![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9501 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9502 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9503 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom zou ik een forum moeten beginnen als politics.be bestaat?
![]() Uw haatforum heeft geen verf gepakt, en per 1 maart - na exact zes maanden - komt u terug met hangende pootjes. De realiteit is: U kunt politics.be niet missen, zoveel is duidelijk ![]() |
![]() |
![]() |
#9504 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
In tegenstelling tot u edelachtbare ben ik geen mememkampioen die enkel in K&K schittert, ik heb een hoop serieuze bijdragen geleverd al twaalf jaar lang. Een groot algemeen forum als dit is een groot genot. Ik betreur in totaal al meer dan zesentwintig maanden in totaal te hebben moeten wegblijven van mezelf uit protest tegen sommige moderatietechnieken die ik pas acht maand geleden hier zonder succes in de verf gezet heb. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 maart 2016 om 12:44. |
||
![]() |
![]() |
#9505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'n Groot genot indeed.
Dat genot wordt vanaf nu weer heel wat minder voor al de rest. Er zijn beloftes gedaan, niet nagekomen beloftes. Mensen zouden zich beter aan hun gegeven woord houden. De wereld is sowieso al naar de vaantjes zonder dat er nog bij.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#9506 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Hoe pathetisch. Je doet alsof ik een bindende eed afgelegd heb. Het staat me vrij mijn eigen voornemens en besluiten te wijzigen. Maar niet getreurd, je kan me op de negeerlijst zetten. Bij de weg, ik stond toch op jouw negeerlijst? En op die van zoveel anderen die weer vollen bak op mijn berichten reageren... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 2 maart 2016 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
#9507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is inderdaad fenomenaal ![]() ![]() ![]() Nu, als zijn reactie juist is, had onzen edouard een persoonlijke draad gemaakt over hem. Als hij daar rechtstreeks mee naar eno heeft verwezen lijkt me dat een plausibele reden. Als hij gewoon spreekt over de huiltrol zonder letterlijk naar hem te verwijzen lijkt me dat totaal niet tegen het forumreglement te zijn. |
|
![]() |
![]() |
#9508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9509 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#9510 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9511 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9512 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iemand hier alle dagen komt posten in K&K over de pandasos en mij daarin niet rechtstreeks noemt, heb ik geen enkele reden om het forumreglement in te roepen en te veinzen dat dit een "persoonlijke aanval" is. Niemand kan ervan uitgaan dat de rest van het forum "goed weet" over wie dat dan gaat. Ik durf er toch vanuit gaan dat voor iedereen dezelfde normen gelden. |
|
![]() |
![]() |
#9514 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9515 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9516 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1000xhuiltrol= bullying Laatst gewijzigd door eno2 : 2 maart 2016 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
#9517 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=eno2;8013148]
Citaat:
Je voelt je verongelukt omdat je 26 maanden "van jezelf" hebt "moeten wegblijven van dit "grote algemene forum dat een groot genot is". Maar in één adem val je Wapper aan die enkel in K&K zou schitteren, en de moderatie omdat ze niet naar jouw pijpen danst. En dat durft dan klagen dat het te gemakkelijk is om een ander af te breken. Wat de "serieuze bijdragen" betreft die je hier 12 jaar lang beweert gepost te hebben. Je had die beter op je eigen forum gepost. Politics.be is namelijk groot geworden met serieuze bijdragen. En groot gebleven ondanks jouw vertrek. Politics.be is echter niet alleen groot geworden met serieuze bijdragen, maar ook door een zo groot mogelijke vrijheid van meningsuiting te hanteren. Jouw forum geraakte, om bovengenoemde twee redenen, niet eens van de grond. Nochtans was je daar zélf de enige moderator. Je eigen moderatietechniek heeft je eigen forum dus niet kunnen redden. Stel je d�*�*r beter vragen bij ipv hier iedereen met hele en halve leugens in het harnas te jagen. En neen, je hoeft je niet aan gedane beloften te houden. Ook zonder dat je het toegeeft weet de simpelste ziel dat je eigen forum een complete mislukking is, en dat je met hangende pootjes terugkeert naar het "groot algemeen forum" waar men jouw duidelijk liever ziet gaan dan (terug) komen.
![]() |
#9519 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De drie mij aangedane vernietigende onrechten zijn niet vermeend, het is pure bio, en dan heb ik er één nog nooit vermeld. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 maart 2016 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
#9520 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik word hier depressief van.
Gelukkig staan er een aantal op mijn negeerlijst zodat ik niet alles kan lezen. Djezes mannen. ![]() |
![]() |