![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Dus......als deze RECHTSE regering MET de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie beslist om te gaan bombarderen in Syrië en Libië ZONDER VN mandaat, dan krijgen deze van jou en je vrienden een dikke drol 😂
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Dat hadden ze beter aan niemand verkondigd en TOP SECRET ingevoerd ,,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel ik mij de vraag dat mocht het VB carte blanche krijgen of zij het zullen kunnen oplossen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 maart 2016 om 14:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Zou toch beter zijn ... denkt u niet , mensen zouden dan nog wat rust hebben , , nu is het alle dagen tot in het kleinste detail gedebatteerd en de terroristen kunnen de open strategie volgen en erop in spelen ...ze maken het zo gemakkelijk voor die gasten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. wowkes .. vanaf uw eerste post, tackelt u met de voeten vooruit .. u doet mij aan iemand denken .. komt u hier wel vaker ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Barbara Pas mocht het vandaag uitleggen in de zevende dag:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...s/dezevendedag Dat mens komt over als een klein kind en ze kan het niet uitleggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het was nochtans de enige aan tafel die zinnige praat verkocht. Wat mij betreft is de tijd van "kaarsjes branden" voorbij.
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vond het verleden dinsdag nog net iets duidelijker.
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, het islamtuig dinsdag was heel alleen. Uw infantiel gelul maakt geen indruk.
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Wat verwacht je nog van NVA , die verstaan ook niets als het erop aan komt .... ze haten hun eigen volk . Altijd de moslims bepamperen t'is wel nog het beste dat ze kunnen.
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 27 maart 2016 om 18:12. |
![]() |
![]() |