![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat jij niet snapt is, dat die niet-seculiere moslims, hier niet aarden. Andere bevolkingsgroepen, passen zich aan, bijvoorbeeld Spanjaarden, Italianen, ... ze hebben zich ingepast in onze manier van leven, zonder hun eigen cultuur te verwaarlozen. Vele moslims, vinden onze manier van leven fout: naakt op tv, blote benen en armen van vrouwen tonen, alcohol, hoofddoek en nikab verbod, gemengd zwemmen, Westerse aanvallen op moslims, verdoofd slachten, secularisme, gendergelijkheid, haram voedsel, ... tem muziek bij de diehards. Deze discrepantie zal blijven bestaan en zal blijven voor spanningen zorgen. Dus Indonesië, vind ik geen goed voorbeeld. En in een moslimland, zoals Indonesië, zou ik niet willen wonen. Jij wel? Het salafisme onder controle krijgen, gaat de zaak verbeteren maar niet oplossen. Ik ben benieuwd, hoe je dat gaat doen trouwens, want je geeft een voorbeeld met een burgeroorlog.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 29 maart 2016 om 15:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, moe... http://www.indonesia-investments.com...-islam/item245 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds is geen enkel land ter wereld terrorismevrij. Belgie heeft te lang liggen slapen en heeft wel een brede boulevard geopend voor de terroristen. Je kan het nooit uitsluiten maar men kan het tenminste moeilijker maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister
|
![]() Je moet sowieso per aantal aanwezige moslims rekenen en niet per totale bevolking.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister-President
|
![]() Vraag het misschien eens aan IS hoe repressie werkt, die hebben daar veel ervaring in om andere mensen/bevolkingsgroepen te onderdrukken.
![]() |
#149 |
Minister
|
![]() Voor een land dat niet bombardeert en een moslimland is, is dat een groot aantal, ja. Je hebt duidelijk andere ideeën over terrorisme geweld.
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het zelfs geen 1 Aprilgrap waardig daar gematigde moslims NIET bestaan.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frankrijk, UK, Belgie, Duitsland eventueel Spanje of Holland daar krijgen ze een stijve van. En het zal niet verbeteren nu dat ze in hun kalifaat aan het verliezen zijn. Als die naar hier komen zal het niet zijn om koffie te komen drinken. Laatst gewijzigd door Gipsy : 29 maart 2016 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb u reeds in het verleden gezegd dat ik aan geen marathons begin met uw welles nietes spelletjes. Als ik voel dat ge er mee begint te spelen haak if af en bedank voor de nutteloze marathon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() Tunesië bombardeert ook niet, maar er zijn wel meer dan 6.000 tunesische Daeshstrijders ... voor een bevolking van 10 miljoen inwoners ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkele van de huidige terreur organisaties heeft turkse (ottomaanse) roots, hun leer komt uit saoudi arabië. Je bent weer bewust een dwaalspoor aan het leggen, gewoon om op de islam als geheel te kunnen kakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jij weerlegt dat omdat je alleen naar het heden wil kijken. Daar kan ik inkomen, maar dat heb je eerder niet vermeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet de modale moslim is het probleem (die is in zijn algemeenheid ontwetend en 'onderworpen' ook al zal hij moeilijk zijn strijdende broers afvallen in het publiek). Maar de islam is het probleem. De perfecte moslim was bijvoorbeeld Osama bin Laden. Die deed niets dat niet in het boekje stond.
![]() |