![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Minister
|
Citaat:
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb het niet over "iedereen". Lees maar eens goed waar ik het over heb.
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Goed. Laat ik het woord iedereen vervangen door iemand. Waarom zou iemand die naar dat evenement gaat daar moeten 'bidden' ?
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U hebt het schijnbaar nog steeds niet door dat we hier hebben over de vertegenwoordigers van de verschillende religieuze gemeenschappen. Niet over de doorsnee deelnemer.
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Drinkt U dan echt liever water? Be my guest. Dat loopt in oninbeeldbare hoeveelheden door de sloop. Laatst gewijzigd door zonbron : 28 maart 2016 om 21:55. |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
1) Waar heb ik gezegd dat zij zich moeten legitimeren??? Ik zeg gewoon dat ze eigenlijk hypocriet/achterlijk zijn wanneer ze dat als moslim doen. Voor vrede zijn en een achterlijke oorlogsmisdadiger als rolmoddel nemen, dat gaat gewoon niet. 2) Met het vetgedrukte ben ik het altijd eens geweest, belangrijk is het woord menselijkheid daarin. Ze doen dat omdat ze menselijk zijn , niet omdat ze moslim zijn. Dat is eigenlijk NET wat IK zeg, en dat vindt U dan achterlijk zeker? Ik ken verschillende moslims, ik schiet er best mee op. Alleen vermoed ik dat ze even gelovig zijn als mijn neefje dat zijn plechtige communie doet en gretig de cadeautjes in ontvangst nemen, ook al doen ze mee aan de ramadan. Ik zwijg met hen over godsdienst, zij ook. Maar best ook denk ik Ik heb niets tegen moslims an sich, maar ken de ware aard van de Islam, van hun profeet. Genoeg is genoeg. Natuurlijk zijn er moslims zat die menselijk zijn ondanks hun geloof. Net daarom zouden ze hun geloof moeten afwerpen, want het is intrinsiek geweldadig. Het is natuurlijk moeilijk omdat ze moslim zijn, hun ouders, familie, vrienden, hun identiteit .... 3) Mijn booschap, Mohammed was een moordenaar die genocide pleegde, oorlogsbuit maakte bij de vleet. => Vindt U dat een achterlijke bewering? Er kunnen dan nog 'Europese Imams' zijn of een (onmogelijke) 'Europse Islam' Het aanbidden van zo een barbaarse profeet zal altijd leiden tot bomaanslagen, geweld en destructie van de vrije (atheistische) wereld en gedachtengoed. Laatst gewijzigd door Odol : 28 maart 2016 om 21:58. |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gewone deelnemer of vertegenwoordiger van een religieuze gemeenschap, mij eender. De vraag blijft waarom zo iemand een reden moet opgeven waarom hij/zij beslist van niet mee te doen aan een gezamenlijk gebed. Aanwezig zijn, de eigen gemeenschap vertegenwoordigen : daar gaat het om.
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die plaat blijft hangen. Als een moslim op die uitnodiging ingaat doet hij dat om zijn eigen redenen, en die zijn even goed als die van alle andere deelnemers die in een andere stripfiguur geloven. |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals de Franse minister gisteren toegaf dat er nog 1000'den Molenbeken zijn in Frankrijk. En stop met importeren van dat volk totdat al die wijken zijn opgekuist.... Of ben jij echt van het type dat gelooft in de goede natuur van elke mens dus repressie is nooit nodig....
|
|
|
|
#113 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Niet me dunkt. Blijf maar om de hete brij draaien. ISIS leeft perfect het leven van Mohammed, oorlog voeren, onthoofden en verkrachten ... Laatst gewijzigd door Odol : 29 maart 2016 om 06:32. |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Vreemdeling
|
Wat, wie, hoe, wanneer is "gematigde moslim" ?
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik herhaal wat ik hier al minstens 10 keer schreef : IS terroristen mag en moet men elimineren. Fysiek dus. De overheid zou er werk moeten van maken om salafistische predikanten uit te wijzen indien mogelijk, het functioneren onmogelijk maken indien uitwijzing niet lukt. Salafisme is de motor van zowel Al Qaeda als IS. Gettovorming in grootsteden is quasi onvermijdelijk, maar is niet de kern van het probleem. Het probleem is IS die erin slaagt om terroristen te laten infiltreren hier. Zagen en zeveren over Mo, dat hij een rover was, zitten kakken op de islam enz enz zal niets oplossen en zal niets opleveren behalve nog wat extra problemen. Godsdienstvrijheid is wat het is, en daar kan niemand iets aan veranderen. edit : diegenen die denken dat er een oplossing kan komen door continu een volledige groep mensen gelijk te stellen met een terroristen organisatie dwalen. Je kunt niet in conflict gaan met 1/5 van de wereldbevolking...
Laatst gewijzigd door Pandareus : 29 maart 2016 om 09:27. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tony Blair: ‘Islam nu fundamenteel incompatibel met de moderne wereld’
Meent meneer Blair wat hij zegt, want Verhofstadt heeft ooit ook nog eens iets in die aard gezegd ; en zie wat er nu van hem is geworden.
|
|
|
#117 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zal dus niet een eventueel verbod zijn, dat hen belet van spontaan op straat te komen, en "hun afschuw uit te schreeuwen".
|
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat is daar niet slecht, niet achterlijk en niet barbaars aan? |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mij niet, juist omdat het gaat om een bijeenkomst die gedragen wordt door een aantal religieuze leiders die er aan wilden deelnemen. Dan blijft het heel merkwaardig dat de christenen wel bidden voor de slachtoffers, terwijl de moslims niet op dat publieke forum willen komen.
|
|
|
|