![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Je ziet den Hoomer is nooit van kwade wil. ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.vluchtelingenwerk.be Hier heb je 40 vrijwilligersgroepen in Vlaanderen. Ik neem aan dat ze allemaal graag vijf euro betalen om zich te laten verkrachten? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() geloofT =/= geloofD
Het is altijd beter geen dt -fouten te maken en van niet te geloven wat *knip* geloven. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 maart 2016 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrijwilligershulp dateert al van langer, spijtig voor jullie. Gij hebt precies interesse in wat ik geloof.... Laatst gewijzigd door eno2 : 12 maart 2016 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan er doodeenvoudig niet bij dat een aantal "Gutmenschen" in deze draad de negatieve aspecten van deze door ons niet gevraagde massale immigratie niet willen inzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Behalve dat punt in vetjes. Ze moeten noodhulp krijgen tot ze werken (als ze het zelf niet kunnen opbrengen) Zes maand is ook wat krap. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 maart 2016 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
U moet goed lezen wat ik schrijf. Ik geloof niet in vrije wil. Dat betekent dat ik elke voorkeur als genetisch bepaald beschouw. Ook politieke voorkeur. Dat u rechts bent is dus geen vrije keuze, maar u bent zo geboren. Uw haat tegen links is dus software in uw hersens dat zich afspeelt. U kan dat dus niet stoppen. Wat ook blijkt uit uw ontelbare posts hier op dit forum. Citaat:
Ik ben niet geïnteresseerd in de stokken die u gevonden hebt om de hond te slagen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Het ziet er naar uit dat de witte autochtone man zich nog veel minder van seksueel misbruik kan onthouden:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet in hoe U hier specifiek autochtone mannen in kan terugvinden.
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vraag is dan of verhoudingsgewijs de autochtone mannen het beter doen op dat punt, dat geef ik je toe. Wel is bekend dat veel verkrachtingen en seksueel misbruik door familieleden en bekenden gepleegd worden. Dat is vaststaand en gemeten. En dat geeft al een indicatie welke richting zo'n studie zou kunnen uitwijzen. Als er iemand rechtstreekse gegevens heeft van de verdeling van verkrachtingen en seksueel misbruik in autochtoon/allochtoon: zoveel te beter. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 maart 2016 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
geertvdb Minister-President Geregistreerd: 8 June 2014 Berichten: 4.085 En hoeveel heeft den Hoomer er op 11 jaar? ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar deze zal waarschijnlijk ook genetisch bepaald zijn zeker? ![]() U kan er dus niet mee stoppen, het is de software in uw hersenen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in mijn tijd kreeg je 0/10 als je in een verhandeling schreef "een VB-er is een nazi en een slecht mens omdat hij een nasi en een slecht mens is, dat is genetisch bepaald". Maar alles is ondertussen misschien veranderd. ![]() Henri M. in mijn klas in de retorica had altijd 0/10 voor verhandeling. De leraar schreef op zijn brouwsel steevast de volgende tekst: " het spijt me, je doet echt wel je best maar je hebt geen enkel talent: 0/10". En het brouwsel van Henri M. was dan nog stukken beter dan datgene wat ik hierboven las. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 13 maart 2016 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Lees nog eens goed wat ik schrijf. Doe eens een minimale intellectuele inspanning en reageer dan. Het gaat niet over het aantal posts, maar over de inhoud van die posts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Wat bedoelt u met een psychische stoornis? Gelieve dat eens uit de doeken te doen hoe dat u tot die conclusie komt. Ik ben 1 en al oor.
|
![]() |
![]() |