![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Banneling
|
Er zijn er die het verschil tussen burger en strijder niet kennen. Pure vandepotrukkerij. Kiezen of je vecht of niet vecht in een burgeroorlog is vrije keuze en hoort dat te blijven.
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 maart 2016 om 15:19. |
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jouw verraad-discours is pure demagogie van extreem rechts, reminiscent aan het volksveraad discours van de jaren 1936. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 maart 2016 om 15:17. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Banneling
|
Complicaties voor Merkel:
Het Spaanse congres verwerpt het akkoord met Turkije als immoreel en illegaal. Alle partijen zijn tegen, behalve de rechtse PP. |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Banneling
|
Citaat:
We hebben asielplicht. Het Midden-Oosten heeft er 6 miljoen. De meest in kleine landen zoals Jordanië en Libanon. Turkije 2 miljoen. Wij 1 miljoen. Op een bevolking van 600 miljoen. |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#47 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Itt U heb ik na mijn studies geen enkele dag een cent overheidsgeld noch sociale woonst gehad en tevens wens ik daar nooit aanspraak op te maken. Subsidies, projectjes etc mss ooit wel. Ik dop mijn eigen bonen wel. Over verraad gesproken; samen met illegalen in het buitenland aanschuiven voor een woonst en wat geld om te overleven... Naja, voor mij niet gelaten, maar bij mij zou het dus niet pakken. Het zou eerder inpakken zijn. Wie daadwerkelijk in het buitenland wenst te wonen kan er beter voor zorgen dat hij/zij zich nuttig kan maken bij een ondernemende locale burger. Maar dat zat er blijkbaar niet in. Sommigen moeten willens nillens aan de tepel van Vadertje Staat, de centrale superleiding, gaan hangen en in de porteFULL van anderen zitten terwijl ze er lekker mee samenwonen, zich niet zoals de rest nuttig willen (kunnen) maken en zich toch beter dan de rest voelen. Dat begint wel erg op verraad te lijken... Laatst gewijzigd door zonbron : 11 maart 2016 om 15:42. |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Buitengrensbewaking akkoord. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Spreek voor jezelf. Ten eerste kloppen je cijfers al niet, in Duitsland vorig jaar alleen al kwamen er al meer dan 1 miljoen binnen. Ten tweede interesseren mij deze cijfers zelfs niet, vluchtelingen moeten opgevangen worden in het continent van herkomst. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Banneling
|
Vraag dat aan Rajoy. Waarschijnlijk omdat ze zich meestal automatisch mainstream-EU aligneren
De vraag is waarom rechts voor is en links tegen, als Merkel zogezegd links is. Laatst gewijzigd door eno2 : 11 maart 2016 om 15:41. |
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Moest men naar het Europees parlement luisteren zou deze koehandel met Turkije er niet door komen. Er is weerstand van links en rechts. Het is de EU zelf die de wil van de meerderheid negeert.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 maart 2016 om 15:43. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Banneling
|
Ik denk dat het Europees Parlement gewonnen is voor de solidariteit is tussen de lidstaten in deze, voor verdeling, voor het behoud van Schengen, voor EU grenscontrole en dus tegen uitsluiting en sluiten van grenzen.
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Banneling
|
Euhhh Orban is wel extreem rechts. De grootste weerstand tegen asielverlening en immigratie komt onweerlegbaar van extreem rechts en populisten. Links speelt op omwille van vermoedde inbreuk op de mensenrechten van vluchtelingen. Dat is een heel andere positie.
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar wel samen met illegalen aanschuiven voor onderhoud en woonst, dit jarenlang... U hebt dus blijkbaar enkel asielrecht. Daarom dat U dat recht voor iedereen verdedigt, zo zet U zichzelf op slinkse wijze uit de wind, niet? Eno zet zichzelf een stapje hoger in het pyramidespel. LOL
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Soevereine staten garanderen hun burgers (mensen)rechten. Dat is pas een heel andere positie. Laatst gewijzigd door zonbron : 11 maart 2016 om 15:57. |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij kant je tegen vluchtelingen vanuit een luxe positie. ik verdedig deze vanuit de armoede. In tegenstelling tot velen met een riant inkomen heb ik nooit in een sociale woning gewoond in mijn 15 jaren van armoede. Dat ze ze maar aan de immigranten geven om Zonbron een beetje te ergeren. . Ik heb zelf mijn plan getrokken LOL |
|
|
|
|