![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zat altijd volkomen stoned achter haat PC. Ze moet nu ondertussen geen hersencellen meer hebben, alles kapot gesmoord. Over de analyse van haar psyche konden minsten 5 doctoraten geschreven worden. Laatst gewijzigd door Pericles : 4 april 2016 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jammer dat er nog een prodeo regeling ontbrak, en een recht op politiek asiel tijdens de procedure, en een recht op familiehereniging tijdens de procedure, en een automatische snel belg wet na 4 jaar procederen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit moet zowat de meest wereldvreemde en van de pot gerukte wet zijn die het belgisch parlement ooit stemde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee hoor de sossen gaan ze opjutten zodt er een revolutie ontstaat, wat de sossen dan goed zouden vinden. In feite moest rechts het smerig aanpakken gebruik je de revolutie van het gepeupel om de linkse staat omver te werpen en de dictatuur van de ambtenarij buiten schot te zetten. Zou nog een mogelijk scenario zijn met heerlijke paranoia elementen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pure kolder. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ipv zo'n dorre juridische tekst kunnen ze gewoon zo'n foto's tonen al sdeze
met de vraag ziet u zich wonen in zo'n interieur, of wat zou u veranderen ? Als ze zich ergeren aan het varken en het schilderij willen wegdoen zijn ze gesjost |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien dat de Amerikanen toen gelachen hebben. Feit dat zij niet het internationaal Strafhof dat oordeelt over genocides niet wensen te kennen geeft Georges Bush en co minder vermoeden van onschuld.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Verder nog even meegeven dat imho Nebur géén anarchist is maar een libertair pur sang. Niettegenstaande er raakvlakken zijn is er wel degelijk een verschil tussen beide ideologieën. Maar het blijft uiteraard utopisch denken.
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Enkele bedenkingen die een nieuwkomer zou kunnen hebben (pas op, die mensen hebben ook hersenen):
http://www.dewereldmorgen.be/artikel...tot-amendering Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs al is die actieve wijze zeer beperkt. Uiterst interessant om hier eens op te sommen tot wat wij minimaal, echt minimaal, wettelijk verplicht zijn. Verder is er niet het minste legaal bezwaar om meer eisen te stellen aan vreemdelingen om zich te komen vestigen in Vlaanderen, dan vb. aan een Vlaming die na korte of lange tijd zich terug wil komen vestigen in Vlaanderen. Dergelijke strengere eisen zijn er in gans de wereld, so to speak. Opsomming: Als ik me zoveel als mogelijk wil uitsluiten van de Vlaamse maatschappij, dan nog ben ik verplicht: - een jaarlijkse belastingsbrief in te vullen - iemand te helpen in nood, als ik dit veilig kan - riool of afvalwaterbelasting betalen - mij in te schrijven op het adres waar ik woon/verhuis Wie vult nog aan ? Knip en plak mijn tekst er bij, zodat het gemakkelijk een volledig overzicht blijft. En als je iets wilt schrappen: graag een uitlegje. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je kan kan perfect wonen in Vlaanderen zonder er ingeschreven te staan, je kan namelijk maar één officieel adres hebben en die kan even goed in Wallonië, Luxemburg, Duitsland, Zwitserland, Monaco, ... gelegen zijn. Schrappen van je lijstje dus. Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 5 april 2016 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hmmm
jullie zien bepaalde dingen als niet verplicht terwijl we inderdaad als burger in deze maatschappij tot heel wat verplicht zijn en dagelijks zitten te vloeken omdat er weer al een of andere belasting of brief of last of verplichting op ons dak valt vlaamse zorgverzekering, provinciebelasting, je hebt zelfs geen vrijheid van inschrijving in de gemeente van keuze als je twee huizen hebt ??? , uw auto moet je inschrijven, waterlasten moet je betalen, je betaalt belasting op alcohol, je betaalt belasting op sigaretten, je moet buiten roken, je mag niet op de bus orken etc dus ik denk dat jullie een beetje akademische vrijheden en vrijheid van denken en handelen, die vooral het recht is om de kans te hebben om hier te wonen en werken vergeten versus inderdaad een rits verplichtingen en een leger ambtenaren die u zit te terroriseren met allerlei ditjes en datjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | ||||||||||||
Minister-President
|
![]() Aangezien uw reactie inhoudelijk niets voorstelt, heb ik het luchtig opgevat.
Hoe ontkent dat nu de impliciete boodschap? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(Anarchie betekent niet hetzelfde als chaos of het totaal ontbreken van regels.)
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat: