![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat de franstaligen altijd maar meer en meer in hun opzet slagen om la Belgique in drieen op te delen; twee franstaligen en één nederlandstalige want dan is het twee tegen één in hun voordeel dat jij hun onzin moet blijven volgen... Hunne volgende stap zal nu zijn om terug te keren naar een tweeledigheid, nl Wallo-Brux en Vlaanderen, waarbij de Vlamingen totaal uit Bruxelles zijn buitengewerkt... Dat noemen ze franstalige verdraagzaamheid. En nog meer franstalige grootheid... NL heel sterk zijn in de andere een kloot af te trekken, maar heel klein zijn in zichzelf echt te besturen... Niet meer naast te kijken gezien het wanbeleid van de Francofonie zowel in Bruxelles als in Wallonië... Laatst gewijzigd door marie daenen : 9 februari 2016 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Totaal niet. Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 februari 2016 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Vlaamse Regering De Vlaamse Regering is de uitvoerende macht van Vlaanderen. De Vlaamse Regering beheert de bevoegdheden van zowel het Vlaams Gewest als de Vlaamse Gemeenschap" Bron: wikipedia Begrijp je dat, Marie? Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 februari 2016 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Banneling
|
![]() Wat is dat voor onzin... Als ik naar het buitenland ga dan weet ik dat ik mij moet aanpassen en niet omgekeerd... Maar enfin, ik weet het wel, maar België wil mij nog altijd voorhouden dat Brussel niet het buitenland voor de Vlamingen zou zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Banneling
|
![]() Durf niet te lachen met Marie, hoor!
Er is niks mis het haar kennis van de Belgische staatsstructuur. Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 februari 2016 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Banneling
|
![]() Van mij mag dat.
Ik moet daarmee opletten, of er hangt hier een klein leger aan de rode driehoek.... Straks zal het fout zijn La Belgique dat Marie niet in staat is om onze staatsstructuren te begrijpen. Nu, als een pan mosselen bereiden al tot rampen kan leiden... Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 februari 2016 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() lol : -)
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Banneling
|
![]() Hewel en de Vlaamse Brusselaars zitten die in de Vlaamse gemeenschap of niet???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams parlement is zowel het parlement van het Gewest als van de Gemeenschap en dus niet van één van beide. Afhankelijk van het agendapunt wordt er als gewest of als gemeenschap gestemd. De Vlaamse Brusselaars stemmen dus enkel mee wanneer het gemeenschapsbevoegdheden betreft.
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 9 februari 2016 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Regelrechte heiligschennis tegenover dat grote franstalige volk... Grootheidsgedachten de regelrechte ondergang van heel het mensdom... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet te vreten... zoals uw mosselen. Het eerste deel van uw stelling klopt niet, Marie: "Pajoske, het Vlaamse parlement is geen gewestparlement;" Eerst de materie bestuderen, Marie. Daarna kunnen we misschien tot een zinvolle discussie overgaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hoe kan men zeggen dat Vlaanderen niets te zeggen heeft in Bruxelles en dan toch blijven afkomen dat Vlaanderen voor die bastaard moet blijven betalen??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |