![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want niet ik zeg of schrijf dat een oudere klacht ongeloofwaardig is, maar knuppeltje ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat het BDW was.
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets doen impliceert dat het best ok is een collega ongevraagd te bepotelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Mijn vrouw heeft hem duidelijk gemaakt dat ze met zo een gedrag niet gediend was.Enkele andere collega's overigens ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja
... of ik geloof dat hij onschuldig is, is een andere vraag Citaat:
so ? Laten we even stellen dat hij het gewonnen zou hebben. Zoiets zou denkbaar zijn hé als bv bleek dat het overgrote merendeel van die getuigen verzonnen _ of hun getuigenissen heel wat bijgekleurd waren. Dan nog kon ie 1) schuldig zijn 2) schuldig bevonden worden aan aanranding en/of verkrachting aan de hand van de andere getuigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk hé ls er morgen 10 mensn zeggen dat Koning Filip zijn broek heeft afgestoken in het openbaar en een journalist schrijft daarover dan kan hem niks verweten worden maar dat wilt nog niet zeggen of die 10 misschien niet uit hun nek aan 't lullen waren. Citaat:
Citaat:
...of het wijs is is een andere vraag Citaat:
Zoals ik al zei...hij viel de verkeerde aan. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niks op eenzelfde discours na misschien nog even herhalen (ditmaal van wiki) : "In hun vonnis stelden de rechters dat gezien het groot aantal getuigen van de seksuele intimidatie de Humo-journaliste mocht aannemen dat deze verklaringen met de waarheid strookten" Citaat:
ja klopt ! Dat zal hij dan ook wel gedaan hebben...anders haden ze hem dat kunnen verwijten. Bronnen checken wilt nog niet zeggen dat die bron de waarheid zou spreken. Citaat:
Ik zal het nog eens zeggen : voor mijn part is ie ook schuldig maar juridisch is hij dat dus vooralsnog niet. Vergeet ook niet dat mes snijdt in beide richtingen als de getuigen geen klacht neerleggen en dat er feiten zijn die verjaard zijn. Laster wordt nogal moeilijk als iets verjaard is... eerroof zou nog kunnen. Citaat:
(ik heb het hier met betrekking op de holocaust moest het nog niet duidelijk zijn) Moest het academisch werk ( het VHO ![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Jij maakt geen onderscheid tussen feiten en hun juridisch aspect.
Het Pol hoeft inderdaad niets. De vraag is wat waarom Bart De Wever en N-VA zo'n individu in hun rangen duldt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen ik ben niet diegene die de waarheid in pacht heeft... ik ken de feiten niet ... ook al heb ik er zo m'n gedacht van Citaat:
Maar onderschat calimero BDW en NVA niet hé Tot nu toe is er nog niet veel dat ze niet positief naar hun hand gedraaid hebben. Je ziet dat hier al op het forum. Het is voldoende om over framing & politieke afrekening te beginnen... het is zelfs niet schadelijk om 95% van de media van een complot te verdenken en er niet meer in zee te willen gaan. Complete waanzin maar blijkbaar pakt dat verf. Ik vraag me zelfs af moesten die getuigen ( indien het kan ) nog klacht neerleggen en hun gelijk halen of dat dat niet zou gezien worden als het regime tegen calimero |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een raadsel, toen hij in de CD&V zat had niemand bezwaar noch klachten.
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik maak geen deel uit van N-VA dus ik kan die vraag niet beantwoorden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....33#post7973833 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een raadsel? Het was Doenja Van Belleghem die de kat de bel aanbond in 2010 in een lezersbrief aan humo. Van Den Driessche was toen nog lid van de CD&V. Van Den Driessche zwijgt beter over seksueel misbruik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij verontschuldigde zich later. Je weet evengoed als iedereen dat het artikel in de Humo waarin Pol Vanden Driessche met DSK vergeleken werd verscheen nadat de man de CD&V ruilde voor de N-VA.
![]() |