![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1741 |
Europees Commissaris
|
![]() Haha.
![]() |
#1742 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1743 |
Europees Commissaris
|
![]() Natuurlijk is het ernstig. Ik had van jou niets anders verwacht.
Ik hoop dat Rusland jullie een lesje komt leren. https://youtu.be/FCZNfeWGTkQ
![]() |
#1744 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1745 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat verkeerd huishouden in onze hormonenbalans kan al genoeg zijn voor ongewenste haargroei (enige interactie met vrouwen zal dat snel genoeg duidelijk maken). Een paar mutaties en gans het lichaam staat terug vol haar. Dat is nu toch echt wel geen vraag of issue om over wakker te liggen lijkt mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1746 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Geloof je deze paragraaf zelf nog? Je schrijft hem wel maar serieus? Wetenschap is gebaseerd op waarschijnlijkheid. Dus ja, niets is bewezen. Alles kan ineens plots anders zijn maar je gaat mij niet wijsmaken dat je zwaartekracht of fysica ook maar wat giswerk vindt. Als ik kook, weet ik dat mijn steak zal garen, dat mijn brood zal bakken. Dat is gebaseerd op giswerk'. Nogthans heb ik daar onterecht 100% vertrouwen in. Blijkbaar zijn biologen onbetrouwbare sujetten die aan de drugs zitten en vogels in dino's zien, katten in tijgers en apen in mensen. Bende hippies. De evolutie van het oog is in tegenstelling tot wat jij beweert wel heel erg goed in kaart gebracht. Er zijn verschillende dieren met verschillende stages van evolutie (en afwerking). Ja, bij de mens is de evolutie van A tot Z niet bekend. But hey, daar is genetica om ons te helpen. Zowaar er zijn zaken gemeenschappelijk met 'oudere' ogen... Als onze ogen minder complex zijn, zouden ze nog steeds werken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
2/ Wie spreekt er over toeval? Zicht en een verbetering in zicht, is een meerwaarde waar altijd op geselecteerd zou worden. Dat is zowaar aangetoond go figure... smh 3/ Voor je begint over Irreducible complexity: been there, done that. Bewezen dat het oog niet onherleidbaar complex is ergens tussen 2008 en 2010. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1747 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ezua denk ik. Maar zijn broer zonder haren op het lichaam steelt zijn geboorterecht. Wij worden quasi zonder haar geboren he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1748 |
Banneling
|
![]() Toon mij eens de evolutie van het oog en niet de oogkas.
Waar begint het? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1749 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
We springen van virussen en bacteriën ineens over naar complexe cellen in de theorie. Wezens die al reeds ogen hebben. Gap die ingevuld is? Let me know. Citaat:
Ik ben geen kansberekenaar, maar geloof niet in toeval. Als het oog niet zo complex is en makkelijk uit te leggen via evolutie, wat weerhield je dan dat te doen? Citaat:
Ik zou niet eens weten waar men eraan begonnen is? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1750 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat men daar toch wel een goed idee van heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1751 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel plausibele verklaringen aan geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1752 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit kan je niet echt reconstrueren dus het is niet gebeurd. Eigenlijk gebeurt er nooit niets want je kan nooit iets exact reconstrueren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1753 |
Europees Commissaris
|
![]() En alle lotto winnaars moeten hun geld teruggeven want je kan ook niet exact uitdokteren op hoe het juist komt dat deze specifieke bal gekozen werd. Er is wel een plausibele verklaring maar dit is niet voldoende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1754 |
Minister
|
![]() Maar onze huid staat wel vol haarcellen. Alleen de haargroei op zich is stil gevallen en zowel mutaties als bepaalde medicatie kunnen zorgen voor stimulatie van die haargroei.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hypertrichosis#Cause https://www.google.be/search?q=Hyper...w=1594&bih=967 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1755 |
Banneling
|
![]() Da telt ni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1756 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1757 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ge nog terugkomt op de evolutie van het oog. Want geef nu toe. Bang goes the cause and eyes erect. Bekijk ik alles nu echt groter dan het is in mijn hoofd of observeer ik hier loeihard creatie in het leven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1758 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahaha. Dat is dan iets nieuws. Dit moet u dan maar tegen uw kerk zeggen. Lees de geschiedenis van uw kerk. Gedwongen dopen met de vleet! Eén en al dwang. Op alle continenten dezer aard! U bent ook niet vlug beschaamd, dat moet worden gezegd. Of het u siert, is weer wat anders.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 februari 2016 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1759 |
Minister
|
![]() Zoals ik al zei: jij vindt het allemaal giswerk. Echter om een plausibele verklaring te geven moet je wel met alle gekende feiten rekening houden en deze verklaring moet toekomstige vondsten overleven. Enige idee hoeveel nieuwe vondsten de "hypothese" van het onstaan van ons zicht al overleefd heeft? Zoals ik al zei zijn termen die gebruikt worden in de wetenschap onderhevig aan vereisten. Theorieën, hypotheses, voorspellingen, wetten, ... die hebben niet dezelfde betekenis of gewicht in de wetenschap dan de definitie voor die woorden moest je ze opzoeken in de Van Dale.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1760 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als er 1 iets aantoont hoe onnozel creatie is, dan zijn het wel ogen. |
|
![]() |
![]() |