![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht maar tot hare Merkelligheid zich gaat moeien !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig dat ik het moet schrijven maar ze gaan er nog moeten beginnen op schieten, anders zie ik aan die invasie naar de EU toe, niet snel een einde komen.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
#43 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() In plaats van naar Europa zouden deze moslims vluchtelingen naar de andere richting moeten reizen naar de olierijke Golfstaten die hun geloofsgenoten zijn en daar is er ruimte voldoende om deze te ontvangen
|
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die worden aldaar geweigerd !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht men druk uitoefenen op die olierijke Golfstaten om hun geloofsgenoten niet te weigeren:
Nou , Sint Juttemis of vliegen naar Mars zal sneller mogelijk zijn !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 maart 2016 om 02:00. |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat staten als Saudi Arabië niemand opvangen is weinig verrassend. Dat "geloofsgenoten" zegt helemaal niets, het zijn geen broeders omdat ze toevallig hetzelfde geloof aanhangen. Er bestaat helemaal geen eenheid onder de miljard moslims op deze planeet.
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bij u heeft alles met islam te maken, echt tunnelvisie. De achterstand daar is het beoogde resultaat van een gevoerd beleid !! En dat valt goed aan te tonen. wie alleen maar "islam" roept is ronduit ignorant. Hoog tijd om de heilige geschriften uit Washington eens te bestuderen!
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Intussen niet ver naast België ... Opstootjes tijdens ontruiming vluchtelingenkamp Calais
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
#51 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De olierijke Golfstaten zijn moslims Arabieren en de vluchtelingen die Europa overstromen zijn niet alleen maar moslims zij zijn ook Arabieren Laatst gewijzigd door Socher : 1 maart 2016 om 06:31. |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar wat wil je, in Oost Duitsland was ze Stasi, in het nieuwe Duitsland, premier. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hetgeen dus helemaal niets zegt, behalve dan dat deze dictators niemand toelaten, en er helemaal geen eenheid bestaat. Die zogenaamde eenheid is iets dat jukkie zelf verzonnen hebben.
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 1 maart 2016 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Vreemdeling
|
![]() De moslims Arabische olierijke Golfstaten bestaat niet uitsluitend uit Saoedi-Arabië, maar ook uit Dubai, Bahrein, Koeweit, Qatar, Oman en de Verenigde Arabische Emiraten, ondanks hun overvloedige rijkdom en ruimte houden zij allemaal hun kop in het zand als het om Syrische vluchtelingen gaat
|
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Opmewrkelijk is dat juist deze landen allemaal US support krijgen.
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zomer 2016 EU komt eraan:
Polish men protecting their women in Sopot (Poland/EU) https://www.youtube.com/watch?v=jf07BcKVTKI |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet met de Polen:
Cała prawda o Marszu Niepodległości! Tego nie zobaczysz w TV! Materiał Marcina Roli! https://www.youtube.com/watch?v=iLmuCkRLKtk |
![]() |
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De teller staat op 14.000! De jungle van Calais zal verbleken naast "de hel van Idomeni". ![]() |
|
![]() |