![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Zal de Islamisering van Europa uitmonden in burgeroorlog? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
50 | 74,63% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
17 | 25,37% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |||
Minister
|
![]() Lezingen in het Zweedse parlement, met Engelse ondertitels. Ik zal ze dadelijk posten. Het is altijd via youtube dat die lezingen het buitenland moeten bereiken omdat reguliere media het willen stilzwijgen. Ik irriteer me mateloos aan sommige mensen op dit forum die geen enkel vertrouwen meer hebben in lezingen, rechtszaken, hoorzittingen etc zodra ze op youtube belanden. Het vertrouwen in de reguliere media is onterecht groot. Intussen weten de meesten dat men in Zweden alle zedenzaken jaren heeft verzwegen om ´´niet in de kaart van extreem rechts te spelen´´. Ik noem dat een politieke misdaad, volksverraad en in de kaart spelen van linkse partijen
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Graag een procentueel overzicht. En wie 7 veilige landen overslaat om welvaart te zoeken in West Europa, is geen vluchteling meer
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 22 februari 2016 om 21:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vandaag. Wat nog niet is, kan worden. Citaat:
Ik hoop voor u dat u gelijk heeft. Ik bereid me liever voor, dan blijven de andere kant uit te kijken. Nog niet genoeg gepamperd geweest door de SPA en consoorten? Hoeveel nog? -> Welk voordeel heeft de islam in zijn geheel gebracht in de EU of eender in de wereld waar het werd ingevoerd - nu en in het verleden? Zelfs de stichter van de islam moest vluchten voor zijn leven. .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 23 februari 2016 om 01:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daar gaat het concreet om , uw vraag is niet aan de orde.
![]() |
![]() |
#164 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
En als we het stellen zoals u schrijft - waar ik het tevens mee eens ben -: "Alle kanten op kijken en nuchter blijven nadenken lijkt mij verstandigst", herhaal ik toch mijn vraag gezien de vluchtelingen vooral islam zijn: Welk voordeel heeft de islam in zijn geheel gebracht in de EU of eender in de wereld waar het werd ingevoerd - nu en in het verleden? (Zelfs de stichter van de islam moest al vluchten voor zijn leven.) .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 23 februari 2016 om 02:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ? Er moet niet naar de burgers geluisterd worden ??
Citaat:
- In oorlogsgebieden zijn het de jonge mannen die naar het front moeten, Assad kan hen verplichten te gaan vechten of ISIS of nog een hele reeks andere partijen. Het risico te sterven/ de dreiging is dus voor jonge mannen veel groter dan voor andere bevolkingsgroepen. - Jonge mannen zijn het sterkst en durven het risico van de reis naar het westen te nemen , meer dan de andere bevolkingsgroepen. Vrij logisch allemaal. De samenstelling van vluchtelingen naar nationaliteit veranderd steeds, maar Syrië heeft steeds ver bovenaan gestaan. ![]() Eigenlijk moet het bekeken worden vanaf het begin van de crisis of zelfs vanaf 2000. dat de meerderheid uit conflict gebieden komt lijkt mij evident. Citaat:
Overigens is er ook nog een verschil tussen aanranding en verkrachting. Heel vaak worden hier verkrachtingen van aanrandingen gemaakt om de paniekzaaierij groter te maken. Citaat:
Citaat:
Als we uw redenering volgen kunnen het dus nooit oorlogsvluchtelingen zijn die asiel aanvragen hier. Zou u met uw gezin liever in een veilig klote land willen blijven, daar waar de kansen op een gewoon leven klein zijn ? en niet willen doorreizen naar een beter land. Is het een misdaad om een land te kiezen met betere kansen? Overigens is iedere vluchteling overal en altijd al iemand die op zoek is naar meer geluk, en dus een gelukszoeker Of zijn oorlogsvluchtelingen niet op zoek naar meer geluk ??
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel van hen vluchten juist weg van het geweld. De meerderheid van de al aanwezige moslims zit niet te wachten op oorlog naar mijn idee(kan ik echter niet aantonen) Integratie zou totaal onmogelijk zijn volgens sommigen, terwijl Surinamers en Ambonezen toch wel degelijk succesvol geïntegreerd zijn.
![]() |
![]() |
#167 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Europees Commissaris
|
![]() Alle jonge mannen die hier alleen toekomen noem ik grote lafaards en voor zo een mensen kan ik nooit ofte nooit één seconde respect hebben, dus moet er van mij ook geen enkele inspanning voor hulp verwacht worden door geen enkele organisatie..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke mensen zijn hier verantwoordelijk voor al die grove leugens ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bovendien staat het in de Koran dat alle Westerse vrouwen hoeren zijn. Met die mentaliteit zal het nogal vonken geven in de slaapkamer. In plaats van de cijfers mbt verkrachting verder te laten exploderen, moeten we een website oprichten waar middle aged vrouwen zich kunnen aanmelden om eens goed genomen te worden door zo'n migrant. Laat ons dankbaar zijn aan de moslims. Genocide, steniging, eremoorden, groepsverkrachting, terreur, homohaat, pedofilie, zelfmoordaanslagen. Echt een culturele verrijking voor ons land.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 26 februari 2016 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Ik heb 5 slaapkamers ik steek men kot nog liever in brand dan dat ik vreemden in huis zou verplicht moeten opnemen, en dat meen ik.
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorlogsvluchtelingen(jonge mannen) zijn dus altijd lafaards, overal ter wereld en altijd ?
![]() |
![]() |
#176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genoeg moslims die wel geïntegreerd zijn. Dat het bij anderen weer niet lukt doet daar niets aan af. Als we de cijfers van het Centraal bureau voor de Statistieken bekijken, met betrekking tot niet westerse migranten dan zien we dat zij zich in diverse opzichten aanpassen aan onze standaarden. Denk bijvoorbeeld aan het geboortecijfer .
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 29 februari 2016 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In januari & februari werden er in Westvlaanderen 16 mensensmokkelaars opgepakt. Hopelijk krijgen ze een héél zware straf. De krachtproef gaat verder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister
|
![]() Dubbel
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 29 februari 2016 om 22:29. |
![]() |
![]() |