Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 februari 2016, 10:37   #301
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Azijn op mosselen gieten, daarvoor past enkel nog de kapblok...

De guillotine komt toch uit Frankrijk of niet???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2016, 10:39   #302
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Nadat ik dit gelezen heb geloof ik niet meer dat Marie huisvrouw is.
Geen man krijgt dit binnen, ook geen Waal...
Oei, oei, oei, ge slaat Pandareus zijn bewijslast uit zijn handen... Wat moet hij nu gaan vertellen...
Oud 9 februari 2016, 10:44   #303
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
In de gevangenis zou er een spontane opstand uitbreken moest men hen dergelijke infecte smeerboel serveren. Plus klacht wegens onmenselijke behandeling.
Dat zal dan toch wel in een franstalige sossengemeenschap moeten zijn, waar 'de calimero uithangen' hun bron van inkomsten is, want de Vlamingen krijgen heel wat meer onmenselijkheden op hun bord uitgestrooid, maar daar kijkt Pandareus liever niet naar en daar glijdt hij liever overheen want het zou zijn braaf Belgenzieltje wel eens zwaar kunnen bezoedelen...
Oud 9 februari 2016, 10:47   #304
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn gedachten gaan nu naar haar huisgenoten. I feel their pain...
Jij, jij voelt niets meer buiten Belgische waanzin... totaal afgestompt dat je bent door de Belgische leugens die jij gelooft...
Oud 9 februari 2016, 10:48   #305
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Oei, oei, oei, ge slaat Pandareus zijn bewijslast uit zijn handen... Wat moet hij nu gaan vertellen...
Hoe maak je pasta, Marie?
Bak je dat in de boter?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2016, 10:56   #306
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Brussel is minder en minder een Nederlandstalige stad. Frans blijft status quo. Arabisch en Engels zijn in opmars dat zou u toch moeten verheugen?
Luister, wat zou mij dat verdomme moeten schelen dat men ook en zelfs veel frans spreekt in Brussel, zo lang men mij als Vlaming in Brussel, mijn Vlaamse hoofdstad in mijn Vlaams land respecteert....

Oei... nu krijg ik zeker de hele francofonie met zijn Belgische vazallen over mij heen... La Belgique est francophone et Bruxelles est une ville francophone...
Pas je aan in plaats van hier nonsens te komen vertellen...

En wat als doodzonde, absurditeit, racisme, bekrompenheid en alles wat maar negatief, zefs als het schenden van de franstalige elementaire mensenrechten wordt gezien wanneer men durft vragen aan een franstalige om zich in Vlaanderen aan te passen... Ze lopen er zelfs mee naar Europa
Dat wordt ineens het alleen geldend en juiste evangelie wanneer het de Vlamingen betreft die zich aan hun franstalige grootheid moeten aanpassen...

Moet ik het nog herhalen La Belgique is de grootste racistische anti-Vlaamse staat waarbij de Vlamingen dan nog de meerderheid van haar bevolking uitmaken...

Moet ik het nog herhalen la francofonie en democratie gaan niet samen; de francofonie is in wezen een door en door facistische instelling...
Oud 9 februari 2016, 10:59   #307
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Luister, wat zou mij dat verdomme moeten schelen dat men ook en zelfs veel frans spreekt in Brussel, zo lang men mij als Vlaming in Brussel, mijn Vlaamse hoofdstad in mijn Vlaams land respecteert....

Oei... nu krijg ik zeker de hele francofonie met zijn Belgische vazallen over mij heen... La Belgique est francophone et Bruxelles est une ville francophone...

En wat als doodzonde, absurditeit, racisme, bekrompenheid en alles wat maar negatief, zefs als het schenden van de franstalige elementaire mensenrechten wordt gezien wanneer men durft vragen aan een franstalige om zich in Vlaanderen aan te passen... Ze lopen er zelfs mee naar Europa
Dat wordt ineens het alleen geldend en juiste evangelie wanneer het de Vlamingen betreft die zich aan hun franstalige grootheid moeten aanpassen...

Moet ik het nog herhalen La Belgique is de grootste racistische anti-Vlaamse staat waarbij de Vlamingen dan nog de meerderheid van haar bevolking uitmaken...

Moet ik het nog herhalen la francofonie en democratie gaan niet samen; de francofonie is in wezen een door en door facistische instelling...
Moet jij in Brussel achteraan in de bus gaan zitten?
Oud 9 februari 2016, 11:01   #308
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ge moet wel niet alles geloven wat politici zeggen. Het aantal mensen in Brussel dat Nederlands goed tot uitstekend beheersen is gestegen tot méér dan 30%. Arabisch is gedaalden. Gezinnen met thuistaal Nederlands is gestegen tot net geen 10%. Terwijl Frans de thuistaal is in dik 50% van de gezinnen. Bij ongeveer 10% van de gezinnen is de thuistaal gemengd Frans-en-Nederlands.

bron: http://www.briobrussel.be/ned/webpag...WebpageId=1112
Wat wil je, zelfs de franstaligen verkiezen hun kroost naar degelijke Vlaamse scholen te sturen ipv naar franstalige instellingen waar, buiten de migranten ze bovendien meestal nog opgescheept zitten met een ondermaats schoolprogramma in vergelijking met het programma van de Vlaamse scholen...
Ouders die willen dat hun kinderen later alle kansen zullen krijgen op de arbeidsmarkt hebben vlug gekozen...
Oud 9 februari 2016, 11:02   #309
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Voortaan zal ik dat zeker doen wanneer je begint te koken (nu ja...)
Je weet niet wat je mist (nu ja...)
Oud 9 februari 2016, 11:02   #310
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat wil je, zelfs de franstaligen verkiezen hun kroost naar degelijke Vlaamse scholen te sturen ipv naar franstalige instellingen waar, buiten de migranten ze bovendien meestal nog opgescheept zitten met een ondermaats schoolprogramma in vergelijking met het programma van de Vlaamse scholen...
Ouders die willen dat hun kinderen later alle kansen zullen krijgen op de arbeidsmarkt hebben vlug gekozen...
Is dat niet wat tegenstrijdig, het Franse Herenvolk dat zijn kinderen naar het onderwijs van de minderwaardige Vlamingen stuurt?
Oud 9 februari 2016, 11:03   #311
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Je weet niet wat je mist (nu ja...)
Ik weet dat ondertussen wel, en ik ben daar helemaal niet kwaad voor...
Oud 9 februari 2016, 11:03   #312
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar kunnen we dat evangelie raadplegen?
Draai je franstalige radio open, kijk naar de franstalige TV, lees de franstalige kranten...
Je kunt er gewoon niet langs ook al zou je nog zo willen...
Oud 9 februari 2016, 11:06   #313
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Draai je franstalige radio open, kijk naar de franstalige TV, lees de franstalige kranten...
Je kunt er gewoon niet langs ook al zou je nog zo willen...
Ik luister geregeld naar Classic 21.
Wat nu?
Zijn dat ook politici die daar presenteren?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 februari 2016 om 11:07.
Oud 9 februari 2016, 11:07   #314
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe maak je pasta, Marie?
Bak je dat in de boter?
Ha, ha, ha, mijn man is van Italiaanse afkomst.... Ik laat dat aan hem over...

Maar als je het dan toch zo interesseert; waarom start je niet ergens een forum koken ipv van andere forums te bekladden met niets ter zake doende blablabla???

Laatst gewijzigd door marie daenen : 9 februari 2016 om 11:08.
Oud 9 februari 2016, 11:08   #315
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou daar een algemene regel van maken...
Oud 9 februari 2016, 11:09   #316
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Maar als je het dan toch zo interesseert; waarom start je niet ergens een forum koken ipv van andere forums te bekladden met niets ter zake doende blablabla???
Omdat je van politiek evenveel kent als van koken.
Zo ken je nog altijd niet het verschil tussen gewesten en gemeenschappen.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 februari 2016 om 11:12.
Oud 9 februari 2016, 11:12   #317
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Moet jij in Brussel achteraan in de bus gaan zitten?
Wow, nu heb jij bewezen dat de franstaligen geen racisten zijn want ze passen dat regeltje (nog niet) toe...

Wat je wel bewezen hebt is dat het wel enorm erg gesteld moet zijn in la Belgique dat ze met zulke argumenten moeten afkomen om de onverbloemde waarheid nog te kunnen counteren...
Oud 9 februari 2016, 11:13   #318
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Wow, nu heb jij bewezen dat de franstaligen geen racisten zijn want ze passen dat regeltje (nog niet) toe...

Wat je wel bewezen hebt is dat het wel enorm erg gesteld moet zijn in la Belgique dat ze met zulke argumenten moeten afkomen om de onverbloemde waarheid nog te kunnen counteren...
Vertel me dan wat een Nederlandstalige als racistische behandeling in Brussel mag verwachten.
Oud 9 februari 2016, 11:14   #319
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Is dat niet wat tegenstrijdig, het Franse Herenvolk dat zijn kinderen naar het onderwijs van de minderwaardige Vlamingen stuurt?
Duidelijk hoe minderwaardig die Vlamingen in werkelijkheid wel zijn en wie in werkelijkheid als de minderwaardige door het leven moet gaan ook al verbiedt hun evangelie hen om dat toe te geven....
Oud 9 februari 2016, 11:15   #320
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:

Ik geef je 100 % gelijk maar zolang de Vlamingen voor belgicistische partijen blijven stemmen is het hun eigen fout.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be