Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Gaan we verder met of zonder islamieten in Europa?
Islamieten maken deel uit van onze maatschappij, zonder enige beperking naar aantal of religieuze beleving (burka, schaapje kelen…). 1 5,88%
Islamieten mogen hier beperkt aanwezig zijn naar aantal, geen privileges voor hun geloof. 8 47,06%
Islamieten moeten uit Europa worden verdreven. 8 47,06%
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 maart 2016, 09:44   #121
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
"Is het probleem niet opgelost" vraagt de kleuter , amper hoeveel dagen ook alweer na 'n zoveelste aanslag met tientallen dodelijke slachtoffers.

Schaamte kennen ze niet ...
... de kleuter had eerst aan Zipper gevraagd "hoe hij die "islamieten" wil verwijderen" maar daar reageert hij natuurlijk weer niet op , misschien wil jij de vraag beantwoorden ?

Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 28 maart 2016 om 09:45.
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 09:45   #122
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Wat is dan je probleem met goed geïntegreerde moslims die niemand lastig vallen, eerlijk hun brood verdienen, en belastingen betalen? Want ja, die zijn er wel degelijk.
Geef hier eens een paar voorbeelden van.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 09:49   #123
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En daar heb jij natuurlijke betrouwbare statistieken over? Weet je wat ik zo vreemd vind? Dat ik toevallig veel mensen met een moslimachtergrond ken en daar niet veel merk van dat paranoïde wereldbeeld. De vrouwen met Arabische ouders die ik ken en die hier opgegroeid zijn, zijn even geëmancipeerd als de vrouwen met "autochtone" ouders. Ze lopen niet met hoofddoek of burqa rond, maar in modieuze westerse kledij. Ze zijn hooggeschoold en hebben eervolle beroepen als verpleegster, sekretaresse, human resource manager, enz. Ze gaan relaties aan met niet-Arabische "autochtone" mannen en maken er zelfs kindjes mee. Waar is die 5e kolonne (buiten wat marginalen)?
Je kan het beste een onderscheid maken met mensen met een moslimachtergrond en moslims.

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 28 maart 2016, 09:50   #124
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Geef hier eens een paar voorbeelden van.
Bus- en tramchauffeurs. Ambtenaren die de straat vegen.
Arbeiders, bedienden, ...
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 09:53   #125
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In mijn wijk wonen onder andere een volkseigen biernazi, Marokkanen, een Chinees, Irakezen, Tsjetsjenen,... En raad eens wie er eerlijk gaat werken en belastingen betaalt? Die vervloekte "vreemde luizen". En raad eens wie er op hun kosten van een uitkering leeft? De lamme volkseigen biernazi die deze "vreemde luizen" vervloekt. Die doet zelfs geen vrijwilligerswerk die het "eigen volk" ten goede komt. Mooie verdediger van het "eigen volk". Als Islamitische Staat ooit mijn wijk zal willen veroveren, dan zal ik voor de verdediging ervan meer vertrouwen hebben in die ondernemende "vreemde luizen" dan in die lamme biernazi.
Welke buurten jij frequenteert laat me volkomen koud.

De autochtonen die ik ken zijn voor het merendeel hardwerkende ouders die het beste willen voor hun gezin. Die hun cultuur niet ten onder willen zien gaan aan de islalitische "verrijking" die ons wordt opgedrongen.
Persoonlijk heb ik vrienden en kennissen van pakweg een vijftiental verschillende nationaliteiten. Daar hoort echter geen enkele islamiet bij, die schuw ik als de pest.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 09:59   #126
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Geef die mensen een degelijk loon, stop met de hangmatcultuur en ik ben er zeker van dat ook autochtonen die jobs zullen invullen. Trouwens, nagenoeg alle buschauffeurs die hier rijden zijn autochtonen, zelfs dikwijls vrouwen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 10:01   #127
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Geef die mensen een degelijk loon, stop met de hangmatcultuur en ik ben er zeker van dat ook autochtonen die jobs zullen invullen. Trouwens, nagenoeg alle buschauffeurs die hier rijden zijn autochtonen, zelfs dikwijls vrouwen.
Maar autochtonen vullen die jobs ook in? Welkom in de multicul.
Die maak je niet meer ongedaan, maar wel is zo dat wij niet mogen toegeven aan zaken die buiten onze ethiek druisen.
Gaan de islamieten verder met Europa zou de vraag moeten zijn, willen zij Europa wel zoals het is?
Oud 28 maart 2016, 10:04   #128
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welkom in de multicul.
Die maak je niet meer ongedaan
Dat is een waardeloze mantra.
Stop met die te herhalen, want er lopen al genoeg debielen in die onzin.
Oud 28 maart 2016, 10:06   #129
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Dat is een waardeloze mantra.
Stop met die te herhalen, want er lopen al genoeg debielen in die onzin.
De multicul omvat veel meer dan de islam.
Dringt dat door?
Oud 28 maart 2016, 10:21   #130
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar autochtonen vullen die jobs ook in? Welkom in de multicul.
Die maak je niet meer ongedaan, maar wel is zo dat wij niet mogen toegeven aan zaken die buiten onze ethiek druisen.
Gaan de islamieten verder met Europa zou de vraag moeten zijn, willen zij Europa wel zoals het is?
Lijkt mij anders vrij duidelijk wat 'ze' willen, 'Europa' naar hun hand zetten al moeten ze er aanslagen en moorden voor plegen.

Dus is de boodschap zet die er terug uit, daar het samenleven met anderen (de Europeanen) hun echt niet lukt. Willen ze dat wel laten lukken is dan de hamvraag? Ik denk het niet daar veroveren in hun aard ligt, ingebakken is van bij de geboorte. (geschiedenis?)

En ze hoeven de Europeanen dan geen 'steen' te werpen want dat hebben ze zelf gezocht of een deel van hun 'strijdende' kompanen dan toch.

Iemand die daar een boodschap aan heeft?

Mosquées de Belgique - Moskeeën van België - Mosques of Belgium

Moskeeën geclasseerd volgens Nationaliteit en Postcode

Kan je u weer de vraag stellen, wie geeft daar toestemming voor?

Laatst gewijzigd door Universalia : 28 maart 2016 om 10:31.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 10:25   #131
Peche
Banneling

Standaard

Inderdaad, mensen die onze normen en waarden willen aanpassen horen hier niet thuis.
Oud 28 maart 2016, 10:29   #132
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als mijn "eigen volk" mij niet kan nemen zoals ik ben, dan kan dat "eigen volk" voor mij de pot op. Ik doe wel verder met de mensen die mij wél nemen zoals ik ben. Die zogezegde "makakken" hebben mij nooit een "vuile punk" of "linkse rat" genoemd, laat staan mij daarvoor bedreigd of lastig gevallen. Dat kan ik niet zeggen van de "volkseigen" biernazis die dit wél al hebben gedaan. Ik begrijp Amerikaans bokslegende Muhammed Ali heel goed toen die tijdens de Vietnamoorlog weigerde voor de blanke Amerikaanse regering tegen de Vietnamezen te gaan vechten omdat Vietnamezen hem nooit een nigger hadden genoemd, en daarom nog liever in de bak ging gaan zitten.
Ik heb nog iemand gekend die liever in het gevang ging zitten dan zijn dienstplicht te doen. Hij was van eigen volk en in die tijd geïndoctrineerd door Jehova. Ondanks zijn strafblad - dienstplicht weigeren en kiezen voor het gevang leidde altijd tot een strafblad - heeft hij nooit zonder werk gezeten.

Oud 28 maart 2016, 10:30   #133
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Je bent van de Westhoek. Ik zat deze namiddag naar Gent-Wevelgem te kijken.
Niet zozeer om de koers. Ik kijk liever naar de omgeving.

Het valt op dat je NOOIT een makak en zijn theedoek langs het parcours ziet staan.
Waarom is dat? Omdat het vreemdelingen zijn. Ze gaan niet staan supporteren voor 'christenen'.
Heb daar een Jood in het publiek gemerkt ?

Oud 28 maart 2016, 10:31   #134
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij weet duidelijk niets van het leven in de Westhoek. Er wonen hier zogezegde "makakken" die voor Club Brugge supporteren. En die worden zowaar aanvaard door de andere supporters van Club Brugge in de Westhoek.
Zijn er Club Brugge supporters met hoofddoek of jodenkrullen ?

Oud 28 maart 2016, 10:35   #135
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ik ben Belgicist.
Wat is dat Belgicist ? Ken jij nog mensen in jouw persoonlijke omgeving die zichzelf een Belgicist noemen ? Spreek jij in naam van ieder die een Belgicist genoemd wordt of ieder die zichzelf als dusdanig benoemd ? Sinds wanneer noem jij jezelf een Belgicist ? Kom jij uit een nest waar iedereen zich een Belgicist noemde ?

Oud 28 maart 2016, 10:36   #136
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Wel mijn beste, ik kan me in uw post perfect vinden, behalve dat Belgicist.
Welk probleem heb jij met "Belgicist" ?

Oud 28 maart 2016, 10:38   #137
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bus- en tramchauffeurs en ambtenaren betalen geen belastingen maar zijn door overheden tewerkgestelden.

Ken jij veel arbeiders en bedienden in jouw kring die uitgesproken islamiet zijn ?

Oud 28 maart 2016, 10:42   #138
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Bus- en tramchauffeurs en ambtenaren betalen geen belastingen maar zijn door overheden tewerkgestelden.

Ken jij veel arbeiders en bedienden in jouw kring die uitgesproken islamiet zijn ?
Wel ik heb met veel moslims samengewerkt.
Eerlijkheid dient mij te zeggen dat ik dat (bijna) allemaal toffe gasten vond.
Ik ben opgegroeid in scholen waar wij gemengd door elkaar zaten, ...
Ja we leven anders, maar daarom moeten wij niet degene zijn die ons aanpassen.
Als het mij beliefde werd het houden van meer dan 2 kinderen financieel oninteressant gemaakt.
En zou ik de subsidies van religies intrekken. Maar ik ben maar een burger wiens stem nooit gehoord is.
Oud 28 maart 2016, 10:45   #139
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad, mensen die onze normen en waarden willen aanpassen horen hier niet thuis.
Daar ben ik het niet mee eens. De kracht van een bloeiende welvarende samenleving is dat de normen en waarden flexibel zijn. Als België geen flexibele normen en waarden had gehad lagen we nu nog onder de sloef van de clerus, de notabelen en de champetter waar geen verhaal tegen was.

Onze samenleving dient zich af te schermen van achterlijke normen en waarden. Zoals onder meer de ontkenning van het gelijkheidsbeginsel, de zelfgekozen segregatie, sektevorming, privé-milities en georganiseerde misdaad. De overheid dient één maffia te vormen die geen enkele andere tolereert en religie enkel erkent als belevenis.

Oud 28 maart 2016, 10:49   #140
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar ben ik het niet mee eens. De kracht van een bloeiende welvarende samenleving is dat de normen en waarden flexibel zijn. Als België geen flexibele normen en waarden had gehad lagen we nu nog onder de sloef van de clerus, de notabelen en de champetter waar geen verhaal tegen was.

Onze samenleving dient zich af te schermen van achterlijke normen en waarden. Zoals onder meer de ontkenning van het gelijkheidsbeginsel, de zelfgekozen segregatie, sektevorming, privé-milities en georganiseerde misdaad. De overheid dient één maffia te vormen die geen enkele andere tolereert en religie enkel erkent als belevenis.
ik had het dan over vrijheid van meningsuiting (cartoons tekenen), gelijkheid van man en vrouw, ...
Wie daar problemen mee heeft hoort hier niet thuis.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be