![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#461 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar angstwekkend van terug gekomen eens ik wat rijper werd. Subtiel en vanuit het hier en nu is simpel genoeg. Denk jij dat zulke zaken (zoals je link) ooit met zekerheid bevestigd kunnen worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ergo, als ik wetenschap met u wil discussieren, lukt dat gewoonweg niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
|
![]() Dubbel.
Laatst gewijzigd door Piero : 9 januari 2016 om 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Of tegengesproken worden, als dit al niet gebeurd is.
Laatst gewijzigd door Aton : 9 januari 2016 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom je mijn aandacht blijft zoeken is de vraag? Ik negeer uw volgende post, want ik wil uw oh zo dierbare tijd niet verdoen en u de aandacht niet verder schenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Banneling
|
![]() Hoezo mysterieus? Ik ben in dit topic vrij duidelijk geweest. Niets mysterieus aan. Ik heb het mysterie niet eens geponeerd. Behalve dat van de mens.
Sorry dat je nu met je ogen draait Aton. Ik ben aan het veranderen en je moet de nieuwe ik nog leren begrijpen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Banneling
|
![]() @Athelas,
Ik heb mezelf betrapt. Ik heb de meest absurde theorieën. Je vroeg mij hoe kwam leven dan tot stand via de string theorie? En bij het bedenken ervan kwam ik erop uit hoe "utter bizar" het is. Moest je interesse oprecht zijn, zal dat een pm worden. En zal dat geen voor vandaag zijn. Het visualiseren is 1 het in woorden gieten is 2. Geen gemakkelijke taak. Daar ik dit thema al meer dan een jaar met je bespreek wil ik je het antwoord echter niet onthouden. Wel meedelen: even geduld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar is niks 'raar' aan.. zo'n zaken gebeurden regelmatig ALS daar iets 'raars', wees dan 1) duidelijk wat 2) toon het aan Citaat:
Om kort te zijn : Er is geen twijfel mogelijk dat het een samenstelling betreft en dit van verder gemeenschappelijke voorouders die er allemaal 24 hebben, dat is te zien aan de overeenkomsten van de twee die samengesmolten zijn, de centromeren en de telemoren ( maar dat weet ge allemaal al ) ... de gangbare theorie is dat van een fusie... wat zou het anders geweest zijn ? god / aliens btw bij de neaderthaler en de denisovamens zien we die 23 ook Nu zou je kunnen stellen dat zo'n eerste exemplaar onmogelijk zou kunnen paren met een exemplaar dat nog geen fusie heeft maar dat is dus geen probleem daar alle genetische informatie aanwezig is. Je hebt in principe 4 mpgelijkheden waaronder 2 serieuze problemen veroorzaken vgl met het Down syndroom. De twee andere mogelijkheden leveren netjes : een origineel exemplaar zonder die fusie & een exemplaar met die fusie Je hebt dus een 50-50 kans. Laatst gewijzigd door praha : 11 januari 2016 om 00:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#479 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom je alleen te zeggen dat het slechts frames zijn. Het is niet omdat we niet over al die frames beschikken dat je plots de meest waanzinnige speculaties moet maken... en dat doe jij steeds. Ik heb het alleen daarover. En wat nog meer triestig is dat je zulke speculaties alleen doet wanneer het de mens betreft... want je kan maar niet aanvaarden dat we ook maar slechts een product zijn van evolutie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wou je er enkel op wijzen hoe snel een mens terug in zulke termen vervalt Citaat:
|
||
![]() |
![]() |