Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 maart 2016, 12:26   #61
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ze maken een mengeling van echt gebeurde feiten met interpretaties die ze trash sites halen. Als je hen niet geloofd ben je natuurlijk dom.

Een andere truuk is een video van een half uur en meer te plaatsten of een extreem lang copy paste bericht. Niemand leest dat uit natuurlijk en na een paar minuten heb je het met die video gehad.

Ik heb geen problemen met lange video's en berichten maar dan moeten ze ook interessant zijn en geen conspiracy manipulering.
Ipv je escapemodus te hanteren, zou je beter eens ingaan op de posts van Eurosceptic & Reverberation, om die dan met jouw visie te ontkrachten, maar dat doe je dus niet en alleen jij weet waarom.

En als je zelfs de moeite niet wil doen om een video van 'n half uur uit te kijken - de angst dat je illusoire wereldbeeld 'n knauw zal krijgen zit er dik in - dan zal 'n kwartiertje lezen ook wel teveel gevraagd zijn, zeker:

The Great American Bubble Machine

http://www.rollingstone.com/politics...chine-20100405

Enjoy,

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 28 maart 2016 om 12:47.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 12:35   #62
Another Jack
Banneling

Standaard

Waren het niet de jezuieten die de heerschappij van de wereld nastreefden?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 12:47   #63
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Sommigen noemen zich zelfs Franciscus om dat doel te bereiken
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 13:30   #64
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ipv je escapemodus te hanteren, zou je beter eens ingaan op de posts van Eurosceptic & Reverberation, om die dan met jouw visie te ontkrachten, maar dat doe je dus niet en alleen jij weet waarom.

En als je zelfs de moeite niet wil doen om een video van 'n half uur uit te kijken - de angst dat je illusoire wereldbeeld 'n knauw zal krijgen zit er dik in - dan zal 'n kwartiertje lezen ook wel teveel gevraagd zijn, zeker:

The Great American Bubble Machine

Enjoy,
Gipsy geeft geen antwoord op mijn vraag over de verkoop van olie omdat hij niet in staat is om na te denken, en GeertVDB nog veel minder. Vandaar dat hij al maanden op mijn negeerlijst staat.

Ik wacht nog steeds op het antwoord van Gipsy over de gevolgen van het NIET verkopen van olie in dollars, en eveneens over het effect van ontkoppeling van een munteenheid met goud, waardoor centrale banken geld kunnen printen en bubbles veroorzaken.

Dit soort mensen zijn alleen maar hier om met stenen te gooien naar mensen die kritisch zijn. Dat mag, maar dan moet je wel met argumenten komen. Ontkennen dat Nixon ooit een verbod op omzetting USD - goud invoerde, maakt van zo'n mensen pure leugenaars. Een goeie moderator zou ingrijpen.

Ik hoop dat anderen het inzien en hen negeren

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 28 maart 2016 om 13:31.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 14:05   #65
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Schijnbaar wel, maar dat is een groepering die zich ophoudt bij het vaticaan en dus een kerkelijke (geheime) genootschap van oorspronkelijk priesters...

Maar ik stel voor dat juist deze genootschap juist een kerkelijke nwo wilt in plaats van een nwo die zich baseert op non violence en democratische inspraak.

Maar deze kerkelijke genootschap is niet wat het is, het streeft juist absolute macht over de mensen na, dus beschouwen zij zich boven alle gewone mensen en de (democratische) wetten.

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 28 maart 2016 om 14:06.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 14:22   #66
geertvdb

Standaard

Eurosceptic

Gipsy geeft geen antwoord op mijn vraag over de verkoop van olie omdat hij niet in staat is om na te denken, en GeertVDB nog veel minder. Vandaar dat hij al maanden op mijn negeerlijst staat.

Maar als ge iemand op uwe negeerlijst zet, negeer hem dan ook.

Ik wacht nog steeds op het antwoord van Gipsy over de gevolgen van het NIET verkopen van olie in dollars, en eveneens over het effect van ontkoppeling van een munteenheid met goud, waardoor centrale banken geld kunnen printen en bubbles veroorzaken.
En dit is een bewijs voor ... ? De moord op Kennedy door de CIA? De maanlanding die fake is? Dutroux en de roze balletten?

Dit soort mensen zijn alleen maar hier om met stenen te gooien naar mensen die kritisch zijn.
Neen, wij zijn hier om u te helpen. Uw ingebeelde theorieën nemen uw kostbare tijd in beslag dat u nuttiger zou kunnen besteden aan ECHTE dingen.

Dat mag, maar dan moet je wel met argumenten komen. Ontkennen dat Nixon ooit een verbod op omzetting USD - goud invoerde, maakt van zo'n mensen pure leugenaars. Een goeie moderator zou ingrijpen.

Wel, start een eigen forum dan als ge het hier niet goed vindt.

Wel, nogmaals, start een eigen forum, ipv op een forum te komen, om ... anderen te negeren! Dat is toch hilarisch.
Maar de reden waarom ge geen eigen forum opzet is voor mij heel duidelijk.
net zoals fundamentalistische gelovigen hebben complottheoristen de onhebbelijke drang om anderen te overtuigen van hun ingebeelde ideeën.
Eigenlijk is dat onfatsoenlijk. Stop dus uw compulsieve bekeringsdrang.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 28 maart 2016 om 14:25.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 15:32   #67
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Eurosceptic

Maar als ge iemand op uwe negeerlijst zet, negeer hem dan ook.

En dit is een bewijs voor ... ? De moord op Kennedy door de CIA? De maanlanding die fake is? Dutroux en de roze balletten?

Dit soort mensen zijn alleen maar hier om met stenen te gooien naar mensen die kritisch zijn.
Neen, wij zijn hier om u te helpen. Uw ingebeelde theorieën nemen uw kostbare tijd in beslag dat u nuttiger zou kunnen besteden aan ECHTE dingen.

Dat mag, maar dan moet je wel met argumenten komen. Ontkennen dat Nixon ooit een verbod op omzetting USD - goud invoerde, maakt van zo'n mensen pure leugenaars. Een goeie moderator zou ingrijpen.

Wel, start een eigen forum dan als ge het hier niet goed vindt.

Wel, nogmaals, start een eigen forum, ipv op een forum te komen, om ... anderen te negeren! Dat is toch hilarisch.
Maar de reden waarom ge geen eigen forum opzet is voor mij heel duidelijk.
net zoals fundamentalistische gelovigen hebben complottheoristen de onhebbelijke drang om anderen te overtuigen van hun ingebeelde ideeën.
Eigenlijk is dat onfatsoenlijk. Stop dus uw compulsieve bekeringsdrang.
Hij kan niet stoppen met realiteiten te vermengen met plotter borduursel. Bovendien is hij intellectueel oneerlijk door te beweren dat ik ontken dat Nixon een einde heeft gemaakt aan de verplichte omzetting USD-goud. Verscheidene landen hadden het onhoudbaar systeem al verlaten. Maar hij wil alles doen passen in één groot complotverhaal.

Nutteloos dus te hopen op een eerlijk discussie, als hij klem zit op één punt zal hij de discussie verleggen naar een totaal nieuw punt en ondertussen zal blijven de boel versmoren onder ellenlange links naar trash sites of videos van een half uur en meer zoals we het van hem gewend zijn in andere complotverhalen.

Pathetisch ook hoe hij begint te schelden zoals een klein kind dat geen gelijk krijgt als iemand zijn complot theorie niet slikt.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 28 maart 2016 om 15:35.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 15:45   #68
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Hij kan niet stoppen met realiteiten te vermengen met plotter borduursel. Bovendien is hij intellectueel oneerlijk door te beweren dat ik ontken dat Nixon een einde heeft gemaakt aan de verplichte omzetting USD-goud. Verscheidene landen hadden het onhoudbaar systeem al verlaten. Maar hij wil alles doen passen in één groot complotverhaal.

Nutteloos dus te hopen op een eerlijk discussie, als hij klem zit op één punt zal hij de discussie verleggen naar een totaal nieuw punt en ondertussen zal blijven de boel versmoren onder ellenlange links naar trash sites of videos van een half uur en meer zoals we het van hem gewend zijn in andere complotverhalen.

Pathetisch ook hoe hij begint te schelden zoals een klein kind dat geen gelijk krijgt als iemand zijn complot theorie niet slikt.
Vraag 1:

Heeft Irak aangekondigd te stoppen met verkoop van olie in USD vlak voor de oorlog? JA/NEE
Deed Libie dat ook? JA/NEE

Vraag 2:
Is het gevolg van het afstappen van de petrodollar een economisch drama voor Amerika? JA/NEE

Vraag 3:

Klopt het dat George Bush loog over massavernietigingswapens in Irak om zo een oorlog te ontketenen? JA/NEE

Zeer simpel

En je hebt onder mijn betoog, waar in stond wat Nixon oplegde, duidelijk gesteld dat alles uit de duim gezogen was.
Oud 28 maart 2016, 15:54   #69
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Klopt het dat George Bush loog over massavernietigingswapens in Irak om zo een oorlog te ontketenen? JA/NEE
Oeh.. da's een moeilijke.. damn.. wacht.. nee.. Bush heeft het thans zo vaak gezegd hé.. euhm..

Ik geef op, maar weet je wat Beke onlangs zei..? Dat die wakker werd in een nieuwe wereld..

*hoofdschuddend*
(ik heb echt veel te vaak naar Alan Watt geluisterd met zijn boodschappen over priesterpiraten..)

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 28 maart 2016 om 15:56.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 16:03   #70
Diego Raga

Standaard

Citaat:

Dit soort mensen zijn alleen maar hier om met stenen te gooien naar mensen die kritisch zijn. Dat mag, maar dan moet je wel met argumenten komen. Ontkennen dat Nixon ooit een verbod op omzetting USD - goud invoerde, maakt van zo'n mensen pure leugenaars. Een goeie moderator zou ingrijpen.

2 & OED!

Ik lees net de ontwijkingsmodus van Gipsy en Geert die op volle toeren draait, om geen van je vragen te hoeven beantwoorden.
Geen nood, daarmee bevestigen ze slechts je gelijk voor 110%.

Good work.

Btw, Gipsy, enige commentaar op het artikel dat ik even geleden voor je voeten gooide ?

Oud 28 maart 2016, 16:53   #71
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
2 & OED!

Ik lees net de ontwijkingsmodus van Gipsy en Geert die op volle toeren draait, om geen van je vragen te hoeven beantwoorden.

Good work.

Btw, Gipsy, enige commentaar op het artikel dat ik even geleden voor je voeten gooide ?

Miljoenen Amerikanen weten het ondertussen. Er zijn zelfs volledige TV programma's aan besteed, wereldwijd. Maar zeg het hardop en je bent paranoïde.

Ik neem nooit klakkeloos een theorie voor waarheid aan, maar stel vragen en weeg dan alles af. Gipsy stelt geen vragen en heeft blindelings vertrouwen in alles wat de mainstream media ons voorschotelen. En wie die media in vraag stelt, via vragen zoals hierboven, die is natuurlijk niet goed bij zijn verstand.

In principe is het analoog met moslims die blindelings in de Koran geloven zonder gelijk welk dogma in vraag te stellen.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 28 maart 2016 om 16:55.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 16:57   #72
geertvdb

Standaard

Citaat:
2 & OED!

url]
Vreemd ....
Ik sta al maanden in de negeerlijst, maar toch draait mijn ontwijkingsmodus op volle toeren...

Is er op dit forum een complot tegen de plotters? JA/NEE?
Oud 28 maart 2016, 17:36   #73
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Vreemd ....
Ik sta al maanden in de negeerlijst, maar toch draait mijn ontwijkingsmodus op volle toeren...
Op de mijne sta je alvast niet, gezien ik veel te graag je debiliteiten lees.
Citaat:
Is er op dit forum een complot tegen de plotters? JA/NEE?
Antwoord anders eerst maar 's deftig en onderbouwd op de vragenlijst die Eurosceptic hier 5 berichten geleden poste.
En neen, de debiele antwoorden die je daarop reeds gaf tellen niet als antwoord.
So give it a try & surprise me.

En ondertussen mag Gipsy z'n onderbouwde mening eens geven over de post die ik aan hem richtte, over het artikel getiteld: The Great American Bubble Machine.
Oud 28 maart 2016, 17:44   #74
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Miljoenen Amerikanen weten het ondertussen. Er zijn zelfs volledige TV programma's aan besteed, wereldwijd. Maar zeg het hardop en je bent paranoïde.

Ik neem nooit klakkeloos een theorie voor waarheid aan, maar stel vragen en weeg dan alles af. Gipsy stelt geen vragen en heeft blindelings vertrouwen in alles wat de mainstream media ons voorschotelen. En wie die media in vraag stelt, via vragen zoals hierboven, die is natuurlijk niet goed bij zijn verstand.

In principe is het analoog met moslims die blindelings in de Koran geloven zonder gelijk welk dogma in vraag te stellen.

Het is idd niet gemakkelijk om afstand te nemen van een ingelepeld dogma, gezien dat dikwijls gelijk staat aan mentaal masochisme of intellectuele zelfmoord.
Vandaar dat veel mensen liever hun oude wereldbeeld blijven koesteren, net zoals we dat hier ook zien bij cultuurmarxisten, oikofoben en islamaanhangers en dus ook bij degenen die het oude monetaire dogma blijven aanhangen.

De overeenkomst tussen voornoemde groepen is, dat ze steeds diegenen als vijand zien, die hun dogma doorziet en doorprikt met feiten en bewijzen.
Die mensen leren dus geen zak van de geschiedenis en zijn gedoemd om steeds in dezelfde strnt te trappen.
Oud 28 maart 2016, 18:18   #75
geertvdb

Standaard

Citaat:
Op de mijne sta je alvast niet, gezien ik veel te graag je debiliteiten lees.
mmm, daar geloof ik niets van.
Citaat:

Antwoord anders eerst maar 's deftig en onderbouwd op de vragenlijst die Eurosceptic hier 5 berichten geleden poste.
Dat gaat niet, ik sta op zijn negeerlijst.
Citaat:
En neen, de debiele antwoorden die je daarop reeds gaf tellen niet als antwoord.
Euh ... een debiel antwoord? Waar?
Oud 28 maart 2016, 19:15   #76
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Standaard New World Order, laatste waarschuwing
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2016, 19:30   #77
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Vervang de tekst door "Het zijn de globalisten!!'' en ineens is iedereen mee.
Er staat 2 keer letterlijk hetzelfde, maar term 1 is voor idioten en term 2 is maatschappelijk geaccepteerd
Oud 28 maart 2016, 19:33   #78
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is idd niet gemakkelijk om afstand te nemen van een ingelepeld dogma, gezien dat dikwijls gelijk staat aan mentaal masochisme of intellectuele zelfmoord.
Vandaar dat veel mensen liever hun oude wereldbeeld blijven koesteren, net zoals we dat hier ook zien bij cultuurmarxisten, oikofoben en islamaanhangers en dus ook bij degenen die het oude monetaire dogma blijven aanhangen.

De overeenkomst tussen voornoemde groepen is, dat ze steeds diegenen als vijand zien, die hun dogma doorziet en doorprikt met feiten en bewijzen.
Die mensen leren dus geen zak van de geschiedenis en zijn gedoemd om steeds in dezelfde strnt te trappen.
Ga frieten bakken of de rayons in de Carrefour op vullen in plaats van u te wagen aan analyses die op geen kloten trekken.
Oud 28 maart 2016, 20:01   #79
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ga frieten bakken of de rayons in de Carrefour op vullen in plaats van u te wagen aan analyses die op geen kloten trekken.
Wel wel, het loopt je dunnetjes door de broek, he kerel.
Never mind the bollocks.

QED²
Oud 28 maart 2016, 20:11   #80
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel wel, het loopt je dunnetjes door de broek, he kerel.
Never mind the bollocks.

QED²
Ga alleen verder spelen, wat is de volgende conspiracy?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be