![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik hou wel van dat repetitieve waar je toch steeds iets nieuws in hoort. En vermits mijn muzikaal geheugen ( zoals bij de meeste mensen) niet meer dan een goed dozijn nummers bedraagt duurt het maanden voor ik een paar uur van zulke muzak beu ben. Menselijke stemmen houden ze er maar beter uit. Daar hou ik meestal niet van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
maar muzak? Tzijn meestal academisch opgeleide muzikanten die de muziek maken die ik postte. James Holden - Lump http://www.youtube.com/watch?v=Hsj70...eature=related
because the fish knows everything. Laatst gewijzigd door thefishdoesntthink : 10 november 2011 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Gelukkig dat smaken verschillen.
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nogmaals, begin eens met dit: http://www.youtube.com/watch?v=0ubzEcpIKpU ervaar het als een nieuwe smaak, een nieuwe kleur als het ware. Mijn bomma kan er ondertussen van genieten, als van Mozart.
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Mijn smaak reikt van Rachmaninoff tot Trentemoller, van Michael Jackson tot Groundation en van John Coltrane tot Venetian Snares. De jouwe?
U weet niet wat u mist.
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Filtertypen - After Laughter. Perfecte integratie van appelen in peren.
http://www.youtube.com/watch?v=8nbBajVb6Bo
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() nog eentje, laat het zacht binnenkomen http;//www.youtube.com/watch?v=1zE3SWEkOGo
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet mijn glaasje limonade & trouwens , vele links zijn reeds foetsie !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |