![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Los daarvan zoeken energieleveranciers precies altijd naar manieren om uw voorschotfactuur te verhogen.
Enfin, die van mij doet dat... ik begrijp ook niet waarom ik maandelijks het dubbel zou moeten voorschieten, totaal los van mijn verbruik, om dan bij de eindafrekening een grote som terug te krijgen. (ale, zal met de cash flow hebben te maken... ) Je kan pas zeker zijn van het bedrag van de verhoging na een jaar bij de afrekening? Laatst gewijzigd door Guinevere : 7 februari 2016 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot welke partij behoort die Turteldinges ook alweer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van 256 naar 310€
3720€/jaar. En een jaar geleden was dat nog maar 100 en een beetje. Dat is congé geld en nieuwjaar geld en maandloon in klap weg. Voor 3 radiatoren, 1 bulex en was en droogkast. En nog wat kleine prullen. Jawadde...elektriciteit de toekomst? Wiens toekomst? Geen wonder dat de economie niet aantrekt. Met wat zouden ze het nog betalen?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 februari 2016 om 23:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Van 46 naar 87 euro per maand op 1 jaar tijd.
The grand rip-off has begun. Kortom, geen haar op mijn hoofd die er nog ooit aan denkt om nog op de huidige meerderheidspartijen te stemmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd.
Leve de sossen terug.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 8 februari 2016 om 01:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat ze het een turteltax of een freyasubsidie noemen, is enkel om de regering (lees partijen) die hun goedkeuring geven aan getroffen maatregelen, een beetje uit de wind te zetten. De regering in zijn geheel, dus ook N-VA heeft zijn goedkeuring gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Smijt ons geld nog maar wat langs deuren en vensters buiten, bende dieven. Misschien moeten de bedrijven nog wat korting krijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Electrabel decennialang een monopolie toegekend door alle regeringspartijen. De prijs van het verdeelnet water en elektriciteit, naar het hoogste tarief in Vlaanderen, voor heel Vlaanderen. Dit zonder enige reden, je kan nakijken hoeveel winst ze nu reeds maken, hun reserves en wat ze jaarlijks uitdelen aan hun aandeelhouders. Gewoon een platte verdoken belastingverhoging. Dacht je dat iedereen een ezel is en niet merkt dat dit de grootste belastingregering ooit is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roep niet te hard over het water, daar betalen we nu nog 6% BTW op, straks hebben de aasgieren het door en gaat het ook naar 21.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons toch niet vergeten dat het plaatsen van panelen toch ook een investering in de economie was. In ons geval eentje van 25k€. Maar dat is iets anders zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
De Vlaamse en Waalse politieke slaafjes van de financiële en industriële wereld hebben enkel oog voor hun eigen verrijking. En ja, je hebt de verzuiling, maar kijk even terug in de tijd en je zal merken dat die verzuiling ontstaan is door de botsing van een religieus gedachtegoed met een niet religieus gedachtegoed. Dat kwam indertijd de verdeel en heers tactiek van het politieke en industriële patrimonium zeer goed van pas. Net zoals nu nog steeds. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In uw blinde haat op de N-VA noemt u iedereen een N-VA er of wat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar schrijf ik dat Turtel van de NVA is? Maar uw NVA zit wel in de regering die deze maatregelen goedkeurt, waarvoor mijn dank. Misschien hadden ze de 4 miljard frauduleuze facturen en smeergelden eerst kunnen aanspreken om de putten te dempen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |