Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 januari 2016, 11:43   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het lijkt mij allemaal vreselijk chaotisch. Je kunt eigenlijk niet goed zien wat er precies gaande is. Wat was nu eigenlijk de aanleiding voor al deze herrie? En wat kwam die cowboy-chauffeur zich daar plots met volle geweld tussen gooien?
Citaat:
Refugees violenty attack woman and knocked over for a Pine Apple
Dat was de aanleiding dacht ik
Oud 27 januari 2016, 11:45   #22
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Het lijkt mij allemaal vreselijk chaotisch. Je kunt eigenlijk niet goed zien wat er precies gaande is. Wat was nu eigenlijk de aanleiding voor al deze herrie? En wat kwam die cowboy-chauffeur zich daar plots met volle geweld tussen gooien?
... uit de comments zou het om vechtende Turken en Koerden gaan .
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 11:54   #23
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat was de aanleiding dacht ik
A pine apple??? What's wrong with a pine apple?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 12:00   #24
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alez nog eens en voor de laatste keer, dat zijn Turken en Koerden die aan het vechten zijn. NEGEER DAT FRAGMENT wat na die vechtpartij komt vanaf seconde 45, daar gaat het om, de vernietiging van het blanke ras door alle andere rassen.
Het gaat totaal niet over dat fragment dat is reeds 2 jaar oud.
Oud 27 januari 2016, 12:46   #25
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
https://www.youtube.com/watch?v=muXbP2JcHIw

dit filmpje wordt massaal verwijderd door Facebook vandaag...

vandaag in Zwitserland ...
Niemand die het wat of waar kent van het filmpje. Ik heb dit filmpje twee maand geleden al gezien via een link op dit forum. Nu er lopen dingen serieus scheef maar dat is voor zover ik weet nog altijd met een kleine minderheid. Het zal er vermoedelijk ook niet op verbeteren gezien de economische toestand en het huidige economische paradigma. Als die vluchtelingen er niet in slagen hier een goed leven uit te bouwen of als dat op kap gaat zijn van diegene die het nu hier al moeilijk hebben dan gaan we nog veel meer onrust tegemoet. Laten we toch vooral onze hersenen gebruiken ipv de gemoederen op te stoken.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2016, 13:31   #26
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Niemand die het wat of waar kent van het filmpje. Ik heb dit filmpje twee maand geleden al gezien via een link op dit forum. Nu er lopen dingen serieus scheef maar dat is voor zover ik weet nog altijd met een kleine minderheid. Het zal er vermoedelijk ook niet op verbeteren gezien de economische toestand en het huidige economische paradigma. Als die vluchtelingen er niet in slagen hier een goed leven uit te bouwen of als dat op kap gaat zijn van diegene die het nu hier al moeilijk hebben dan gaan we nog veel meer onrust tegemoet. Laten we toch vooral onze hersenen gebruiken ipv de gemoederen op te stoken.
dat kan alleen als de (EU buiten)grenzen onmiddellijk dicht gaan, en elke misstap en misdrijf door vluchtelingen onverbiddelijk leidt tot terugsturen ... dat is m.i. het enige beleid dat de bevolking kan geruststellen en niet tot extremismen leidt ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2016, 11:55   #27
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
die cursus van theo asiel, zal nogal een verschil maken.
En wat zou jij voorstellen?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2016, 12:00   #28
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Rustig, volgens Jean Hesp is er niets mis met de islam noch met de inhoud van de koran en volgens den Theo zijn de kleine probleempjes die er nu zijn op te lossen met een cursuske.
Juist,ja.
En wie heeft de juiste reacties, zodat we die mens en zijn partij aan de macht kunnen helpen? Elio?
Niet dat ik een antwoord verwacht. Gewoon één van die vragen waar nooit een antwoord op komt... Gewoon wat NVA bashen, meer moet dat niet zijn.

Laatst gewijzigd door andev : 28 januari 2016 om 12:06.
Oud 28 januari 2016, 12:04   #29
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Misschien had het een cowboy-camionchauffeur moeten zijn die die ganse bende zotten neermaaide... Met al de slachtoffers die ze in eigen landen maken, wat maakt het uit dat er hier ook een paar verdwijnen...
Oud 28 januari 2016, 12:05   #30
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is in Turkije. Een Turk die op een groepje Koerdische demonstranten inrijdt.

Er zijn zeer veel problemen met deze immigratiecrisis, maar laten we nu niet vals nieuws verspreiden.

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 28 januari 2016 om 12:05.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2016, 12:08   #31
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dat is in Turkije. Een Turk die op een groepje Koerdische demonstranten inrijdt.

Er zijn zeer veel problemen met deze immigratiecrisis, maar laten we nu niet vals nieuws verspreiden.
Tja, er zullen inderdaad valse berichten zitten tussen alles wat we te lezen en te zien krijgen! Misschien wel ingestuurd door onze pocoliefhebbers zelf om achteraf groot kabaal te kunnen maken over "de leugens" die we geloven?
Soort psychologische oorlogsvoering?
Oud 28 januari 2016, 13:44   #32
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht

Heeft er eigenlijk iemand langer dan 45 sec (het gevecht) naar dat filmpje gezien eigenlijk.
Het hele filmpje gaat helemaal niet over dat gevecht, de maker van dat filmpje had vele beter dat gevecht weggelaten.
Ik lees hier meer dan 30 postings over dat gevecht, het gaat er over dat alle gekleurde mensen ons land komen innemen en dat wij ons niet kunnen en mogen verzetten. Pffff

Laatst gewijzigd door Hoomer : 28 januari 2016 om 13:46.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2016, 14:22   #33
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Tja, er zullen inderdaad valse berichten zitten tussen alles wat we te lezen en te zien krijgen! Misschien wel ingestuurd door onze pocoliefhebbers zelf om achteraf groot kabaal te kunnen maken over "de leugens" die we geloven?
Soort psychologische oorlogsvoering?

Niks psychologische oorlogsvoering, eerder te simpel om te beseffen dat jullie droog gepakt worden en er nog blij om zijn ook.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be