof ik wel degelijk in dat beginsel, maar in de b. situatie is het een soort van overlevingsreflex. en omtrent partijstandpunten: ik ben een gewoon lid van de partij; maar als ik op dit forum eens iets zeg dat strookt met het partijprogramma, dan jennen ze me dat ik een slaaf ben, oftewel de woordvoerder; nu zeg ik eens duidelijk iets in eigen naam, en gij zit al geilend te vissen dat ik dat per vergissing eens zou toegeven, waarna trompettergeschal en vreugdekreten: die van den nva zijn nazi's. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Als ge de juiste vergunningen hebt, mag dat toch wél, gewapend rondlopen thuis? Awel, wij hebben een (zelfs steeds maar duurder en duurder betaalde) vergunning van onze elektriciteitsmaatschappij om hun elektriciteit te mogen gebruiken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In huis wel, maar ik bedoelde langs uw afsluiting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |