Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 11 februari 2016, 19:18   #521
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Zjaaks opperhoofd aka de ‘liberale’ EU-trol van dienst heeft ‘filmambities’, om de bevolking nog wat meer wijs te maken dat ze zich meer moeten onderwerpen aan het EU-dictaat, uiteraard op kosten van de bevolking, of wat dacht u…:

“Guy Verhofstadt en films. Dan kunnen we natuurlijk, naast het feit dat hij eruit ziet als een bad guy uit een Bollywood 007-rip off, echt alleen maar aan het bovenstaande fragment denken. Maar, het is een druk baasje. Boeken, lezingen, en nu zelfs een hoogst eigen film. Wij hopen vooral dat-ie er zelf in acteert, opdat maar zoveel mogelijk mensen de Eurofederale waanzin uit z'n poriën zien stromen, maar kleine kans. Dit wordt een soort "An Inconvenient Truth", aldus de producer van van "An Inconvenient Truth", die door Verhofstadt benaderd werd om zijn film over Europa te maken.

Guy is natuurlijk vooral zelf een Inconvenient Truth. Ongetwijfeld zal de rode lijn gebaseerd zijn op zijn boek, "De ziekte van Europa", geroemd om het feit dat je alleen maar op de achterkant hoeft te kijken om de ziekte van Europa in al zijn pracht tussen de voortanden te kijken. Gelukkig is Guy een beste vent, en laat in verband met de asieleisers-crisis alvast een alinea doorschemeren. Zit u? Fijn. "Maar er kan pas een verstandig Europees migratiebeleid komen als we erkennen dat migratie iets positiefs is, en in Europa zelfs noodzakelijk. Zonder migratie zijn we een wegkwijnend continent. Veel Afrikaanse landen gaan beter met migratie om dan wij." Daar kun je natuurlijk een kloosried aan wijden. Je kunt het ook eens gewoon niet doen. En wat hij in godensnaam met die laatste zin bedoelt, snappen we überhaupt niet.”

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...stadt_maa.html

Zou die ook sukkelaars van vluchtelingen opnemen in z’n Toscaans vakantiehuisje ?

Anyway, in de begeleidende video eindigt 'm met de gevleugelde woorden: “In other words, a liberal Europe, that’s my obsession of today.”

Guyke lijkt me dus even geobsedeerd te zijn als de trollen van dienst op dit forum, no difference at all.
Oud 11 februari 2016, 19:30   #522
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Zjaaks opperhoofd aka de ‘liberale’ EU-trol van dienst heeft ‘filmambities’, om de bevolking nog wat meer wijs te maken dat ze zich meer moeten onderwerpen aan het EU-dictaat, uiteraard op kosten van de bevolking, of wat dacht u…:

“Guy Verhofstadt en films. Dan kunnen we natuurlijk, naast het feit dat hij eruit ziet als een bad guy uit een Bollywood 007-rip off, echt alleen maar aan het bovenstaande fragment denken. Maar, het is een druk baasje. Boeken, lezingen, en nu zelfs een hoogst eigen film. Wij hopen vooral dat-ie er zelf in acteert, opdat maar zoveel mogelijk mensen de Eurofederale waanzin uit z'n poriën zien stromen, maar kleine kans. Dit wordt een soort "An Inconvenient Truth", aldus de producer van van "An Inconvenient Truth", die door Verhofstadt benaderd werd om zijn film over Europa te maken.

Guy is natuurlijk vooral zelf een Inconvenient Truth. Ongetwijfeld zal de rode lijn gebaseerd zijn op zijn boek, "De ziekte van Europa", geroemd om het feit dat je alleen maar op de achterkant hoeft te kijken om de ziekte van Europa in al zijn pracht tussen de voortanden te kijken. Gelukkig is Guy een beste vent, en laat in verband met de asieleisers-crisis alvast een alinea doorschemeren. Zit u? Fijn. "Maar er kan pas een verstandig Europees migratiebeleid komen als we erkennen dat migratie iets positiefs is, en in Europa zelfs noodzakelijk. Zonder migratie zijn we een wegkwijnend continent. Veel Afrikaanse landen gaan beter met migratie om dan wij." Daar kun je natuurlijk een kloosried aan wijden. Je kunt het ook eens gewoon niet doen. En wat hij in godensnaam met die laatste zin bedoelt, snappen we überhaupt niet.”

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...stadt_maa.html

Zou die ook sukkelaars van vluchtelingen opnemen in z’n Toscaans vakantiehuisje ?

Anyway, in de begeleidende video eindigt 'm met de gevleugelde woorden: “In other words, a liberal Europe, that’s my obsession of today.”

Guyke lijkt me dus even geobsedeerd te zijn als de trollen van dienst op dit forum, no difference at all.
Ik kijk uit naar Guyke zijn film.
Misschien onthult hij wel die geheimzinnige genocide in een grandioze finale.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 februari 2016 om 19:31.
Another Jack is offline  
Oud 11 februari 2016, 19:34   #523
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Niet zeveren Diego, Watson heeft door het stof moeten gaan en publiek zijn excuses aangeboden. Wat semantische spielerei zal daar niks aan veranderen.
Tutut, je bent in die discussie zwaar op de bek gegaan, want met de stelling van Watson was op zich niets verkeerd.
Hij bood alleen z’n excuses aan voor het volgende:

“Nobel laureate biologist Jim Watson apologized "unreservedly" Thursday for stating that black people were not as intelligent as whites, saying he was "mortified" by the comments attributed to him.”

Hij trok dus niet z'n woorden terug omdat z'n studie verkeerd zou zijn, maar vanwege de stank en de rottigheid die poco's uitkieperden.

Al doet dat ntl geen enkele afbreuk aan z’n eerdere vaststelling:

“because "all our social policies are based on the fact that their intelligence is the same as ours, whereas all the testing says not really."

http://forum.politics.be/showthread....228315&page=22

Maar kom, voor marxistische cultuurpijpers zijn �*lle culturen gelijk, en daarom moeten we die allemaal maar met open grenzen ontvangen, quoi.
Oud 11 februari 2016, 19:38   #524
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Tutut, je bent in die discussie zwaar op de bek gegaan, want met de stelling van Watson was op zich niets verkeerd.
Hij bood alleen z’n excuses aan voor het volgende:

“Nobel laureate biologist Jim Watson apologized "unreservedly" Thursday for stating that black people were not as intelligent as whites, saying he was "mortified" by the comments attributed to him.”

Hij trok dus niet z'n woorden terug omdat z'n studie verkeerd zou zijn, maar vanwege de stank en de rottigheid die poco's uitkieperden.

Al doet dat ntl geen enkele afbreuk aan z’n eerdere vaststelling:

“because "all our social policies are based on the fact that their intelligence is the same as ours, whereas all the testing says not really."

http://forum.politics.be/showthread....228315&page=22

Maar kom, voor marxistische cultuurpijpers zijn �*lle culturen gelijk, en daarom moeten we die allemaal maar met open grenzen ontvangen, quoi.
Ik zie het verband niet met de blanke genocide die nu al een drietal dagen zou bezig zijn...
Another Jack is offline  
Oud 11 februari 2016, 19:40   #525
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik zie het verband niet met de blanke genocide die nu al een drietal dagen zou bezig zijn...
Ben je nu al in Panda z'n plaats aan 't antwoorden ?
Oud 11 februari 2016, 19:42   #526
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ja, de Hitlerverwijzing ontbrak nog...

Maar een antwoord op mijn vraag?
Laat me de vraag herhalen die ik al talloze keren stelde aan jou en je trolcollegan nl:

“Moesten de joden destijds ook met the burden of proof afkomen, toen de gaskamers en concentratiekampen nog in opbouw waren ?”

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=246
Oud 11 februari 2016, 19:42   #527
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In het begin merk je daar weinig van. Diego heeft het echter als één van de eersten door en wil ons redden.
dalibor is nu online  
Oud 11 februari 2016, 19:42   #528
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ben je nu al in Panda z'n plaats aan 't antwoorden ?
Moet ik eerst het woord vragen misschien?
Another Jack is offline  
Oud 11 februari 2016, 19:45   #529
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=IDQ1ljlnSjU
dalibor is nu online  
Oud 11 februari 2016, 19:46   #530
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
In het begin merk je daar weinig van. Diego heeft het echter als één van de eersten door en wil ons redden.
Ja, zo is hij wel hè, onze Diego...

De vijand zal bedolven worden onder ellenlange Engelse teksten van illustere nitwits en ontelbare ongeopende links.
Hij zal platgebombardeerd worden met sites die even relevant en populair zijn als marie's visie op het bereiden van zeevruchten.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 februari 2016 om 19:48.
Another Jack is offline  
Oud 11 februari 2016, 19:49   #531
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
https://www.youtube.com/watch?v=5jl-OJJVAEg
Oud 11 februari 2016, 19:49   #532
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Reverberation is offline  
Oud 11 februari 2016, 19:49   #533
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Laat me de vraag herhalen die ik al talloze keren stelde aan jou en je trolcollegan nl:

“Moesten de joden destijds ook met the burden of proof afkomen, toen de gaskamers en concentratiekampen nog in opbouw waren ?”

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=246
Kampen?
Dan ziet het er naar uit dat de iets minder blanken het binnenkort gaan vlaggen hebben....
Another Jack is offline  
Oud 11 februari 2016, 19:49   #534
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ja, zo is hij wel hè, onze Diego...

De vijand zal bedolven worden onder ellenlange Engelse teksten van illustere nitwits en ontelbare ongeopende links.
Hij zal platgebombardeerd worden met sites die even relevant en populair zijn als marie's visie op het bereiden van zeevruchten.
Lijd je zodanig aan dyslexie dat de Nederlandstalige niet kan lezen ?
Oud 11 februari 2016, 19:51   #535
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Kampen?
Dan ziet het er naar uit dat de iets minder blanken het binnenkort gaan vlaggen hebben....
Aha, dus d�*t zou je gezegd hebben tegen de joden destijds, goed om weten.
Oud 11 februari 2016, 19:54   #536
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Lijd je zodanig aan dyslexie dat de Nederlandstalige niet kan lezen ?
Het is geen kwestie van kunnen.

Ik ben het kotsbeu om eindeloos geleuter en gezwets door te nemen dat over alles gaat, behalve over hetgene deze draad ons suggereert:
EEN BLANKE GENOCIDE.
Another Jack is offline  
Oud 11 februari 2016, 19:55   #537
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Je hebt gelijk hoor, maar aan de andere kant..:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=341
Oud 11 februari 2016, 19:55   #538
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Hindoes op speed? Marrokanen op speed, coke en wat weet ik nog veel bedoelt U?

En uiteraard maakt dat het verschil.

Over mijn schermen hoeft U zich niet druk te maken. Ik kan die groter maken, maar dit is voor mij de ideale werkzame conditie. Het moet interactief en overzichtelijk blijven he Jack.

Ik zeg het U Jack, het merendeel van de allahtonen zijn levensbedreigende klootzakken. En ze lachen heus niet enkel met de Europeaan. En wees gerust, Uw vriendjes zijn ribbedebie... reeds 20j...

Heb nu even wat anders te doen. Bij terugkomst zal ik mss eens mijn boekje opendoen wat dat allahtoon crapuul betreft. Als ik er zin in heb uiteraard mijn beste schoolmeester.

------

Miaauw, miaauw, namastiaauw Zonbron,

het zieligste aspect van de mislukte MULTIKUKELUKU is nu dat alle niet blanken, niet ariers, en linkse blanke feministen nu samenspannen tegen de dominante blanke mannen in Nederland en andere blanke meerderheids staten en landen en dit is foute koek.

En deze gasten zijn samen ook nog pro islam en vaak anti joden, anti israel,
dus die MULTIKUKELUKU is echt zwaar ziek nu.

ook negers en vieszwarte hindoe halfapen sympathiseren met die linkse, marxistische halfgare apen club en ze zijn dus samen anti blanke mannen.

Nu beschouwen Wieroe en ik het als een totalitaire apenstrijd in een mensapentoop en dit is de perfecte methodiek om het zaakje vakkundig te ontwormen en alle problemen toch een voor een partieel op te lossen, via de Gauss eliminatie methode van een groot stelsel van lineaire vergelijkingen.

Wij zouden alle problemen in de zieke MULTIKUKELUKU eens op een rijtje moeten zetten en om moeten vormen tot een groot probleem stelsel van lineaire differentiaal vergelijkingen. Ja dit lijkt mij een super strategie om het zaakje vakkundig op te lossen.

dewa aapje en
Wieroe slimme, wilde koelie poesje met haren op vier poten

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 11 februari 2016, 19:56   #539
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Het is geen kwestie van kunnen.

Ik ben het kotsbeu om eindeloos geleuter en gezwets door te nemen dat over alles gaat, behalve over hetgene deze draad ons suggereert:
EEN BLANKE GENOCIDE.
Hou vooral deze quote goed bij, Zjaak, tegen de tijd dat je kinderen/kleinkinderen zullen 'verrijkt' worden, door degenen die zo ruimhartig uitgenodigd zijn door je liberale oppergod & co..
Nog even geduld dus.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 11 februari 2016 om 19:59.
Diego Raga is offline  
Oud 11 februari 2016, 19:59   #540
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Hou vooral deze quote goed bij, Zjaak, tegen de tijd dat je kinderen/kleinkinderen zullen 'verrijkt' worden, dooe degenen die zo ruimhartig die uitgenodigd zijn door je liberale oppergod & co..
Nog even geduld dus.
Niks te geduld, niks te tegen dat je kinderen en kleinkinderen blabla
Er staat duidelijk: "Blanke genocide in werking..."

Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 februari 2016 om 20:01.
Another Jack is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be