![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wie wordt de volgende president van de VS? | |||
Bernie Sanders |
![]() ![]() ![]() |
16 | 11,85% |
Donald Trump |
![]() ![]() ![]() |
61 | 45,19% |
Ted Cruz |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,22% |
Hillary Clinton |
![]() ![]() ![]() |
55 | 40,74% |
Aantal stemmers: 135. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik waag een gok; misschien dat Bloomberg denkt "Als Trump stemmen kan kopen, dan moet ik mijn vermogen nog meer stemmen kunnen kopen".
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 24 januari 2016 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij het allemaal show is met de bedoeling mensen naar het stemhokje te lokken. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 25 januari 2016 om 01:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat zullen dat die negertjes in de achterbuurten echt wel te weten komen, zeker als Trump de voormalig bokser gaat betalen om zijn kandidaatstelling te promoten; het idee dat Trump illegalen naar Mexico naar Mexico wil schoppen klinkt ook wel cool in de oren, dunkt me. Betreft Sanders geef ik je gelijk in. Mijn leefomgeving bestaat uit bosnegers, hun kennende zullen ze niet op dit type man stemmen. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 25 januari 2016 om 05:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trump zijn kansen op een aanzienlijk deel van de black vote zijn zo slecht nog niet op dit moment. Hangt er natuurlijk vanaf welke smeercampagnes het SPLC en dergelijke nog in petto hebben. Misschien classificeren ze Trump's campagne wel als "haatgroep".
![]() |
![]() |
#106 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#108 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de top van het conservatieven (belangrijk binnen het GOP om de conservatieve basis te mobiliseren) beginnen zich te roeren, en ontketenen een ware anti-Trump campagne:
Citaat:
Citaat:
wat onmiddellijk reacties uitlokte: Citaat:
GOP-reactie: Citaat:
en Trump zelf: Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister
|
![]() Nogal lange video , maar de moeite waart :
The Untruth About Donald Trump https://www.youtube.com/watch?v=Gw8c2Cq-vpg
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=AnarchoChristophe;7974044]Alleszins niet door ons[quote] Voor EuropaisSanders geen slechte zaak. Voor de wereldvrede in het algemeen ken men hopen. Maar goed. Dat dacht men ook van Obama die daarvoor zelfs een Nobelprijs kreeg. Uiteindelijk vielen er onder Obama meer doden dan onder Bush als een rechtstreeks of onrechtstreeks gevolg van VS politiek. De neoconservative oorlogsmachine stop je niet zomaar.
Van Trump weet ik niet zo wat te verwachten qua internationale politiek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() Zou Trump dat zelf wel weten?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zou wel eens komaf kunnen maken met de koudeoorlogs nonsens die onder Obama weer is aangewakkerd. Libië, Oekraïne en Syrië zijn daar de oorzaak van. Dat zou pas een legacy zijn. Ipv Obamacare en een wankel vredesverdrag met Iran, die niet opwegen tegen alle oorlogen en staatsgrepen door het Obama regime.
Cruz en Clinton zijn de minst wenselijke kandidaten lijkt me. Vanop een afstand. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 25 januari 2016 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Johan Bollen;7974278][quote=AnarchoChristophe;7974044]Alleszins niet door ons
Citaat:
Ik denk dat Trump zich meer op het binnenland zal willen focussen, behalve dan echte bedreigingen als IS. Hij heeft reeds verklaard de relatie met Rusland te willen verbeteren. Problematisch is z'n pro-Israël standpunt, grotendeels ingegeven door het feit dat hij uit new York komt. Maar soms zegt hij wel waar het op staat, bvb. Some of our so-called allies that we work with and that we protect militarily, they are sending massive amounts of money to ISIS and to al-Queda and to others. Joe: So are you saying the Saudis are doing this? Donald: Of course they’re doing it. Everybody knows that. http://yournewswire.com/donald-trump...-funding-isis/ Hillary Clinton said that it is O.K. to ban Muslims from Israel by building a WALL, but not O.K. to do so in the U.S. We must be vigilant! http://mondoweiss.net/2016/01/suppor...els-separation |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Johan Bollen;7974278][quote=AnarchoChristophe;7974044]Alleszins niet door ons
Citaat:
Ik denk dat Trump zich meer op het binnenland zal willen focussen, behalve dan echte bedreigingen als IS. Hij heeft reeds verklaard de relatie met Rusland te willen verbeteren. Problematisch is z'n pro-Israël standpunt, grotendeels ingegeven door het feit dat hij uit new York komt. Maar soms zegt hij wel waar het op staat, bvb. Some of our so-called allies that we work with and that we protect militarily, they are sending massive amounts of money to ISIS and to al-Queda and to others. Joe: So are you saying the Saudis are doing this? Donald: Of course they’re doing it. Everybody knows that. http://yournewswire.com/donald-trump...-funding-isis/ Hillary Clinton said that it is O.K. to ban Muslims from Israel by building a WALL, but not O.K. to do so in the U.S. We must be vigilant! http://mondoweiss.net/2016/01/suppor...els-separation |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Gouverneur
|
![]() Ik hou het voorlopig op Trump.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() dit
![]() |
#118 |
|
![]() Wie eens een stemtest wil invullen kan o.m. hier terecht: http://www.isidewith.com/
Mijn standpunten komen blijkbaar het meest overeen met die van Sanders (93%), vooral op het vlak van binnenlands en buitenlands beleid, economie, ecologie en zogenoemde sociale kwesties (abortus, homoseksualiteit, e.d.). Clinton eindigt tweede (87%) dankzij haar standpunten inzake gezondheidszorg en onderwijs. O'Malley volgt op drie met 74%. Eerste Republikein is Trump (69%), gevolgd door Paul (61%) en Huckabee (56%). Helemaal achteraan bengelen Fiorina en Rubio (elk 37%). Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 26 januari 2016 om 23:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |