![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige mensen denken toch echt dat zij de grote uitzonderingen zijn die alles mogen.
En die individueel op hun wensen bediend moeten worden, wat er ook gebeure, wat er ook zij ... Naar mijn aanvoelen zijn er vooral zo'n soort mensen bij de bekende of populaire halfzachte pummels, van het hardere linkiewinkie-type. Als er op grote schermen overduidelijk aangegeven staat dat smartphones niet gewenst zijn; en als ge een iq hebt dat de 75 overschrijdt, en dus beseft dat er redelijk grote economische belangen op het spel staan, dan houdt ge uw machientje in uw zakken ... titel: StuBru-dj gewond na avondje Sportpaleis: ‘Zonder reden aangepakt door agenten’ link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160203_02107657 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen smartphone binnen is geen smartphone binnen. Trouwens, bij het binnengaan hadden ze nog geen opnames kunnen maken, wat een uitleg is me dat.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ... moeilijk om beelden van de show te maken als je voor de start wordt buitengegooid , ... ben jij echt advocaat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees nog eens GOED wat ik geschreven heb.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Morgen uithuilen bij 'De Afspraak'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn nog mensen aangesproken maar hij was waarschijnlijk de enige die zo tegenstribbelde. Pas op hé, allochtoon én VRT-medewerker: zo iemand doet nooit iets verkeerds.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 3 februari 2016 om 23:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Yeah, right.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als je moet bellen voor iets?
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is groot nieuws.
Een gekleurde medemens die gestraft werd omdat hij iets deed wat niet mocht. Hier moeten we het uitgebreid over hebben in prime time. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik kan me al levendig voorstellen met welke arrogantie zo'n omhooggewaaide Stubru-bougnoul z'n verontwaardiging in het bijzijn van z'n kakteef zal hebben geëtaleerd.
Al wat ik hierop kan zeggen is: opgeruimd staat netjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vraag me af hoeveel verschillende versies van het proces-verbaal men al geschreven heeft... Citaat:
:Trololol: Op basis van welke wet?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 4 februari 2016 om 00:59. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op contractuele basis: als u tickets koopt voor een evenement, dan onderwerpt u uzelf aan de algemene en bijzondere voorwaarden van de organisator. Als dat inhoudt dat u geen beelden of opnamen maakt, dan mag de organisator maatregelen daartoe nemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat me toch niet vertellen dat in de voorwaarden staat dat je je gsm niet mag gebruiken?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
opmerkelijk, die bereidheid van sommigen om zonder meer afstand te doen van basis burgerrechten ... t zal toch niet zijn omdat de naam van t slachtoffer Faisal Chatar niet 'Vlaams' genoeg klinkt ? ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zoveelste omhoog gevallen knuffelallochtoon met een beetje bekendheid die in de media zijn beklag doet omdat hij terecht werd aangepakt voor zijn baldadigheden. Dit zullen we snel vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als gij eens per ongeluk naast mij zoudt zitten in den opera, en gij moet plots bellen "voor iets", dan zal ik jou wel eens een hoge mi doen zingen.
post scrotum: ik zit, uit principe, nooit in den opera, 't is maar een voorbeeld. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je bepaalde fabrieken bezoekt moet je ook je gsm aan de receptie inleveren. Wat nu ? Hier mocht je hem waarschijnlijk wel op zak houden. Ben ik nu de enige die het normaal vind dat, als je naar een optreden of film gaat, je die dingen in fllght mode zet en in je zak laat zitten ?
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 4 februari 2016 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |