![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heb je juist niet begrepen hierover ? : "dansen op het graf van een overleden tegenstander"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#922 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat iemand die dixit hemzelf geen blokker is en toch spot met de rechtstaat is behoorlijk ernstig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#923 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#924 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#925 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe maar voort op de eenzame hoogte van je betoog hoor. Als je er je sprookjeswereld wil bijhalen wil ik je gerust een aan hem toegeschreven citaat geven van je profeet : "zalig zijn de armen van geest, want hunner is het koninkrijk der hemelen"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#926 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je reactie in #923 is overduidelijk een illustratie daarvan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#927 |
Minister-President
|
![]() Mijn punt is dat Knuppel bijzonder weinig waarde lijkt te hechten aan de rechtstaat. En ik dacht dat het net die rechtstaat was die we willen beschermen tegen het jihadisme, niet?
![]() |
#928 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. neen neen neen .. niet de rechtstaat, wie ligt daar nu wakker van, we willen onze waarden beschermen ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#929 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#930 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is dat. Omdat ze tegen een dwangregime als in strenge moslimstaten is wil ze een totalitair regime installeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#931 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#932 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen Stevaert gebeurde dat WEL. Klachten in een rioolblad neem ik, noch de rechtbank, ernstig.
![]() |
![]() |
#933 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#934 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoals men hier de democratie heeft afgeschaft door mensen in een cordon te steken omdat die mensen anders de democratie zouden afschaffen. ![]() Leve Belgie.
![]() |
![]() |
![]() |
#935 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoun jij je punt nader kunnen verklaren? Waar maak jij uit op dat ik weinig waarde "lijk" te hechten aan de rechtstaat? Gaat het nu over jihadisme of over de losse handen van Polleke? Losse handjes waar jullie "sexueel misbruik van maken", terwijl jullie met geen woord reageren op de officiële klacht wegens VERKRACHTING en ZELFMOORD van een rooie.
![]() |
![]() |
#936 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten staat op stal.
![]() |
#937 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#938 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus u verwijt me iets wat u zelf schreef, sterk, heel sterk. Dit is bijdrage 923. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#939 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik trek nergens de rechtstaat in twijfel, dit wil niet zeggen dat er hier en daar niet iets mag verandert worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#940 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk, het moest #920 zijn en niet #923
|
![]() |
![]() |