![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Algerijn mishandelt en verkracht 25-jarige Duitse terwijl hij Allah prijst. Mevrouw had een pepperspray, maar deze werd haar afhandig gemaakt en meermaals tegen haar gebruikt.
Inshallah... 'Algerian sex attacker shouted "Inshallah" - if Allah wills it - as he raped a 25-year-old German student - then asked her if she had enjoyed it' http://www.dailymail.co.uk/news/arti...njoyed-it.html She said: 'He asked me in broken German if I had [the] time. Before I could reply he then grabbed me by the arm and pulled me down an alleyway.Wanneer gaan de grenzen toe? Laatst gewijzigd door zonbron : 11 februari 2016 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen begint de Duitse overheid met het verspreiden van pro-immigrantenpropaganda. De Duitsers moeten nu hun donkere zijde overwinnen.
Wir schaffen dass! ![]() ![]() German Govt Begins Migrant Propaganda Campaign, Urges Citizens To Overcome Their ‘Dark Side’ http://www.breitbart.com/london/2016...anda-campaign/ “‘Germany, stay strong!’ Is a call to civil society, to oppose right-wing tendencies and incitement. An appeal to a welcoming culture for people in need – and for a cosmopolitan Germany”, writes the left wing ‘Show Your Face! For a cosmopolitan Germany’ group on its website. Laatst gewijzigd door zonbron : 11 februari 2016 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De EU is op dat vlak een mislukking van formaat maar velen blijken dat nog steeds niet te begrijpen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 februari 2016 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnen de islam bestaat verkrachting bijna niet.
Binnen het huwelijk mag een echtgenote geen seks weigeren. Doet ze dat wel komen engelen haar een hele nacht kwellen. Er is ook geen leeftijd gebonden aan huwelijken. Niet moslims (mannen of vrouwen, leeftijd niet van toepassing)zijn bezit, en gebruik ervan is geen probleem als de bezitter ervan er geen graten in ziet. Moslima's moeten 4 moslimgetuigen hebben willen ze verkrachting kunnen aantonen.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook, zolang we geen gedachten kunnen lezen is het moeilijk uit te vinden wie gewoon dom is, of wie echt, gemeend en perfect hypocriet religieus.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 11 februari 2016 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'n Beetje fotoshopper kan die zwart uitlopende band inkleuren met de EU-vlag en 'n halve maan, dat zou pas getuigen van realisme.
![]() |
#8 |
|
![]() Een opzet van formaat, zul je bedoelen.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 12 februari 2016 om 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Tnx, maar zoiets behoort aan iedereen, dus uploaden maar op Google afbeeldingen, zodat iedereen daar gebruik van kan maken.
![]()
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een foto met potentiaal. Kan men veel mee doen. Ik ga ook de originele pamplet zoeken. Have some fun. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 12 februari 2016 om 00:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak in dat zwart de EU vlag met de halve maan, laat daar onder 't rood afdruipen als bloeddruppels.(ipv 't zwart dat naar beneden druipt).
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nadien zal ik zien of ik de bloeddruppels er op krijg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite moet men aan die affiche niets doen. Ze is vreselijk op zich. Het zwarte deel van de vlag wordt gelijkgesteld aan de donkere zijde van de Duitse burger?
Goed. Extra reden om hier werk van te maken. ![]() Wat een symbool van zelfverloochening. Ongelofelijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
@ Merkel & aan haar schijtknuffelconsoorten , moge jullie rotten in jullie eigen stinkkotszeikdiarree !!!!!!!! !!!! Wir scheiße das !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://i.imgur.com/AxaQgunl.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan mogen wij hun vrouwen hun boerka's van hun lijf scheuren en ook onze dierlijke lusten botvieren. Als verkrachting toch mag dan doen we lekker mee. Hmmm ... camionette kopen en met een paar kameraden op zoek gaan naar gecamoufleerde zwarte vuilnisbakken. En die mee sleuren
![]() WEL ALLES SAFE (want je weet niet wat voor ziektes die allemaal hebben) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |