![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door geertvdb : 29 januari 2016 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, u weet gewoonweg niet hoe het er aan toe gaat in gelovige gezinnen anno 2016. U veronderstelt dat ouders hun kinderen de zaken opleggen en dat er over niets kan worden gepraat. Allemaal pure veronderstellingen en vooroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |||||
|
![]() Citaat:
Als het criterium 'goed sport kunnen' is, wel dan zijn de zwarten beter dan ons. Zowel op de korte afstand als op de lange afstand. Dus dan zijn zwarten superieur. Gij kiest gewoon een criterium dat in uw kaart speelt, dat is vals spelen. Citaat:
Tegenover u is JvdB een oase van rationaliteit. ![]() Citaat:
Zwarten zijn niet hetzelfde als blanken. Zeker waar! Dat ontken ik niet. Maar op geen enkel moment heb ik mij superieur gevoeld. Want domheid en ignorance vindt ge overal. Ook op dit forum waar 99% blank is. Citaat:
Er is geen enkel , maar dan ook geen enkel reden om aan te nemen dat zwarten dommer zijn dan blanken. De genetische variatie is miniem. Mag ik u erop wijzen dat wij nog maar een zeer korte tijd blank zijn? Kan u mij een genetische verklaring geven waarom wij slimmer zouden zijn? Gewoon omdat we in Europa leven, en niet in Afrika? >Is het een kwestie van geografie? Citaat:
Ik kan mij enkel voorstellen dat iemand met een laag zelfbeeld het nodig vindt om anderen naar onder te duwen. Laatst gewijzigd door geertvdb : 29 januari 2016 om 20:59. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
|
![]() Citaat:
Uw kinderen wijsmaken dat er een God bestaat! Of gaat u ontkennen dat u dat hebt gedaan? En hebt u verteld over alternatieven? Over de mogelijkheid om atheist te zijn? Ik denk het niet, hé. Dat hebt u opzettelijk verzwegen. vandaar: dictatoriaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om beter in bepaalde sporten te zijn, heb je niet echt veel werkende hersencellen nodig èh ... dictator geertje.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
|
![]() Citaat:
En om jazz te spelen hebt ge veel hersens nodig. Want muziek is een beetje zoals wiskunde. Allez, muziek IS wiskunde, en kunst tegelijk. Mijn favoriete jazz pianist is Oscar Peterson. Wat die kan is buitenaards. En het is een zwarte! En alle, maar dan ook alle blanke jazz pianisten bewonderen hem. Zijn improvisaties zijn zo complex dat transcripties bijna onmogelijk zijn. Wat was uw laatste compositie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
|
![]() Citaat:
U vroeg mij wat er dictatoriaal is aan uw wereldbeeld. Wel ik leg het u uit. Is dat niet vriendelijk van mij? U zal er een beter mens van worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dat is wel belangrijk. BEWIJS. Citaat:
En waarschijnlijk was het in de Levant. Mocht er toch vermenging geweest zijn. Citaat:
Citaat:
De feiten zijn op dit moment zo: de vermenging van Neanderthalers en homo sapiens is mogelijk geweest. Maar een bewijs is er gewoonweg nog niet. Nu, voor alle duidelijkheid. Mocht er vermenging geweest zijn, dan nog is de stelling dat blanken slimmer zijn dan zwarten door de Neanderthal genen gewoon flauwe kul. Er is geen enkel reden om aan te nemen dat Neanderthalers slimmer waren dan homo sapiens omdat ze een grotere hersenpan hadden. Integendeel, tot op het moment dat homo sapiens Europa binnenkomt is de technologie van de Neanderthaler archaïscher dan die van de homo sapiens. Degenen die een oorzaak willen verzinnen waarom blanken slimmer zijn dan zwarten zullen dus iets anders uit hun racistische duim moeten zuigen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Europees Commissaris
|
![]() Een compliment, komende van een neckbeard als jij.
![]() |
#394 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw extremistische mening waarbij u atheïsten eigelijk minderwaardige mensen vindt, verdient een plaats in de samenleving. Verbod helpt niet. Een educatie gebaseerd op mensenrechten wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |