![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme gezinnen moeten niet meer kindergeld krijgen, die moeten minder kinderen op de wereld zetten. Kindje niet kunnen betalen, kindje niet maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. goh .. heeft u dat zelf bedacht ? er schuilt een visionair in u ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is precies waar ik al decennia tegenaanschop. Maak gedaan met het ongediscrimineerd uitdelen van belastinggeld aan wie het niet nodig heeft en de sociale zekerheid wordt terug betaalbaar. Maak de uitkeringen omgekeerd progressief aan de inkomsten. Het kindergeld bijvoorbeeld. Arme grote gezinnen moeten bijvoorbeeld meer krijgen dan rijke grote gezinnen. De woonbonus krijgt iedereen, dat kan ook aangepast worden. Die aftrek-van belasting- systemen wat betreft sociale voordelen, die zetten iedereen in de kou wie weinig verdient, die krijgt immers niets. Om nog maar niet te spreken over de lage pensioenen, bij de laagste in de EU, en zeker voor laagverdieners, die zitten rond de armoedegrens, voor wie rusthuizen onbetaalbaar blijven.[/quote] . . . Begin dan maar eens met de verloning te koppelen aan de verdienste voorde maatschappij . Waarom moet BV. een voetballer zonder de minste maatschappelijke verantwoordelijkheid en zonder de opbrengst van één enkel product waar iemand iets aan heeft, op 11 dagen meer betaald worden dat de President van de Verenigde Staten [b]op een heel jaar. Er zal rap geld genoeg zijn voor nuttige zaken. Laatst gewijzigd door TREBRON : 19 maart 2016 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door TREBRON : 19 maart 2016 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Man toch, nog meer kindergeld voor grote gezinnen? In onze buurt wonen er een paar , madam in het lang zwart en mijnheer in het lang wit met baard en op sloffen. Nog nooit in hun leven één klop gewerkt. De kinderen die van school zijn eveneens. Hebben 17 kinderen, waarvan ik weet dat er 8 een Rijksfondnummer hebben, wonen in een mooie villa en je moest eens zien welk wagenpark er voor de deur staat. Die zullen dat graag zien komen......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 maart 2016 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hallo. Alle mensen hebben recht van spreken, alleen jij niet, hier, waarschijnlijk. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 maart 2016 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://soswatch.typepad.com/soswatch..._op_.html#more Laatst gewijzigd door TREBRON : 19 maart 2016 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
valère de scherp elle pleure peter de beurzensnijer hendrik de vuige of zelfs geen kijt hebben uitgevoerd in het beroepsleven bebère de wévère tentenkampfke theo das Oomans wen beyts miss Handelsgids sarah smeyers bert wollants peter buysrogge
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 maart 2016 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je partijvoorzitter of burgemeester zijn "niet werken" noemt wat bedoel je dan met werken. BV. Voor mij vader is dat een schop in uw handen pakken en ermee in de grond wroeten of bakstenen versjouwen en dergelijke. Wat is werken dus voor U???. Als je ooit al iets in die zin gedaan hebt natuurlijk.
Laatst gewijzigd door TREBRON : 19 maart 2016 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan we Belgie veranderen? Daar gaat veel volk naar komen kijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. den berber heeft tot nu toe geen knijt uitgevoerd .. berbère grootste bezorgdheid als assistent was niet het afwerken van zijn doctoraalscriptie maar het zoeken naar een vast inkomen .. vraag maar aan philippe de winter .. deze berber heeft altijd gelurkt aan de oveheidstiet .. nul de botten ervaring in het beroepsleven .. de website van de nazionale vertegenwoordiger des volks leest als een menukaart van het profitariaat .. moet je echt eens lezen .. ik ging over mijn nek toen ik bij eeen of ander flurk kwam die wollants heet .. fokkers van profiteurs ..
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 maart 2016 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nogmaals, wat valt er volgens uw normen onder de noemer "Werken"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Afijn, dat is een academische kwestie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
.. ik ben bereid het rijtje vlaemsch nazionale lijntrekkers af te gaan .. vraagt u mij nog eens naar wat ik onder werken versta ..
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 maart 2016 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() OK, je zegt menu weeral wat het "niet" is. Mijn vraag was, wat is het wel.
|
![]() |
![]() |