Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 21 maart 2016, 11:48   #21
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Welke sympathisanten ? die van Pediga ? en het VB ? toch die niet? alle leg eens uit .... welke bedoel je nu ?
Sympathisanten van het kalifaat.
Nazisme is toch ook verboden?
Peche is offline  
Oud 21 maart 2016, 11:51   #22
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Leer lezen. Er staat namelijk al wat ik zou doen met mensen die misschien aan terroristische netwerken gelinkt zijn: niet binnenlaten.

Als de ouders hier niet binnen geraken worden hun jongeren hier ook niet geboren. Jammer voor de moslims waar we (nog) geen last van hebben maar er bestaat geen oorlog zonder collateral damage.
En oorlog IS het.

Voor moslims die hier al zijn gelden dezelfde wetten als voor iedereen.
-Geen dubbele nationaliteit meer,
-geen gescheiden zwemmen voor moslima's,
-geen halalkloterij op school,
-gedaan met onverdoofd slachten,
-geen boerka of gelijkaardige kledij meer in het straatbeeld,
-geen andere religieuze symbolen op straat, in de school, achter een loket of aan de winkelkassa,
-geen positieve discriminatie of quota meer waardoor anderen gediscrimineerd worden,
-een stop op de voorkeursbehandeling van buitenlandse import bij de toewijzing van sociale woningen,
-geen kindergeld meer voor kinderen die hier niet wonen én/of zich niet aan de leerplicht onderwerpen,
-gedaan met eisen stellen betreffende de medische behandeling van moslimvrouwen,
-weg "aanbevelingen voor de media" betreffende de berichtgeving over allochtonen.

Niet akkoord? Belgische nationaliteit kwijt en terug naar het land waarvan ze de nationaliteit weigeren op te geven.
Prachtige vooruitzichten Knuppel ... doe zo verder ...dat is nu eens gesproken zeg ..
de vuile muilekoek is offline  
Oud 21 maart 2016, 11:51   #23
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb de gij ook lef zeg... zo liegen...
Als ik hem eerst hoorde vond ik dat ook een sympathieke.
'This is a German problem".

Maar hoe meer tijd er over gaat hoe meer alles in één hokje geduwd wordt en voor we het weten zitten we met een wereldoorlog die zich afspeelt in onze steden.
We dienen juist een humanitaire oplossing te bieden.
Vluchtelingen, islam, terrorisme zijn gescheiden zaken. Wees op uw hoede voor zij die alles in één hokje duwen. Zijn wij dan geen verlichte maatschappij meer? In de duisternis raadpleegt ge best uw licht. Wat zou Jezus doen Wat zou liefde doen.
Peche is offline  
Oud 21 maart 2016, 11:52   #24
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Sympathisanten van het kalifaat.
Citaat:
Nazisme is toch ook verboden?
Maar gij spreekt van kampen dus..
Oud 21 maart 2016, 11:53   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Orban slaagt 2 zaken door elkaar.
De vluchteling moet geholpen worden. Gepast weliswaar en democratisch.
De moslimvluchteling moet geholpen worden door de machthebbers van de landen waar zich hun geloofsgenossen bevinden. Saoedi Arabië heeft brandveilige tenten met alle comfort inclusief airco, voor 4 miljoen soortgenossen. Ik zie niet in waarom "Europa" moslims zou moeten opvangen plus betaalt voor de opvang waar ze voet aan wal zetten.
Oud 21 maart 2016, 11:53   #26
Peche
Banneling

Standaard

Is een gevangenis niet hetzelfde? Amerika heeft al jaar en dag detentiekampen om jongeren te heropvoeden. We lopen gewoon fameus achter omdat we ons politiek vast gezet hebben. Tijd de prioritaire zaken te hervormen dan me dunkt.
Peche is offline  
Oud 21 maart 2016, 11:54   #27
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
De moslimvluchteling moet geholpen worden door de machthebbers van de landen waar zich hun geloofsgenossen bevinden. Saoedi Arabië heeft brandveilige tenten met alle comfort inclusief airco, voor 4 miljoen soortgenossen. Ik zie niet in waarom "Europa" moslims zou moeten opvangen plus betaalt voor de opvang waar ze voet aan wal zetten.
Ik denk dat de landen die daar aan geo politiek hebben gedaan in de eerste plaats verantwoordelijk zijn.
Maar ieder zijn mening in deze vrije maatschappij niet waar?
Peche is offline  
Oud 21 maart 2016, 11:56   #28
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

Maar hoe meer tijd er over gaat hoe meer alles in één hokje geduwd wordt en voor we het weten zitten we met een wereldoorlog die zich afspeelt in onze steden.
Vluchtelingen, islam, terrorisme zijn gescheiden zaken. Wees op uw hoede voor zij die alles in één hokje duwen. Zijn wij dan geen verlichte maatschappij meer? In de duisternis raadpleegt ge best uw licht. Wat zou Jezus doen Wat zou liefde doen.
Liefde mijn reet ... ik wil mijn gemeente terug ik wil mijn land terug ik wil mijn Westerse vrijheid terug....ik wil die goeie ouwe tijd nog eens ruiken...voor ik sterf
al de rest is bullshit
Oud 21 maart 2016, 12:02   #29
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Liefde mijn reet ... ik wil mijn gemeente terug ik wil mijn land terug ik wil mijn Westerse vrijheid terug....ik wil die goeie ouwe tijd nog eens ruiken...voor ik sterf
al de rest is bullshit
Uw veiligheidsgevoel heeft een deuk gehad, en daarom dient er actie te komen. Niet waar? Maar actie vanuit een veralgemenende bron kan ik moeilijk verteren. Het dient een Europese oplossing te zijn.
Peche is offline  
Oud 21 maart 2016, 12:04   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Vluchtelingen, islam en terrorisme zijn geen gescheiden zaken maar hebben juist �*lles met elkaar te maken. Het is aan hun eigen islam te danken dat moslims mekaar in eigen land afslachten, naar Europa vluchten en daar terroristische aanslagen plegen omdat ze zich beledigd voelen als er geen respect wordt opgebracht voor hun pedofiele profeet en moorddadige krijgsheer. Zonder de strontgodsdienst waar ze mee geïndoctrineerd werden maakten ze elkaar in eigen land niet af, bleven ze in hun eigen zandbak, en was er ook geen sprake van moslimterrorisme in het vrije(re) westen.
Oud 21 maart 2016, 12:07   #31
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Vluchtelingen, islam en terrorisme zijn geen gescheiden zaken maar hebben juist �*lles met elkaar te maken. Het is aan hun eigen islam te danken dat moslims mekaar in eigen land afslachten, naar Europa vluchten en daar terroristische aanslagen plegen omdat ze zich beledigd voelen als er geen respect wordt opgebracht voor hun pedofiele profeet en moorddadige krijgsheer. Zonder de strontgodsdienst waar ze mee geïndoctrineerd werden maakten ze elkaar in eigen land niet af, bleven ze in hun eigen zandbak, en was er ook geen sprake van moslimterrorisme in het vrije(re) westen.
Komend van iemand die 15 jaar in een hol stak en zich afvraagt wat er in het Oosten gebeurd is?

Laatst gewijzigd door Peche : 21 maart 2016 om 12:07.
Peche is offline  
Oud 21 maart 2016, 12:08   #32
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw veiligheidsgevoel heeft een deuk gehad, en daarom dient er actie te komen. Niet waar? Maar actie vanuit een veralgemenende bron kan ik moeilijk verteren.
Citaat:
Het dient een Europese oplossing te zijn.
Gij hebt iets mee van die Marianne T ... die dwangmatige CD&V ster , zijde gij die vrouw misschien ?
Oud 21 maart 2016, 12:12   #33
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij hebt iets mee van die Marianne T ... die dwangmatige CD&V ster , zijde gij die vrouw misschien ?
Je zal pas weten wat je had als het weg is.
Ik ben een sterke voorstander om te behouden wat is.
Europe, make us proud again.
Peche is offline  
Oud 21 maart 2016, 12:23   #34
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar gij spreekt van kampen dus..
Inderdaad.

Zie je de krantenkoppen al mocht Dewinter het voorstel van peacefulle Peache durven lanceren in het parlement?

Citaat:
Detentiekampen!

Voor als de shit hier gaat uitbreken, is er wel plaats om iedereen te plaatsen?
Sympathisanten vroegtijdig opsluiten tot de kalmte wat teruggekeerd is?

Heeft Europa iets zoals FEMA kampen en Guantanamo ?
En hebben wij daar nood aan? Ik, Filip Dewinter, durf vermoeden van wel.
Het is duidelijk wat er met "shit" en "sympathisanten" wordt bedoeld, alsook met de verwijzing naar Guatanamo en FEMA-kampen.
Oud 21 maart 2016, 12:26   #35
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Komend van iemand die 15 jaar in een hol stak en zich afvraagt wat er in het Oosten gebeurd is?
Schreef ik dan niet wat er in het Oosten gebeurt?

Citaat:
Oud 21 maart 2016, 12:32   #36
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je zal pas weten wat je had als het weg is.
Ik ben een sterke voorstander om te behouden wat is.
We zijn allang kwijt wat we hadden, en we krijgen nooit meer terug wat we hadden.
Met dank aan Europa dat de grenzen wagenwijd openzette. Ook voor het "gelovige" tuig dat van héél Europa probeert te maken waar het in eigen land voor op de loop ging.
Oud 21 maart 2016, 12:36   #37
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pfffft...
Europ heeft nog niets anders gedaan dan ons van alles beroven wat ons lief was en waardoor we ons veilig en geborgen voelden. Europ heeft van de Europeanen vreemden in hun eigen land gemaakt.
Oud 21 maart 2016, 14:21   #38
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Schreef ik dan niet wat er in het Oosten gebeurt?
Wat we nu allemaal meemaken is het gevolg van een regime change.
Peche is offline  
Oud 21 maart 2016, 14:24   #39
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Pfffft...
Europ heeft nog niets anders gedaan dan ons van alles beroven wat ons lief was en waardoor we ons veilig en geborgen voelden. Europ heeft van de Europeanen vreemden in hun eigen land gemaakt.
Zover zijn we nog niet Het is nog niet te laat het tij te keren.
Misschien moet ik in de politiek gaan. Mijn partij zou het wel weten aan te pakken.
Peche is offline  
Oud 21 maart 2016, 15:20   #40
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pfffft...
2 wereldoorlogen keihard uitgevochten in Europa waaraan mijn grootouders en overgrootouders hebben deelgenomen. Een grootvader die naar Duitsland 'verdween'... nooit meer teruggezien. Dan decennialang moslimimport en nu IS de oorlog opnieuw hier. Europa is een klotezooi op die wijze. Europe sucks.

Europeanen denken dat ze in klasse, lux , praal en pracht... kortom het beste van het beste ter wereld leven. Maar de EU is een spijsrot gedrocht en er bestaan nog steeds veel teveel gebrainwashte oenes. Erger nog, niemand lijkt zich te herinneren hoe men tegen den 'Duits' gevochten heeft noch waarom. Muzels stromen a volonte binnen en bijna geen enkele verdomde luie nakomeling van die oudgedienden is in staat maar een vinger uit te steken, een woord te zeggen, laat staan er iets zinnigs over te denken. Game over dus.

Men zou nog hopen op een enorme economische crisis of het ontploffen van een enkele kleine kernbommetjes hier en daar. Pas dan zal er gevochten worden voor wat hoort, Alhoewel ik me perfect kan inbeelden hoe de nieuwe generaties zich hysterisch, bibberend, wenend tegen de grond zullen smijten en dan kronkelend op de grond de vijand bijna kokhalzend smeken hun keel zo snel als mogelijk over te snijden, IS-style uiteraard. Want dat zou uiteraard weerom de beste oplossing zijn voor zo'n brave onweerbare 'mensen'.

Tevens opvallend hoe de jihadisten steeds de burgers aanpakken. Politiekers, zendmasten van TV-stations en andere iconen lopen blijkbaar om een of andere bizarre reden geen gevaar. FDW niet inbegrepen natuurlijk. Mensen zouden hun TV eens enkele maandjes moeten uitzetten om uit die strontstormleugenmachine van de liberalen en de sossen te geraken, mss dat we dan met veel geluk 20% extra op ons conto kunnen schrijven. Maar zelfs dat zou niet volstaan.

Ik kijk uit naar zware rellen in de VS, mss kan dat in Europa nog iets teweegbrengen. Laat de elite maar met de chaos verderspelen, chaos is niet perfect beheersbaar en dus uiterst onvoorspelbaar, het biedt kansen welke heden niet langer lijken te bestaan.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 21 maart 2016 om 15:26.
zonbron is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be