Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 februari 2016, 20:31   #41
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Geef toe dat het verschil tussen rood en BRUIN ferm begin te vervagen.
Of heb je de rooie burgemeesters uit Oostende en Vilvoorde nog niet bezig gehoord de laatste weken?
Hun rode voorstellen gaan nochtans minstens even ver als die van de "BRUINEN".
Maw, binnenkort een overloop van geel naar rood, en van bruin naar rood of is dit dan weer wat ver gegrepen ?
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2016, 20:43   #42
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Maw, binnenkort een overloop van geel naar rood, en van bruin naar rood of is dit dan weer wat ver gegrepen ?
Dat is hetzelfde waar linksen kampioenen in zijn: rond de hete brij draaien en ontwijkende antwoorden geven.
Oud 14 februari 2016, 22:26   #43
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is hetzelfde waar linksen kampioenen in zijn: rond de hete brij draaien en ontwijkende antwoorden geven.
Jou vroegere bruine lijsttrekker danst dan weer niet rond de hete brij, hij zet zich NU GRATIS in voor een bevolkingsgroep die hij in een vorig leven heeft bestreden.
Oud 15 februari 2016, 00:25   #44
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jou vroegere bruine lijsttrekker danst dan weer niet rond de hete brij, hij zet zich NU GRATIS in voor een bevolkingsgroep die hij in een vorig leven heeft bestreden.
Hoe voorspelbaar. Als je niet rond de hete brij draait sla je er met de klak naar. Ik héb namelijk geen lijsttrekker zoals jij insinueert.
Ik weet wél dat er een rooie lijsttrekker werd teruggefloten door corrupt rood Claeske omdat hij zijn linkse jas naar rechts begon te draaien.

GRATIS was trouwens de favoriete bezigheid van een rode Hasselste verkrachter en kanaalduiker.
Oud 15 februari 2016, 00:31   #45
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
huisvestigingsprobleem?

Nog eentje die rond die tot niks anders in staat is dan rond de pot te draaien.
"Toevallig" zijn het stuk voor stuk linksen die daar problemen mee hebben.

Maar owee als de huishuur, en electriciteits-gas en waterrekening stijgt omdat de kas leeg is, er te weinig werkenden zijn die belastingen kunnen worden afgehouden omdat "de rijke werkgevers" naar lage loonlanden vertrokken, en er veel meer uitkeringstrekkers van de werkenden profiteren dan de OCMW's aankunnen. De gevolgen van het j�*renlange rode gepamper van het rode kiesvee rekenen ze w�*t graag de N-VA aan. Die partij heeft dan ook in heel Belgique de volstrekte meerderheid, nietwaar en heeft bijgevolg de macht om alles wat ze wil door te drukken.

Ze zijn niet te onderschatten, de fans van de meest corrupte politieke famille des lands.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 februari 2016 om 00:43.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2016, 02:33   #46
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja zeg, zo meteen ga je De Winter nog een zacht lammetje noemen ...

.
Natuurlijk is FDW geen doetje maar lef heeft hij wel.
Bijna 4 jaar geleden al pleitte hij voor een wijziging van de conventie waarvoor hij door alle politici/media met pek en veren werd overladen.
En dezelfde politici/media die toen FDW verketterden beginnen nu schoorvoetend ook aan een aanpassing van de conventie te denken.
Schijnheilig/hypocriet noem ik dat.

En ik had graag je gedacht over onderstaande eens willen weten.

BDW wil de conventie aanpassen en volgens Francken is dat voor N-VA niet aan de orde.

Citaat:
N-VA-voorzitter Bart De Wever pleit voor een debat over de aanpassing van de Conventie van Genève.
Citaat:
Volgens Francken is het niet zo dat N-VA de aanpassing van de Conventie op tafel legt.

Laatst gewijzigd door daiwa : 15 februari 2016 om 02:44.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2016, 10:02   #47
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe voorspelbaar. Als je niet rond de hete brij draait sla je er met de klak naar. Ik héb namelijk geen lijsttrekker zoals jij insinueert.
Ik weet wél dat er een rooie lijsttrekker werd teruggefloten door corrupt rood Claeske omdat hij zijn linkse jas naar rechts begon te draaien.

GRATIS was trouwens de favoriete bezigheid van een rode Hasselste verkrachter en kanaalduiker.
Als ik mij niet vergis ben jij toch een Limburger knuppeltje? En....volgens je "eigen" zeggen een aanhanger van het VB, of vergis ik mij weer

Bert Schoofs, Hij werd voor het eerst verkozen in de Kamer van Volksvertegenwoordigers op 13 juni 1999 voor het Vlaams Belang, en kon sinds zijn aantreden worden bestempeld als voorman van zijn partij in de provincie Limburg. Hij nam er vijf opeenvolgende verkiezingen het lijsttrekkerschap waar van zijn partij voor de Kamer.

In een interview met Het Belang van Limburg zegt Bert Schoofs over het opstappen bij het Vlaams Belang: “Ofwel ben je lid van de club en zet je je volledig in, ofwel stap je op. Het is het laatste geworden. Het voorbije anderhalf jaar ben ik opnieuw gaan studeren. En vorige maand ben ik met een groep mensen een initiatief gestart om talentvolle jongeren op te sporen en klaar te stomen voor het ondernemerschap. We starten in Beringen, maar willen actief worden in alle mijngemeenten." Het project heet YT&K, wat staat voor Young Talented & Keen (jong, getalenteerd en spitsvondig). "In het Turks bijvoorbeeld klinkt dit als Yetenek, wat letterlijk 'talent' betekent."

"Samen met een aantal mensen uit mijn netwerk zijn we vorige maand een feitelijke vereniging gestart om talentvolle jongeren op te sporen en klaar te stomen voor het ondernemerschap. Het opsporen gebeurt door een dynamisch netwerk van een tiental mensen uit het werkveld. Eén van hen is Bahattin Koçak, islamleraar uit Beringen die veel contacten heeft in zijn gemeenschap. Eens zij talentvolle jongeren hebben gedetecteerd, willen wij hen begeleiden om ook echt ondernemer te worden. Ikzelf zal dat doen met juridisch advies, een collega met ICT, enzovoort."

Schoofs werkt er zonder vergoeding aan mee. "Iedereen die nu meewerkt, doet dat vrijwillig, simpelweg omdat we begaan zijn met de jeugdwerkloosheid in Limburg.
Oud 15 februari 2016, 10:04   #48
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Nog eentje die rond die tot niks anders in staat is dan rond de pot te draaien.
"Toevallig" zijn het stuk voor stuk linksen die daar problemen mee hebben.

Maar owee als de huishuur, en electriciteits-gas en waterrekening stijgt omdat de kas leeg is, er te weinig werkenden zijn die belastingen kunnen worden afgehouden omdat "de rijke werkgevers" naar lage loonlanden vertrokken, en er veel meer uitkeringstrekkers van de werkenden profiteren dan de OCMW's aankunnen. De gevolgen van het j�*renlange rode gepamper van het rode kiesvee rekenen ze w�*t graag de N-VA aan. Die partij heeft dan ook in heel Belgique de volstrekte meerderheid, nietwaar en heeft bijgevolg de macht om alles wat ze wil door te drukken.

Ze zijn niet te onderschatten, de fans van de meest corrupte politieke famille des lands.
Ook al aan een overloop aan het denken ?
Oud 15 februari 2016, 10:07   #49
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
En wat dan met autochtone bevolking die al jaren op lijsten staan voor betaalbare woningen of sociale woningen?
Er moesten al ik weet niet hoeveel sociale woningen bijgebouwd zijn maar noppes.
En nu met de asielcrisis is dat ineens nieuws, is al jaren nieuws maar voor de autochtone bevolking is het precies niet de moeite om dit te verkondigen.
Waarom?
van wat dat u nu spreekt autochtone bevolking , wie maalt nu over da soort volk .... we zijn stilaan uitschot geworden..
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2016, 10:13   #50
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ook al aan een overloop aan het denken ?
Ziedaar het zoveelste rond de pot gedraai bij gebrek aan één zinnig argument.
Oud 15 februari 2016, 10:14   #51
Peche
Banneling

Standaard

Gij hebt uwe nick niet gestolen he. TOENK!
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2016, 10:20   #52
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Ziedaar het zoveelste rond de pot gedraai bij gebrek aan één zinnig argument.
Is het dan geen zinnig argument voor jou, dat een vroegere TEGENSTANDER van allochtonen en GRATIS, zich NU inzet VOOR allochtonen en dit alles GRATIS doet ?
Oud 15 februari 2016, 10:27   #53
Guinevere
Banneling

Standaard

Van open deuren intrappen gesproken...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Dat valt perfect in op wat ik iets hoger schreef er is inderdaad een gebrek aan betaalbare huisvesting in Vlaanderen.

Dat het in teken staat van de asielzoekers dat gaat mijn petje te boven.

Grenzen dicht en buitenzetten.
Een realistischer alternatief zou meer (sociale) woonbouw kunnen zijn.
Het is maar een idee...
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2016, 10:29   #54
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht

Het is maar een idee...
Gevechtsvliegtuigen en raketten zijn nu eenmaal belangrijker voor de NVA dan "mensen".
Oud 15 februari 2016, 10:33   #55
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

Het is maar een idee...
Hebben wij al niet genoeg OCMW profiteurs in dit onnozel land.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2016, 10:40   #56
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Hebben wij al niet genoeg OCMW profiteurs in dit onnozel land.
één adres:

NVA
Koningstraat 47 (wat een naam)
1000 Brussel
Oud 15 februari 2016, 10:42   #57
Anitta
Banneling

Standaard

Citaat:

Het is maar een idee...
voor nog meer zandbak toeristen te kunnen onderbrengen zeker, ga gaan profiteren in uw thuisland, oei daar zijn er geen sociale voorzieningen voor parasieten.
Anitta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2016, 11:39   #58
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het is maar een idee...
Ja?
Wie gaat dat betalen?
Er zijn nu al miljardentekorten.
En sociale woningen bouwen voor analfabete kamelenkakkneders die hier nooit hebben bijgedragen?
Daar moet je krankzinnig voor zijn.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2016, 11:59   #59
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik mij niet vergis ben jij toch een Limburger knuppeltje? En....volgens je "eigen" zeggen een aanhanger van het VB, of vergis ik mij weer

Bert Schoofs, Hij werd voor het eerst verkozen in de Kamer van Volksvertegenwoordigers op 13 juni 1999 voor het Vlaams Belang, en kon sinds zijn aantreden worden bestempeld als voorman van zijn partij in de provincie Limburg. Hij nam er vijf opeenvolgende verkiezingen het lijsttrekkerschap waar van zijn partij voor de Kamer.

In een interview met Het Belang van Limburg zegt Bert Schoofs over het opstappen bij het Vlaams Belang: “Ofwel ben je lid van de club en zet je je volledig in, ofwel stap je op. Het is het laatste geworden. Het voorbije anderhalf jaar ben ik opnieuw gaan studeren. En vorige maand ben ik met een groep mensen een initiatief gestart om talentvolle jongeren op te sporen en klaar te stomen voor het ondernemerschap. We starten in Beringen, maar willen actief worden in alle mijngemeenten." Het project heet YT&K, wat staat voor Young Talented & Keen (jong, getalenteerd en spitsvondig). "In het Turks bijvoorbeeld klinkt dit als Yetenek, wat letterlijk 'talent' betekent."

"Samen met een aantal mensen uit mijn netwerk zijn we vorige maand een feitelijke vereniging gestart om talentvolle jongeren op te sporen en klaar te stomen voor het ondernemerschap. Het opsporen gebeurt door een dynamisch netwerk van een tiental mensen uit het werkveld. Eén van hen is Bahattin Koçak, islamleraar uit Beringen die veel contacten heeft in zijn gemeenschap. Eens zij talentvolle jongeren hebben gedetecteerd, willen wij hen begeleiden om ook echt ondernemer te worden. Ikzelf zal dat doen met juridisch advies, een collega met ICT, enzovoort."

Schoofs werkt er zonder vergoeding aan mee. "Iedereen die nu meewerkt, doet dat vrijwillig, simpelweg omdat we begaan zijn met de jeugdwerkloosheid in Limburg.
Hij is er nog altijd naar op zoek, er is er nog steeds geen enkele getalenteerde & spitsvondige "gedetecteerd", enkel in niet zo halal zaken, waarmee de gevangenissen gevuld worden.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2016, 12:04   #60
Another Jack
Banneling

Standaard

Huisvestingsproblemen?
Oei, dan gaat de waarde van het onroerend weer stijgen...
Erg dat ik dat vind...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be