![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Steunt U het voorstel van burgemeester Lippens? Illegalen pijlsnel raus? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 91,67% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,33% |
Ik ga een beredeneerd antwoord formuleren |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exclusief: Buldozers en containers in de Jungle - RT Ruptly
In de aanwezigheid van een enorme politiemacht wordt de Jungle opgekuist https://www.youtube.com/watch?v=yD_Vf-ismBY https://www.youtube.com/watch?v=x6mwXxrHNYY http://www.youtube.com/watch?v=28BMnXq-JTw&t=37m22s Laatst gewijzigd door zonbron : 29 februari 2016 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=daiwa;8010548]
Citaat:
Waarover zijn jullie toch voortdurend bezig? Bij het minste dat hij wel doet loopt het vol met multiculonnozelaars die moord en brand schreeuwen er nog bovenop! Val liever onze groene jongens aan gezien de onbeschaamde zever die ze verkopen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() [quote=andev;8011301]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk het ook dat bijna iedereen zot geworden is, en die het nog niet zijn worden meer en meer apathisch tegen over de invasie. Laatst gewijzigd door alberto : 4 maart 2016 om 08:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
100% |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De interessantste uitspraak vond ik op het einde van een moslim. Dat is jullie cultuur niet, culturen evolueren. (Westerse) Wat bedoelt hij daarmee, dat hij moet evolueren naar zijn cultuur? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het geloof in de dag des oordeels
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weet je, na de eerste aflevering van de bril van Heylen heb ik niet meer gekeken naar dat programma. Ik hou het wat zulke programma's betreft voor bekeken, ook voor het terug naar eigen land programma. Wat zou men toch willen bereiken met dit soort televisie? Wat die moslim bedoelde weet ik niet, kan ik niet weten, ik heb niet gekeken. Mijn interesse in "de vluchtelingen" daalt zienderogen, met dank aan de Merkels en andere leiders, televisieprogramma's, nieuwsuitzendingen, het aanbod is te groot. Laatst gewijzigd door alberto : 4 maart 2016 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 4 maart 2016 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand is toch verplicht die route te doen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=de vuile muilekoek;8015273]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lang Leve het Huis van België !
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Guantanamo Bay Lippens heeft gelijk punt ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 maart 2016 om 09:57. |
||
![]() |
![]() |