Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 maart 2016, 18:41   #61
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je kijkt al jaren niet meer, maar dit is je tiende reactie in dit draadje over een debat met je chéri en meyrem op de zevende dag...
Mag ik niet meer reageren omdat ik niet kijk naar dat programma?
Bent u hier de moderator?
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2016, 18:44   #62
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Blijkbaar ligt de waarheid ergens in een genuanceerdp midden en blazen de politici maar wat vermits ze niet bij machte zijn om er iets aan te doen. Daar verschieten we niet van.
Feit is dat veel eigen mensen werkloos zijn.
Beweren dat we mensen met een andere taal en cultuur wel aan een job gaan helpen is dus onzin.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2016, 18:46   #63
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Maar het tij is gekeerd. Miljarden verminderingen in de loonkosten van werkgevers hebben 600 private jobs opgeleverd ...
Zelfs al zijn die cijfers juist, dan is het nog altijd de vraag, wat het verschil in arbeidsplaatsen zou geweest zijn, waren er geen verminderingen in de loonkosten geweest. Als er dan een achteruitgang van 100.000 was geweest, wel dan heeft het 100.600 arbeidsplaatsen opgeleverd.
Vergeet niet dat Belgie een zinkend schip is, waar alle multinationals tijdens de regering EDR al voorbereidingen aan het nemen waren, om hun biezen te pakken.
En alle werkgevers die failliet zijn gegaan, dat was ook al wel een paar jaar bezig.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2016, 18:49   #64
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

De match Almaci-Berbère valt hier te bekijken.

Meyrem maaske, puik gedaan, meer zit er niet in voor jou .. jij hebt de bal handig rondgespeeld .. den berbère suprême heb je doen lopen van links naar rechts, van achter naar voor .. ik ben opgelucht .. jij hebt geen toeken uitgedeeld maar belangrijker is den berbère scoorde niet .. en meyrem maaske dat is een prestatie .. den berbère is over zijn hoogtepunt heen .. hij snakte naar asem op het einde .. hij smeekte het publiek, hij bezwoer de goden .. berbère merkt dat er de laatste tijd geen animo meer is voor "nazionaaltjes doe maar" .. en de hovaardige berber betreurde dat .. stel je voor .. de door waanideeën geplaagde psychoot betreurt wat niet was noch ooit zal zijn .. meyrem maaske, neem een kaneel-munt theeke op mijn kosten .. moet ik je broekje en truitje uitwasssen ?

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 maart 2016 om 19:00.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2016, 18:49   #65
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Feit is dat veel eigen mensen werkloos zijn.
Beweren dat we mensen met een andere taal en cultuur wel aan een job gaan helpen is dus onzin.
Natuurlijk is dat grote onzin.
Oud 13 maart 2016, 18:50   #66
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Zelfs al zijn die cijfers juist, dan is het nog altijd de vraag, wat het verschil in arbeidsplaatsen zou geweest zijn, waren er geen verminderingen in de loonkosten geweest. Als er dan een achteruitgang van 100.000 was geweest, wel dan heeft het 100.600 arbeidsplaatsen opgeleverd.
Vergeet niet dat Belgie een zinkend schip is, waar alle multinationals tijdens de regering EDR al voorbereidingen aan het nemen waren, om hun biezen te pakken.
En alle werkgevers die failliet zijn gegaan, dat was ook al wel een paar jaar bezig.
Inderdaad dat is de vraag.
Hoeveel zouden er anders verloren gegaan zijn?
Oud 13 maart 2016, 18:50   #67
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Onlangs EOS nog, ze gaan sluiten.
Het is Godgeklaagd dat een eigen bedrijf, door de hoge loonkost, in België niet meer kan leveren aan de staat.
Oud 13 maart 2016, 18:52   #68
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog niet zo lang geleden hield men bij hoog en laag vol dat er helemaal geen werk was voor onze werklozen.
Nu hebben we plotseling vluchtelingen nodig om die jobs die er niet zijn te doen.
Ja, die De Wever toch.
Wel, we hebben arbeidskrachten nodig om die jobs te doen. En blijkbaar vinden we die niet bij onze werklozen. En twijfel er sterk aan of we ze bij de vluchtelingen gaan vinden.
Maar ondertussen hebben we de Oosteuropeanen en de Indiers.
Oud 13 maart 2016, 18:54   #69
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wel, we hebben arbeidskrachten nodig om die jobs te doen. En blijkbaar vinden we die niet bij onze werklozen. En twijfel er sterk aan of we ze bij de vluchtelingen gaan vinden.
.. vergeet niet .. we hebben ook één ueber-berber ..

Oud 13 maart 2016, 18:56   #70
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geloof graag dat er bij de vluchtelingen een paar zijn die nuttig kunnen zijn.
Maar dan blijft de vraag of we ze daarvoor allemaal moeten opnemen.
Oud 13 maart 2016, 19:01   #71
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik geloof graag dat er bij de vluchtelingen een paar zijn die nuttig kunnen zijn.
.. verbijsterend .. ik denk namelijk krek hetzelfde over de flamouches .. wat moet een mens daar nu mee .. maar goed er zal er wel ergens eentje tussen zitten die deugt ..

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 maart 2016 om 19:02.
Oud 13 maart 2016, 19:11   #72
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er is gewoon iets mis gelopen met al onze, waarschijnlijk wel goedbedoelde, plichten die we ons zelf hebben opgelegd. Via de rechten van de mens, via de conventie van Geneve, via...
Het is met deze dingen, zoals met alles. Elk voordeel heeft zijn nadeel, en elk nadeel heeft zijn voordeel.
Oud 13 maart 2016, 19:11   #73
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. verbijsterend .. ik denk namelijk krek hetzelfde over de flamouches .. wat moet een mens daar nu mee .. maar goed er zal er wel ergens eentje tussen zitten die deugt ..
Laat het denken maar aan anderen over.
Oud 13 maart 2016, 19:13   #74
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

.. er is wel een ding dat ik niet vat .. den berbère-suprême zegt tegen Meyrem Almaci : "mochten de nazionaaltjes de kans krijgen, kunnen ze het gat in de begroting dichten" .. maken de nazionaaltjes dan niet het mooie weer in de federale en vlomsche regering .. wat houdt hen feitelijk tegen ?

** meyrem, maaske, ge dee da keigoe ..

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 13 maart 2016 om 19:15.
Oud 13 maart 2016, 19:14   #75
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is gewoon iets mis gelopen met al onze, waarschijnlijk wel goedbedoelde, plichten die we ons zelf hebben opgelegd. Via de rechten van de mens, via de conventie van Geneve, via...
Het is met deze dingen, zoals met alles. Elk voordeel heeft zijn nadeel, en elk nadeel heeft zijn voordeel.
Zo is het.
Oud 13 maart 2016, 19:14   #76
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Laat het denken maar aan anderen over.
.. enige voorkeur aan wie ik het overlaten moet ?

Oud 13 maart 2016, 19:16   #77
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De match Almaci-Berbère valt hier te bekijken.

Meyrem maaske, puik gedaan, meer zit er niet in voor jou .. jij hebt de bal handig rondgespeeld .. den berbère suprême heb je doen lopen van links naar rechts, van achter naar voor .. ik ben opgelucht .. jij hebt geen toeken uitgedeeld maar belangrijker is den berbère scoorde niet .. en meyrem maaske dat is een prestatie .. den berbère is over zijn hoogtepunt heen .. hij snakte naar asem op het einde .. hij smeekte het publiek, hij bezwoer de goden .. berbère merkt dat er de laatste tijd geen animo meer is voor "nazionaaltjes doe maar" .. en de hovaardige berber betreurde dat .. stel je voor .. de door waanideeën geplaagde psychoot betreurt wat niet was noch ooit zal zijn .. meyrem maaske, neem een kaneel-munt theeke op mijn kosten .. moet ik je broekje en truitje uitwasssen ?

Bedankt voor de link.

Ik heb blijkbaar een ander debat gezien dan u.
Misschien moet u ook eens de link aanklikken die u ons zelf gegeven heeft.
Dank u alvast.
Oud 13 maart 2016, 19:25   #78
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. enige voorkeur aan wie ik het overlaten moet ?
Voor mijn part aan Meyrem.
Hoewel het ook al gene vette was.
Oud 13 maart 2016, 19:26   #79
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hallo Almaci.
Ik denk dat dit een compliment is.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2016, 19:27   #80
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
.. er is wel een ding dat ik niet vat .. den berbère-suprême zegt tegen Meyrem Almaci : "mochten de nazionaaltjes de kans krijgen, kunnen ze het gat in de begroting dichten" .. maken de nazionaaltjes dan niet het mooie weer in de federale en vlomsche regering .. wat houdt hen feitelijk tegen ?

** meyrem, maaske, ge dee da keigoe ..
Als dat goed is ???? Merkel de hemel in prijzen.

Een regering bestaat uit coalitiepartners, deze regering zelfs uit vier partijen waarvan er 3 aan Vlaamse zijde.

Je kan in deze regering de grootste partij zijn, toch kan je niet eenzijdig je wil opleggen, ieder voorstel, hoe klein ook, moet goedgekeurd worden door een meerderheid.

Wie er hier geloofd dat er ook maar één van de drie andere partijen de N-VA alleen zal laten scoren, die hoort niet thuis op dit forum. Politiek werkt (helaas) niet op deze manier.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be