Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 27 maart 2016, 14:05   #21
Anitta
Banneling

Standaard

De wever heeft 10 man bescherming nodig om op straat te lopen, het hypocriet ventje zou toch beter leren om zijn smoel toe te houden.
Anitta is offline  
Oud 27 maart 2016, 14:24   #22
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
De wever heeft 10 man bescherming nodig om op straat te lopen, het hypocriet ventje zou toch beter leren om zijn smoel toe te houden.
Fluppe De Winter ook.
Wapper is offline  
Oud 27 maart 2016, 14:28   #23
Bye Bye Belgium
Vreemdeling

Standaard

Abou Jahjah ook. Plezant he...
Bye Bye Belgium is offline  
Oud 27 maart 2016, 14:43   #24
Anitta
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Fluppe De Winter ook.
voor u is dat meneer Filip Dewinter👽 , zeker voor wappers die hun oude partij de rug hebben toegekeerd .
Anitta is offline  
Oud 27 maart 2016, 14:50   #25
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omega3 Bekijk bericht
Kritiek is terecht, maar ik had liever gezien dat die De Wever destijds zijn verantwoordelijkheid had opgenomen en gewoon premier was geworden. Het systeem veranderen doe je van binnen uit, niet van aan de zijlijn.

Als BDW trouwens kritiek heeft, zou hij die ook mogen hebben op de laksheid van de regering en nog meer de meerderheid in het parlement.

Ik maak mij toch zorgen over die kerncentrales. Worden die nu extra beveiligd?
r
Premier wordt je niet vanzelf, daarvoor moet je een meerderheid aan uw kant krijgen.
Denk maar niet dat de franstaligen dat zouden pikken.
Bobke is offline  
Oud 27 maart 2016, 14:53   #26
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
... wil iemand Bart De Wever eens duidelijk maken dat zijn partij ondertussen in de regering zit en de minister van Binnenlandse Zaken en van Defensie levert .
Ondertussen wel ja.
Bobke is offline  
Oud 27 maart 2016, 16:03   #27
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Of Moureaux een goede burgemeester was laat ik in het midden.....Echter wie op dit moment veel boter op zijn hoofd heeft zijn de ouders van veel jongeren in Molenbeek.....voor zover ik weet heeft een Burgemeester geen opvoedende taak ....die ligt op de eerste plaats bij de ouders.....Maar nooit hoor ik iemand zeggen dat het vooral die zijn die hun zonen aan hun lot hebben overgelaten die in feite de mensen zijn die fouten hebben gemaakt.

Als ik nu nog jongeren zie naar de politie uithalen vraag ik me nog steeds af ......Waar zitten die vaders en moeders op dat ogenblik ??
Inderdaad. Die moeders, die in paniek naar de overheid lopen, met 'red mijn zoon, hij radicaliseert'. Vaak is het dan de vader die (fysisch) te veel ontbreekt in de opvoeding. Daar ligt volgens mij het probleem, dat deze jongeren te weinig de Westerse waarden hebben meegekregen. Als de meerderheid van de Turken in België, voor Erdogan stemmen of willen stemmen, dan is er een groot probleem, want Erdogan gaat lijnrecht in, tegen de waarden van democratie, vrije meningsuiting, gendergelijkheid, ...

De fout van Moureaux, is in het laten tieren van misdaad, zoals bijvoorbeeld zijn fait divers incident, toen er met kalashnikov geschoten werd op een kleuterschool. Als je niet kort op de bal speelt, qua misdaad, dan heb je later een grotere kans, dat mensen de switch maken tussen misdaad en moslimterrorisme.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline  
Oud 27 maart 2016, 16:09   #28
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zou je niet degene veroordelen die nodig maken dat iemand beschermd moet worden omwille van zijn mening?
Het zou een goed begin zijn en uw geloofwaardigheid ten miste al van nul naar één procent brengen.

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 27 maart 2016 om 16:23.
DewareJakob is offline  
Oud 27 maart 2016, 16:15   #29
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus omdat je bescherming nodig hebt, moet je zwijgen? Rare redenering.
Oud 27 maart 2016, 16:24   #30
DewareJakob

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Door wie hebben ze bescherming nodig?
Oud 27 maart 2016, 17:00   #31
Anitta
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Een burgemeester van een provincie stadje die denkt belangrijk te zijn, er zijn belangrijkere zaken of dat burgemeesterke.
Anitta is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be