![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch toch, ze zijn hier (Heist)al op verkenning, de jeugd hangt hier al rond, ze gaan hun kamp opslagen in het natuurpark tussen Heist en de haven van Zeebrugge.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn al een paar keer opgepakt en verjaagd met helicopters en politie te paard. Lippens heeft het niet begrepen op koelboxtoeristen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als het weer beter is zullen ze er massaal op af komen geen tegenhouden aan Lippens op of af. Enfin ik hoop van niet maar ik vrees het ergste, in ieder geval als ze er moesten toekomen blijf ik dit jaar wat langer op de Canarische eilanden rond zwalpen.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 11 februari 2016 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moet hen elke dag in hun dikke schedel gehamerd worden dat ze 0,00000 kans hebben om bij de Britten binnen te geraken. Dat ze bijgevolg te kiezen hebben: ofwel asiel verkrijgen in Frankrijk (als ze tenminste kunnen aantonen dat ze echte oorlogsvluchteling zijn), ofwel zonder pardon gerepatrieerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tentenkamp(jungle) in Calais is illegaal en ik snap niet dat de Franse regering zoiets toelaat.
Illegaal is illegaal. Een Fransman mag ook niet wild kamperen want die word opgepakt. Waarom dat verschil altijd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan je hen wijsmaken dat ze 0.0000 kans hebben om in Engeland te geraken terwijl ze dagelijks met landgenoten die wel over het kanaal geraakt zijn, zitten te GSM'en? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In heel Europa is het aan het mislopen door de asielzoekers en nog altijd geen commentaar van de zogezegde top van de EU.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun vlag mag men niet besmeuren , maar .... Europese vlaggen , no problem , allemaal politiek correct !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 februari 2016 om 04:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welkom in het land van politieke correctie eerst !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er een minuut stilte werd gevraagd waren zij om ter luidste allah uhakbar aan het roepen. Nu is de tijd de juiste zaken te hervormen en WO3 in onze steden te vermijden, dat doe je dus door te beginnen met bereidlustige IS'ers en sympathisanten te verwijderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Probleem zijn niet enkel illegalen meer maar ook medewerkers van het kalifaat die informatie en dergelijke doorspelen.
Men zou dus beter eerst wetten hervormen voor ze iets "opkuisen". Want dien opkuis heeft NIETS opgeleverd. Hervorm dus voldoende dat die opkuisen wel iets opleveren. Ze hebben weet van minstens 1000 sympathisanten en medewerkers, waarom lopen die nog op vrije voeten rond? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Men heeft wel een idee, maar durven ze wel iets doen?
Zo heeft men via twitter veel sympathisanten gevonden. Ik vind sympathiseren al voldoende om vervolgd te worden. Wie een nazigroet doet wordt ook vervolgd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |