![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Banneling
|
![]() Waarom wacht je geen proces af om over die vrouw te oordelen? Ach, juist, Steve heeft haar het recht op een proces ontnomen. Maar niets weerhoudt je dan toch om de vrouw 'verdacht' te maken om Steve heilig te verklaren. Wat kan iemand anders dan tegenhouden om aan de heiligheid van Steve te twijfelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Erger dan Jan met de Pet's "good riddance, weer een verkrachter minder" ? Daar moet je dan toch eens een voorbeeld van aanhalen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien Stevaert niet voor zo'n drastische "oplossing" had gekozen om zijn eigen "verhaal" niet in de media te hoeven zien verschijnen hadden we binnenkort geweten of die vrouw loog of haar verhaal aanpaste. Om één of andere reden geloofde Stevaert niet in een goede afloop. De vraag is: waarom geloofde hij daar niet in.
![]() |
![]() |
#704 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedoelde je dat met: "Knoeppel zal het allemaal eens gaan arrangeren zie?" Ik geef toe dat mijn reactie in post 696 bedoeld was voor de draad van Henri, en bijgevolg niets vandoen had met Bonanza, sorry Esperanza die mij graag op de hielen zit. Ik volg soms meerdere draden tegelijk, vandaar de vergissing. De link staat er trouwens bij, dus met een beetje moeite had je kunnen weten hoe de vork in de steel zit.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 april 2015 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#705 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
(Voor mij hoeft dat trouwens niet hoor, al dat linken. Ik link ook niet naar de opmerkingen van Slangen i.v.m. het LVSV, omdat dat makkelijk via Google te vinden is. Ik vind het opbouwen van een logische redenering belangrijker dan het kunnen plaatsen van een weblink.)
![]() |
![]() |
#706 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben ze uw gras al komen afrijden?
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met 4 van de 17 ministers/staatssecretarissen? En dit in een land dat kreunt onder zijn schulden, de gevolgen van zijn abnormaal ingewikkelde structuur, en de onwil van de traditionele partijen om daar verandering in te brengen? De N-VA heeft haar eigen doelstellingen en partijstandpunten voor minstens 15 jaar bevroren om niet nog eens "vermeden" te worden. Als er iemand is die er vanaf dag één voor waarschuwde dat de N-VA daar de gevolgen van zou dragen ben ik het wel.
![]() |
![]() |
#708 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie geen andere verklaring. Laatst gewijzigd door daiwa : 11 april 2015 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou kunnen, maar hij had toen toch nog hoop dat "zijn verhaal" niet in de gazetten zou komen, anders had hij toen al zelfmoord gepleegd.
Aan de andere kant... Het van cafebaas tot God schoppen, en toen hij gewend was geraakt aan de voordelen die met macht gepaard gaan weer terug gebonjourd worden naar zijn toog, dat zal ook wel een rol hebben gespeeld. Het zijn sterke benen die de roem kunnen dragen. En nog véél sterkere die het verlies van de roem kunnen verdragen.
![]() |
#710 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The powers that be..... Geloofd ge dat nu zelf ook... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere onderzoeksrechter die zulk personage in beschuldiging wil stellen kan maar beter héél zeker zijn wat de ten laste legging van de feiten betreft.. Anders is hij gelijk fini de carriere... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het dat hij voor zichzelf had uitgemaakt er een einde aan te maken de dag dat de verkrachtingszaak de media haalde. Dat die dag er zat aan te komen was hij zich bewust van (de mistspuierij van de media mbt de gelijkaardige oproepingsbrieven in de twee zaken ten spijt). Hij was immers meermaals verhoord en zelfs geconfronteerd met het slachtoffer. Hij wou niet als verkrachter door het leven gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kom luister naar 't lied dat ik voor U ga zingen 'T is een tragisch lied over losbandigheid 'T gaat over een heer uit de hoogste kringen De neiging tot het kwaad, die kon hij niet bedwingen Zo raakte hij zijn eer en reputatie kwijt Hij kon het 'lonken' niet laten, hij 'lonkte' naar iedere vrouw Dat liep veel te veel in de gaten En oh, oh, oh, oh, oh...daar kwam narigheid van Zijn vrouw had eerst geen aandacht aan zijn kwaal geschonken Want ach dacht zij, hij heeft een vuiltje in zijn oog Maar toen hij na een tijdje zo diep was gezonken Dat hij op het partijbureau nog naar de voorzitster zat te lonken Toen kwam het ogenblik dat hij de laan uit vloog Hij was een loverboy in een der minste kroegen Drie veren droeg hij slechts en soms geeneens geen drie Soms droeg hij slechts een veer en als de klanten 't vroegen Dan viel de laatste veer, tot algemeen genoegen En bloot 'lonkte' hij door met dubbele energie Hij kon het 'lonken' niet laten, hij 'lonkte' naar iedere vrouw Och, meisjes hou toch in de gaten Want oh, oh, oh, oh, ja daar komt narigheid van ... Arme man, uiteindelijk 'belandde' hij in een koninklijk kanaal.
![]() |
![]() |
#715 |
Banneling
|
![]() Ook al weer een jaar geleden dat het Albertkanaal extra werd bezoedeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets mee verloren, integendeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |