![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Als ik hem eerst hoorde vond ik dat ook een sympathieke.
'This is a German problem". Maar hoe meer tijd er over gaat hoe meer alles in één hokje geduwd wordt en voor we het weten zitten we met een wereldoorlog die zich afspeelt in onze steden. We dienen juist een humanitaire oplossing te bieden. Vluchtelingen, islam, terrorisme zijn gescheiden zaken. Wees op uw hoede voor zij die alles in één hokje duwen. Zijn wij dan geen verlichte maatschappij meer? In de duisternis raadpleegt ge best uw licht. Wat zou Jezus doen ![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moslimvluchteling moet geholpen worden door de machthebbers van de landen waar zich hun geloofsgenossen bevinden. Saoedi Arabië heeft brandveilige tenten met alle comfort inclusief airco, voor 4 miljoen soortgenossen. Ik zie niet in waarom "Europa" moslims zou moeten opvangen plus betaalt voor de opvang waar ze voet aan wal zetten.
#26 |
Banneling
|
![]() Is een gevangenis niet hetzelfde? Amerika heeft al jaar en dag detentiekampen om jongeren te heropvoeden. We lopen gewoon fameus achter omdat we ons politiek vast gezet hebben. Tijd de prioritaire zaken te hervormen dan me dunkt.
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ieder zijn mening in deze vrije maatschappij niet waar? |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
al de rest is bullshit ![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Uw veiligheidsgevoel heeft een deuk gehad, en daarom dient er actie te komen. Niet waar? Maar actie vanuit een veralgemenende bron kan ik moeilijk verteren. Het dient een Europese oplossing te zijn.
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Peche : 21 maart 2016 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
Zie je de krantenkoppen al mocht Dewinter het voorstel van peacefulle Peache durven lanceren in het parlement? Citaat:
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dank aan Europa dat de grenzen wagenwijd openzette. Ook voor het "gelovige" tuig dat van héél Europa probeert te maken waar het in eigen land voor op de loop ging.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europ heeft nog niets anders gedaan dan ons van alles beroven wat ons lief was en waardoor we ons veilig en geborgen voelden. Europ heeft van de Europeanen vreemden in hun eigen land gemaakt.
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien moet ik in de politiek gaan. Mijn partij zou het wel weten aan te pakken. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europeanen denken dat ze in klasse, lux , praal en pracht... kortom het beste van het beste ter wereld leven. Maar de EU is een spijsrot gedrocht en er bestaan nog steeds veel teveel gebrainwashte oenes. Erger nog, niemand lijkt zich te herinneren hoe men tegen den 'Duits' gevochten heeft noch waarom. Muzels stromen a volonte binnen en bijna geen enkele verdomde luie nakomeling van die oudgedienden is in staat maar een vinger uit te steken, een woord te zeggen, laat staan er iets zinnigs over te denken. Game over dus. Men zou nog hopen op een enorme economische crisis of het ontploffen van een enkele kleine kernbommetjes hier en daar. Pas dan zal er gevochten worden voor wat hoort, Alhoewel ik me perfect kan inbeelden hoe de nieuwe generaties zich hysterisch, bibberend, wenend tegen de grond zullen smijten en dan kronkelend op de grond de vijand bijna kokhalzend smeken hun keel zo snel als mogelijk over te snijden, IS-style uiteraard. Want dat zou uiteraard weerom de beste oplossing zijn voor zo'n brave onweerbare 'mensen'. Tevens opvallend hoe de jihadisten steeds de burgers aanpakken. Politiekers, zendmasten van TV-stations en andere iconen lopen blijkbaar om een of andere bizarre reden geen gevaar. FDW niet inbegrepen natuurlijk. Mensen zouden hun TV eens enkele maandjes moeten uitzetten om uit die strontstormleugenmachine van de liberalen en de sossen te geraken, mss dat we dan met veel geluk 20% extra op ons conto kunnen schrijven. Maar zelfs dat zou niet volstaan. Ik kijk uit naar zware rellen in de VS, mss kan dat in Europa nog iets teweegbrengen. Laat de elite maar met de chaos verderspelen, chaos is niet perfect beheersbaar en dus uiterst onvoorspelbaar, het biedt kansen welke heden niet langer lijken te bestaan. Laatst gewijzigd door zonbron : 21 maart 2016 om 15:26. |
|
![]() |