![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 24 januari 2016 om 20:11. |
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De laatste der separatisten, op weg naar Sint-Fransiscus (Brakel).
Hij haast zich, want om 16.00 stipt wordt de tapiocapudding opgediend.
|
|
|
|
#203 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]() tapiocapudding ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
![]() .. laat mij raden ? de rattenvanger van Deurne ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Banneling
|
Oei die vent haalt dat niet, alleen en te voet van oostende naar brakel, en dan is er nog wel een treinstaking aan de gang, en volgens dat ik kan zien gaat hij dan nog de verkeerde richting uit naar la douce france.,dus dat potje tapiocapudding mag hij ook vergeten.
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom eigenlijk altijd met Brakel voor de dag komen? Maar wacht eens even... Brakel ligt eigenlijk niet zo vreselijk ver van Ronse. Zou Panda uit Ronse soms een jobke hebben in Sint Franciscus Brakel. Dat zou veel kunnen verklaren.
|
|
|
|
|
|
#208 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dan nu nog even de vergrijzing en de sociale zekerheid betalen.
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een eerstejaarsstudent zou nu te horen krijgen dat hij in september mag terugkomen... |
|
|
|
|
|
|
#211 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://newsmonkey.be/article/23083 |
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En iedereen amuseert zich rot hoop ik? Ik moet wel opmerken dat de grote hoop hier al jaren de richting uitloopt van "la douce France". Ik heb er trouwens; ook op dit forum; reeds dikwijls op gehamerd dat onze kinderen moeten blijven de taal van Voltaire studeren. En dat ze daar bijna daar niks meer mee zijn in de wereld. Uitgezonderd in een paar gewezen colonies waar een paar bosnegers nog wat creools Frans wauwelen. Mijn activiteit is hier wel gedaald want niemand leest iets en er wordt liever ruzie gemaakt. Dus wat zin heeft het dan om te debatteren over achtergrondinformatie? En ik heb ook al dikwijls laten aanvoelen dat die politieke bollekeswinkel mij feitelijk geen yota meer interesseert. Buiten de reactie dat ik een vuile overloper ben heeft me dat niks opgeleverd. Ik heb er zelfs niet op gereageerd. Want ruzie maak ik niet meer uit politieke overtuiging. Trouwens; op welke partij zou ik moeten stemmen? Omdat ze zelf zeggen dat ze de besten zijn? Met alle chinezen maar niet met den deze. Wij hebben in dit land zowaar het stomste politieke corps van de ganse wereld. Een paar bananenrepublieken terzijde gelaten want daar heerst een stamhoofd met zijn familie. Even een beperkt lijstje maken tot staving. Hoe zit het met het proces tegen de Zwitsers die Sabena leegzogen en de reden veroorzaakten dat meer dan vierduizend mensen op straat vlogen. Wie veroorzaakte dat ik moet betalen voor de groene stroomproducenten? Wie heeft de Arco-coöperanten in t'zak gezet met hun medeweten of niet? Wie heeft onze gezonde koninginnestukken verkocht aan Franse holdings om hun leven boven hun stand te kunnen blijven volhouden? Wie heeft Europa zoveel macht bezorgd dat schaap Merkel; waarvoor ik niet kon kiezen; het zo heeft geshaft dat mijn centen moeten dienen om vreemd gespuis; waarvan sommigen met ultra-slechte bedoelingen; te onderhouden? Moet ik verder gaan? Nog niet voldoende soms? Of zou ik een blijvende bewondering moeten uiten voor sommigen die hier op dit forum blijven blaten dat hun partij de beste is. Mijn standpunt zal weeral niet in dank worden afgenomen. Een of ander Pandalul zal weer komen kraaien dat ik een overloper ben. Maar......ik sta daarboven hoor. En ik doe er dus niet aan mee. Toch niet op deze manier. Zeg verdomme waarom ge denkt dat uw partij de beste is. En lult zo niet verder. Want er zitten er hier op dit forum die door hun gekraai alleen veroorzaken dat ze bij sommige kiezers wrevel veroorzaken. En dat levert geen stemmen op. Integendeel zelfs. Maar.......ook dat heb al dikwijls laten aanvoelen. En het heeft geen zin. De enige oplossing zal zijn dat ik mijn activiteit hier beperk. Mogelijk zijn er sommigen tevreden? Het weze zo! Laatst gewijzigd door werkman : 25 januari 2016 om 01:21. |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
CD&V niet klaar voor Vlaamse Onafhankelijkheid
Tsjeven hebben altijd problemen met klaar komen. Altijd dat schuldgevoel over het zondige aspect ervan. Een deel van het Vlaamse juk. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die had beter net als de bewoners van Sint Franciscus te Brakel een luier voor volwassenen met ontlastingsincontinentie aangedaan. Dat is aangenamer voor zijn omgeving.
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#219 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze zouden de vakbonden wél rechtspersoonlijkheid kunnen geven, maar ook daar komen de tsjeven allicht niet van klaar.
|
|
|
#220 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als observator breng ik graag regelmatig verslag uit over het reilen en zeilen van onze forummembers-residenten van Sint Franciscus. Stoor je je daar aan ?
|
|
|
|