![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt nu er echt 1 iemand hier dat Merkel gaat aftreden vanwege dit resultaat?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie zegt dat?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Dat is wat de N-VA ook gaat overkomen als ze blijven kakken op de vluchtelingen en de weg voor het vb-tuig blijven plaveien.
Waarom zou de kiezer immers op vuilbekkende N-VA´er stemmen als er vuilbekkende vb´ers hetzelfde zeggen. Laatst gewijzigd door dpg : 14 maart 2016 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Door de wollige vluchtelingenpolitiek van frau Merkel is Duitsland nu een verdeeld land. http://www.welt.de/politik/deutschla...-Parteien.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De partijen die nog vriendelijker staan dan Merkel tegenover vluchtelingen, Groen en SPD, hebben gewonnen. De CDU haalt de derde deelstaat. In de tweede deelstaat heeft de kandidate van de CDU, die Merkels standpunt bestreed, verloren tegen de SPD, die vriendelijker staat tegenover de vluchtelingen dan Merkel. Waar zie jij dat Merkel afgestraft is? De opkomst van AfD was verwacht. Het verandert niets aan de machtsverhoudingen. Al zeker niet in de Bundestag, waar ze geen vertegenwoordiging hebben. Eens de vluchtelingencrisis ingedamd, en dat proces is volop aan de gang, dan smelt AfD als sneeuw voor de zon. Het is een één-issue partijtje dat verder geen coherent programma bezit. Laatst gewijzigd door eno2 : 14 maart 2016 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Europees Commissaris
|
![]() Merkel is een bijzonder gevaarlijk mens. Hoewel ze de ene flater na de andere opstapelt weigert ze manifest haar verantwoordelijkheid op te nemen en haar conclusies te trekken. Ondanks alle waarschuwingen en signalen houdt ze halsstarrig ze vast aan haar politiek die gebaseerd is op haar persoonlijke overtuig en een gevolg van het moedercomplex waarmee ze kampt.
Dit duidt er dus op dat men hier te maken heeft met een narcistisch en machtsverslaafd mens dat over lijken gaat om haar persoonlijke agenda te realiseren, ongeacht welke gevolgen dit moge hebben. Een greepje van de flaters;
Elk weldenkend mens met enig normbesef had met dergelijke “palmares” al lang ontslag genomen. Het feit dat Merkel manifest weigert haar fouten toe te geven, weigert de link met haar beleid te erkennen en haar desastreuze politiek naar andere landen wil opdringen, toont gewoon aan met wat voor een maatschappij gevaarlijk individu we hier te maken. Aan aftreden denk ze nog niet eens en dat zal ze wellicht ook zelf nooit doen.
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 14 maart 2016 om 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2015 1.1 miljard 2050 2 miljard 2100 4.2 miljard Die staan binnenkort allemaal aan de poorten van Europa aan te schuiven. Kortom migratie en vluchtelingen politiek is actueel en zal dat zeker ook blijven.
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Duitsland heeft al decennialang 200000 migranten per jaar probleemloos opgenomen, integendeel, het versterkt hun BNP. Een tijdelijke piek kan het wel aan-als die maar niet te lang duurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zijn er hier mensen die hun toekomstplannen (huisje boompje kindje) herzien omdat ze weten wat er gaat komen? Ik alvast wel
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Wir strafen das" zoals Zipper aantoont.
Hopelijk doen de 27 andere EU landen dat donderdag a.s. in Brussel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merkel weigert ondanks haar nederlaag haar vluchtelingenbeleid aan te passen:
http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...ederlaag.dhtml Ze gaat door tot Europa volledig naar de kloten is. Wie of wat kan deze zottin stoppen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Verpletterende nederlaag" Kan je nog meer desinformeren? CDU zit in blijft in twee van de drie deelstaten coalities en misschien ook in de derde. Ik heb al eerder gezegd dat ze na de verkiezingen volgas zou geven. Daar wacht ik nu op. Van coalitiepartners en oppositie heeft ze niets te vrezen. Laatst gewijzigd door eno2 : 14 maart 2016 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |