![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eens benieuwd of dat hetzelfde verloop gaat kennen ...
titel: Diegemse school vreest BLOKKENDOOS-SCENARIO http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...4-400212814eec Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door marie daenen : 10 februari 2016 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() staat al in het bericht van de blokkendoos op immigratie en integratie.
Laatst gewijzigd door omaplop : 10 februari 2016 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Foto's genomen tijdens het wisselen van luiers van kleuters van 3 en 4 jaar?
Die ouders hebben alvast niet te veel tijd gestoken in zindelijkheidstraining.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kleuters die nog niet zindelijk zijn worden gewoon niet tot de school toegelaten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kunt ge luiers verversen zonder de billen aan te raken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou , onmogelijk is het niet , je laat het iemand anders doen
![]() Nu serieus , ik hoop van harte dat die zuurpruimen gepakt worden !!!! En dat kind moet (men) leren wat normaal is , en niet liegen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 februari 2016 om 05:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat een directeur/directrice met ballen, de dag van vandaag, tegen pedofiel-aanklagende ouders zeer duidelijk mag meedelen:
- we verwittigen onmiddellijk de politie - ik wil in afwachting dat niemand met de media praat of de zaak in de openbaarheid brengt; wij hebben absoluut vertrouwen in het gerecht - we wachten een bericht af van het gerecht om eventueel over te gaan tot schorsing van de leerkracht; tot dan behoudt de leerkracht al ons vertrouwen - wie als ouder niet akkoord is of de afspraak schendt, mag zijn kinderen dezelfde dag nog naar een andere school brengen en moet nooit meer terugkomen. Ik wil uiterst streng zijn tegen pedofielen, maar even streng tegen het in de openbaarheid gooien van valse of loze beschuldigingen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Te eenvoudig voor het 'la Belgique' van onze linkiewinkies... Laatst gewijzigd door marie daenen : 11 februari 2016 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs als het verleden bewezen heeft en nog bewijst dat ze totaal onbekwaam zijn op vele gebieden en dat de Vlamingen het er veel en veel beter vanaf brachten en brengen en dat ondanks dat Vlaanderen opgescheept zit met tegenwerkende collabo's die liever naar de pijpen van diezelfde francofonie dansen dan hun democratische plichten ten opzichte van de eigen bevolking te vervullen... Inderdaad het had allemaal zoveel beter en eenvoudiger gekund, maar dat is dan gerekend zonder de eeuwenoude francofone ziekelijke veroveringszucht, welke al heel veel oorlogen en onheil in Europa gebracht heeft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie (lezen doe ik al lang niet meer..) het dagelijks hier een tiental keer verschijnen in al zijn varianten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geweld van leerlingen tegen leerkrachten, vooral tegen vrouwelijke leerkrachten, is ook al lang geen uitzondering meer. We hadden in Brussel zelfs al meer dan eens seksuele vergrijpen op leraressen, tot en met verkrachting toe, omdat mannelijke islamitische studenten zich verzetten tegen het gezag dat deze mensen uitoefenen. Klinkt nu na Keulen (en een hele resem andere steden die men, gebruik makend van het gebeuren in Keulen, uit het nieuws houdt) héél bekend in de oren niet? Is het besef dat dit soort zaken zelfs tegen leraressen in scholen door hun eigen leerlingen gepleegd worden EN MEN DIT AL JAREN VERZWIJGT niet des te schrijnender? En is het niet schrijnend dat men omwille van politieke correctheid de daders vrijuit laat gaan en de slachtoffers een OMERTA oplegt? Iedereen die af en toe een krant leest of het nieuws op een andere wijze volgt weet dit... En op een enkele uitzondering na zwijgt ook iedereen. Sterker nog. Mensen die deze zaken (in mijn geval al jaren) aanklagen worden constant aangevallen, afgeschilderd als racist en (net zoals nu in Nederland gebeurt rond de tegenstanders van de AZC's) kunnen rekenen op verhoogde interesse van de politie en staatsveiligheid. Want wantoestanden aanklagen die de staat niet graag hoort publiek maken... Dat moet toch wel extremisme zijn?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zie ik het te vlug over het hoofd. Ik zie er wel eens eentje (en vaak nog wat yt filmpjes uit Nederland: "ik neuk je de moeder", maar zoiets zeggen is nog geen "echte" seksuele aanranding ...) Waarom maak je niet eens een lijstje met geloofwaardige linken, mooi chronologisch gerangschikt ? .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |