![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4281 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En of die Messi zo krom gewerkt is laat ik in het midden ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 april 2016 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4283 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is zwart geld, met de hopen. Strafbaar dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie organiseert het spel? Wie gaat welke verplichtingen aan en op welke basis? Wat zijn de voorwaarden om deel te nemen en/of er uit te stappen?
![]() |
![]() |
![]() |
#4288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel heb je je geld legitiem verdiend en dan moet iedereen, ook de overheid er af blijven. Ofwel heb je het op criminele wijze verdiend en dan moet je er niet op belast worden, maar dan moet het simpelweg allemaal geconfisceerd worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#4290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer hoe liever. Succes gegarandeerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#4291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er dan SZ moet voorzien worden liefst alleen voor wie het écht nodig heeft. Maar die groep is héél, héél beperkt...
![]() |
![]() |
![]() |
#4292 |
Banneling
|
![]() Armen zien normaal behoorlijk wat af door allerlei materiële en psychologische moeilijkheden. 22 gelukkigste jaren van mijn leven sinds de werkloosheid van 1994. In 1990 begon ik met een ascetische Zen discipline. Dat was de kogel door de kerk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo iemand ontvangt geld dat niet van hem is.
![]() |
![]() |
![]() |
#4294 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Knaagt er iemands geweten in confrontatie met de paar ongemakkelijke waarheden die ik hier meegeef? Citaat:
Ik ken weinig profvoetballers die op fysiek vlak een zorgeloze oude dag genieten... De medische sector vaart er meer dan wel bij...
![]() |
![]() |
![]() |
#4295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt omdat nog maar heel weinig mensen het kolossale overheidsbeslag (op arbeid) als dusdanig percipiëren.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 4 april 2016 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de hoogverdienende calimero's maar eindeloos zagen en klagen ondertussen over de restbelastingen die ze toch nog moeten betalen na allerlei belastingvoordelen, financial engeneering en regelrechte ontduiking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat stelt zelfs dat ontduiken niet stelen is. Maar leefloners zijn zakkenrollers. Begrijpe wie kan... De vader van Messi draagt ook zo'n wit boordje. Laatst gewijzigd door eno2 : 4 april 2016 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4299 |
Banneling
|
![]() Ik lees hier welgemeende raadgevingen door ultralibertariërs in de zin van:
"Zaaien volgens de zak", als het gaat over uitgeven van je miserabele dopgeld van twintig procent onder de armoedegrens.. Dat heb ik dus gedaan.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4300 |
Banneling
|
![]() Ik betwijfel het, aangezien je een minimumloner was, en die lage lonen vaak meer kosten aan de sociale zekerheid en de maatschappij dan ze opbrengen aan belastingen en rsz bijdragen.
|
![]() |
![]() |