![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Waar haal je dat vandaan? Ik spreek over kindergeld omgekeerd progressief aan de middelen.
Laatst gewijzigd door eno2 : 19 maart 2016 om 20:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maak de uitkeringen omgekeerd progressief aan de inkomsten. Het kindergeld bijvoorbeeld. Arme grote gezinnen moeten bijvoorbeeld meer krijgen dan rijke grote gezinnen ![]() .. .. Vermits er niets mag "afgepakt" worden is de enige mogelijkheid de laagste inkomens meer te geven. Zo heb ik dat begrepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Yoleen heeft de academische wereld nog geen vaarwel gezegd. Ze assisteert in de masteropleiding Verpleeg- en Vroedkunde en was tijdens haar doctoraat vertegenwoordiger in de Antwerpse Doctoraatsschool. Ze start jaarlijks verschillende studies op en ijvert ervoor dat er voldoende budget wordt vrijgemaakt voor wetenschappelijk onderzoek, innovatie en de omkadering van onderzoekers. Zelf verbleef ze zes weken aan de Universiteit van Arizona voor een buitenlands onderzoeksverblijf.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 maart 2016 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zei: Laatst gewijzigd door eno2 : 19 maart 2016 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus mijn eindconclusie. Je weet niet wat werken is omdat je in je hele leven nog nooit een klop gedaan hebt. Je bent jaloers op andere mensen die meer inkomen hebben dan gij omdat zij er iets voor gedaan hebben en dat dat bij blijkbaar het geval niet geweest is. Of mijn redenering strookt met de werkelijkheid weet ik niet en ik moet het niet weten ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Khil-scheldkreetjes worden niet geapprecieerd, ook al zijn ze generiek.
One liners brengen in het algemeen niet veel bij aan de discussie, of niets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of het goed is hangt er van af welke richting ze daarmee de maatschappij opsturen en welke subjectieve opvatting of appreciatie je daarvan hebt. Elk bewind stuurt het zijn geprefereerde richting uit natuurlijk. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 maart 2016 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan moet voor die Imam uit de buurt met zijn hoop kinderen neuken hard werken zijn.
![]() a job or activity that you do regularly especially in order to earn money Laatst gewijzigd door TREBRON : 19 maart 2016 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij is licentiaat Pedagogische Wetenschappen. Hij is in 2001 afgestudeerd aan de Katholieke Universiteit Leuven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Juist gelezen: kindergeld
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...nenlandsnieuws Laatst gewijzigd door TREBRON : 19 maart 2016 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De karottentrekkers worden dus op hun eigen terrein geklopt. Hé, het zijn tenslotte pro's. En zeggen dat nog een paar meer het hele systeem kunnen doen vallen.
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ben je er weer met je systeem? Als ik je daarstraks goed begrepen heb betalen de rijken dus teveel en de armen dus te weinig? Logisch toch zekers. Die armen zijn allemaal hangmatters. Maar die hebben geen PC om de hele dag op dit forum mee te werken tot ze doodziek worden. Van het werken natuurlijk. Wat dacht je? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() joachim is het prototype van een hangmatter. Bij de verkiezingen van 1995 vroeg de 14-jarige Joachim Pohlmann aan de lokale afdelingsvoorzitter of hij pamfletjes van de Volksunie mocht helpen uitdelen. Bijna twintig jaar later doet Joachim nog steeds hetzelfde. Al zijn de pamfletjes wat gesofisticeerder geworden. Daarvoor werkte hij op de studiedienst van de N-VA. Hij legde zich er toe op de domeinen cultuur, gemeenschap en identiteit. Hij schreef er onder meer de speeches voor de partijvoorzitter, van wie hij ook medewerker was.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 20 maart 2016 om 07:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Die worden langs beide kanten bestolen. En dan nog claimen diegenen die er meer uitsleuren dan ze erin stoppen dat zij de warme solidaire medemens zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Jij bent hoofd van de afdeling "nettobijdragers" van het Rekenhof?
|
![]() |
![]() |