Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Zal de Islamisering van Europa uitmonden in burgeroorlog?
Ja 50 74,63%
Nee 17 25,37%
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 22 februari 2016, 21:45   #161
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Wat hier uw bron ?
Lezingen in het Zweedse parlement, met Engelse ondertitels. Ik zal ze dadelijk posten. Het is altijd via youtube dat die lezingen het buitenland moeten bereiken omdat reguliere media het willen stilzwijgen. Ik irriteer me mateloos aan sommige mensen op dit forum die geen enkel vertrouwen meer hebben in lezingen, rechtszaken, hoorzittingen etc zodra ze op youtube belanden. Het vertrouwen in de reguliere media is onterecht groot. Intussen weten de meesten dat men in Zweden alle zedenzaken jaren heeft verzwegen om ´´niet in de kaart van extreem rechts te spelen´´. Ik noem dat een politieke misdaad, volksverraad en in de kaart spelen van linkse partijen

Citaat:
Dat is nog nooit ergens ter wereld gedaan. Overigens zijn dergelijke voorstellen wel gedaan. dat stuit echter op veel verzet onder de bevolking
Dat is geen enkel excuus. In Canada willen ze vluchtelingen opvangen, maar dan wel ganse families en niet alleen single mannen. En gelijk hebben ze

Citaat:
Uw bron van die factor 10 ?? ik geloof er namelijk niets van , de criminaliteits cijfers van de EU tonen namelijk een daling in de afgelopen 10 jaar.
Ik had het over verkrachtingszaken. In Zweden en Noorwegen loopt het totaal uit de hand. Beweer jij het tegendeel?

Citaat:
het grootste deel komt uit landen waar wel degelijk oorlog is ! deze claim slaat nergens op .
Back it up

Graag een procentueel overzicht. En wie 7 veilige landen overslaat om welvaart te zoeken in West Europa, is geen vluchteling meer

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 22 februari 2016 om 21:48.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 01:48   #162
fbpolitics
Gouverneur

fbpolitics's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer zij worden toegelaten / geen vluchtelingen status meer hebben , krijgen ze gewoon dezelfde rechten.
En we zien hoe deze omgaan met onze rechten -> wij moeten ons aanpassen.

Citaat:
Dat maakt het nog geen waarheid
Vandaag.
Wat nog niet is, kan worden.

Citaat:
Alleen heeft u geen idee hoe dat zal gaan. Meer dan 90 procent van de bevolking gaat zich onderwerpen aan die ruim 5 procent, en dat terwijl zij zich juist in een achterstandspositie bevinden. Daar geloof ik dus geen reet van.
Toch wel: islam worden of sterven.
Ik hoop voor u dat u gelijk heeft. Ik bereid me liever voor, dan blijven de andere kant uit te kijken.

Nog niet genoeg gepamperd geweest door de SPA en consoorten? Hoeveel nog?

-> Welk voordeel heeft de islam in zijn geheel gebracht in de EU of eender in de wereld waar het werd ingevoerd - nu en in het verleden?
Zelfs de stichter van de islam moest vluchten voor zijn leven.

.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 23 februari 2016 om 01:51.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 02:11   #163
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
En we zien hoe deze omgaan met onze rechten -> wij moeten ons aanpassen.

Vandaag.
Wat nog niet is, kan worden.

Toch wel: islam worden of sterven.
Ik hoop voor u dat u gelijk heeft. Ik bereid me liever voor, dan blijven de andere kant uit te kijken.
Alle kanten op kijken en nuchter blijven nadenken lijkt mij verstandigst

Citaat:
-> Welk voordeel heeft de islam in zijn geheel gebracht in de EU of eender in de wereld waar het werd ingevoerd - nu en in het verleden?

.
Ik heb het over vluchtelingen, over mensen die zich hier willen vestigen.
Daar gaat het concreet om , uw vraag is niet aan de orde.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 02:31   #164
fbpolitics
Gouverneur

fbpolitics's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alle kanten op kijken en nuchter blijven nadenken lijkt mij verstandigst.
Akkoord.

Citaat:
Ik heb het over vluchtelingen, over mensen die zich hier willen vestigen.
Daar gaat het concreet om , uw vraag is niet aan de orde.
De topic is 'Zal de Islamisering van Europa uitmonden in burgeroorlog?'. Dit slaat dus niet alleen op de vluchtelingen, maar ook op de reeds aanwezige islam.
En als we het stellen zoals u schrijft - waar ik het tevens mee eens ben -: "Alle kanten op kijken en nuchter blijven nadenken lijkt mij verstandigst", herhaal ik toch mijn vraag gezien de vluchtelingen vooral islam zijn: Welk voordeel heeft de islam in zijn geheel gebracht in de EU of eender in de wereld waar het werd ingevoerd - nu en in het verleden? (Zelfs de stichter van de islam moest al vluchten voor zijn leven.)

.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 23 februari 2016 om 02:38.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 15:05   #165
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht

Dat is geen enkel excuus.
? Er moet niet naar de burgers geluisterd worden ??
Citaat:
In Canada willen ze vluchtelingen opvangen, maar dan wel ganse families en niet alleen single mannen. En gelijk hebben ze
- Single mannen laten geen familie achter of in de steek, dat ten eerste nog even.

- In oorlogsgebieden zijn het de jonge mannen die naar het front moeten, Assad kan hen verplichten te gaan vechten of ISIS of nog een hele reeks andere partijen.
Het risico te sterven/ de dreiging is dus voor jonge mannen veel groter dan voor andere bevolkingsgroepen.

- Jonge mannen zijn het sterkst en durven het risico van de reis naar het westen te nemen , meer dan de andere bevolkingsgroepen.
Vrij logisch allemaal.

De samenstelling van vluchtelingen naar nationaliteit veranderd steeds, maar Syrië heeft steeds ver bovenaan gestaan.
Eigenlijk moet het bekeken worden vanaf het begin van de crisis of zelfs vanaf 2000. dat de meerderheid uit conflict gebieden komt lijkt mij evident.

Citaat:
Ik had het over verkrachtingszaken. In Zweden en Noorwegen loopt het totaal uit de hand. Beweer jij het tegendeel?
Ik beweer dat het niet totaal uit de hand loopt. U suggereerde echter een factor 10 voor heel Europa. Dat is moedwillig verdraaien van feiten.
Overigens is er ook nog een verschil tussen aanranding en verkrachting.
Heel vaak worden hier verkrachtingen van aanrandingen gemaakt om de paniekzaaierij groter te maken.

Citaat:
Back it up
done that !
Citaat:
Graag een procentueel overzicht. En wie 7 veilige landen overslaat om welvaart te zoeken in West Europa, is geen vluchteling meer
Wie op de vlucht slaat voor oorlog is oorlogsvluchteling , dat veranderd niet opeens als je landen overslaat.
Als we uw redenering volgen kunnen het dus nooit oorlogsvluchtelingen zijn die asiel aanvragen hier.
Zou u met uw gezin liever in een veilig klote land willen blijven, daar waar de kansen op een gewoon leven klein zijn ? en niet willen doorreizen naar een beter land.

Is het een misdaad om een land te kiezen met betere kansen?
Overigens is iedere vluchteling overal en altijd al iemand die op zoek is naar meer geluk, en dus een gelukszoeker Of zijn oorlogsvluchtelingen niet op zoek naar meer geluk ??
Oud 24 februari 2016, 15:44   #166
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Akkoord.

De topic is 'Zal de Islamisering van Europa uitmonden in burgeroorlog?'. Dit slaat dus niet alleen op de vluchtelingen, maar ook op de reeds aanwezige islam.
En als we het stellen zoals u schrijft - waar ik het tevens mee eens ben -: "Alle kanten op kijken en nuchter blijven nadenken lijkt mij verstandigst", herhaal ik toch mijn vraag gezien de vluchtelingen vooral islam zijn: Welk voordeel heeft de islam in zijn geheel gebracht in de EU of eender in de wereld waar het werd ingevoerd - nu en in het verleden? (Zelfs de stichter van de islam moest al vluchten voor zijn leven.)

.
Veel vluchtelingen zijn islamieten, niet islam.
Veel van hen vluchten juist weg van het geweld.
De meerderheid van de al aanwezige moslims zit niet te wachten op oorlog naar mijn idee(kan ik echter niet aantonen)

Integratie zou totaal onmogelijk zijn volgens sommigen, terwijl Surinamers en Ambonezen toch wel degelijk succesvol geïntegreerd zijn.
Oud 24 februari 2016, 16:47   #167
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De meerderheid van de al aanwezige moslims zit niet te wachten op oorlog naar mijn idee(kan ik echter niet aantonen)

Integratie zou totaal onmogelijk zijn volgens sommigen, terwijl Surinamers en Ambonezen toch wel degelijk succesvol geïntegreerd zijn.
Allé vooruit ze vluchten weg van het geweld, ok; maar wat the fuck komen ze dan hier doen.
Oud 24 februari 2016, 17:41   #168
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Allé vooruit ze vluchten weg van het geweld, ok; maar wat the fuck komen ze dan hier doen.
Beetje bij beetje ook geweld plegen.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2016, 14:58   #169
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Alle jonge mannen die hier alleen toekomen noem ik grote lafaards en voor zo een mensen kan ik nooit ofte nooit één seconde respect hebben, dus moet er van mij ook geen enkele inspanning voor hulp verwacht worden door geen enkele organisatie..
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2016, 15:05   #170
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Integratie is met ieder volk mogelijk behalve met moslims. Zie maar de 57 landen waar ze in oorlog zijn met de rest van het land.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2016, 16:50   #171
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Alle jonge mannen die hier alleen toekomen noem ik grote lafaards en voor zo een mensen kan ik nooit ofte nooit één seconde respect hebben, dus moet er van mij ook geen enkele inspanning voor hulp verwacht worden door geen enkele organisatie..
Akkoord maar als je naar de tv kijkt zou je denken dat "de" Belgen pro-asielzoekers zijn.
Welke mensen zijn hier verantwoordelijk voor al die grove leugens ???
Oud 25 februari 2016, 21:49   #172
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
heb je nog een kamer vrij ... straks verplicht eentje op te nemen
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2016, 15:27   #173
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ach, bekijk het langs de positieve kant. Lelijke/eenzame vrouwen komen nu aan hun trekken v�*a zo'n seksueel gefrustreerde Irakees die nog nooit een vrouw zonder burka heeft gezien.

Bovendien staat het in de Koran dat alle Westerse vrouwen hoeren zijn. Met die mentaliteit zal het nogal vonken geven in de slaapkamer.

In plaats van de cijfers mbt verkrachting verder te laten exploderen, moeten we een website oprichten waar middle aged vrouwen zich kunnen aanmelden om eens goed genomen te worden door zo'n migrant.

Laat ons dankbaar zijn aan de moslims. Genocide, steniging, eremoorden, groepsverkrachting, terreur, homohaat, pedofilie, zelfmoordaanslagen. Echt een culturele verrijking voor ons land.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 26 februari 2016 om 15:36.
Oud 26 februari 2016, 16:31   #174
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ik heb 5 slaapkamers ik steek men kot nog liever in brand dan dat ik vreemden in huis zou verplicht moeten opnemen, en dat meen ik.
Oud 29 februari 2016, 15:30   #175
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U heeft geen idee waar u over spreekt !
Oorlogsvluchtelingen(jonge mannen) zijn dus altijd lafaards, overal ter wereld en altijd ?
Oud 29 februari 2016, 15:33   #176
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
In plaats van de cijfers mbt verkrachting verder te laten exploderen,
wederom Bron ?

Citaat:
Laat ons dankbaar zijn aan de moslims. Genocide, steniging, eremoorden, groepsverkrachting, terreur, homohaat, pedofilie, zelfmoordaanslagen. Echt een culturele verrijking voor ons land.
Het gaat niet om 1 cultuur .
Oud 29 februari 2016, 15:40   #177
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Integratie is met ieder volk mogelijk behalve met moslims.
Totale generaliserende nonsense.
Genoeg moslims die wel geïntegreerd zijn. Dat het bij anderen weer niet lukt doet daar niets aan af.

Als we de cijfers van het Centraal bureau voor de Statistieken bekijken, met betrekking tot niet westerse migranten dan zien we dat zij zich in diverse opzichten aanpassen aan onze standaarden. Denk bijvoorbeeld aan het geboortecijfer .

Laatst gewijzigd door atmosphere : 29 februari 2016 om 15:42.
Oud 29 februari 2016, 16:03   #178
Hoomer

Standaard

Citaat:
Totale generaliserende nonsense.
Genoeg moslims die wel geïntegreerd zijn. Dat het bij anderen weer niet lukt doet daar niets aan af.

Als we de cijfers van het Centraal bureau voor de Statistieken bekijken, met betrekking tot niet westerse migranten dan zien we dat zij zich in diverse opzichten aanpassen aan onze standaarden. Denk bijvoorbeeld aan het geboortecijfer .
En als je de statistieken even opzij legt en de dagelijkse werkelijkheid bekijkt dan zie dat 99% totaal niet aangepast is.
Oud 29 februari 2016, 20:00   #179
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
En als je de statistieken even opzij legt en de dagelijkse werkelijkheid bekijkt dan zie dat 99% totaal niet aangepast is.
Die dagelijkse werkelijkheid zie je in Calais en in De Panne.
In januari & februari werden er in Westvlaanderen 16 mensensmokkelaars opgepakt.
Hopelijk krijgen ze een héél zware straf.

De krachtproef gaat verder...
Oud 29 februari 2016, 22:25   #180
Eurosceptic
Minister

Standaard

Dubbel

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 29 februari 2016 om 22:29.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be