![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het eens met de transporteurs: http://trends.knack.be/economie/fami...ime=1460123638
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 8 april 2016 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen.
Op dit eigenste ogenblik betalen ook buitenlandse vrachtwagens voor het gebruik van de wegen in Vlaanderen,Brussel en Wallonne. Dit is nog nooit voorgevallen in de geschiedenis Laatst gewijzigd door kelt : 8 april 2016 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen was gewaarschuwd.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dan ook een andere discussie. Je bent toch niet geagiteerd nu?
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.demorgen.be/binnenland/ki...jzen-be43add6/
Viapass,het bedrijf dat die tolheffing in Belgie uitbaat(en onderandere die "bakjes" distribueert) zal,uiteraard,nog wat last krijgen van wat jankers die voor de rechtbank hun bij voorbaat verloren "oorlogje" tegen de tolheffing willen uitvechten. Het argument dat er "te veel problemen" zijn en bijgevolg het systeem zou moeten stilgelegd worden kan blijkbaar eenvoudig weerlegd worden. Er zijn al zowat 500000 van die OBU's verdeeld,ze zijn zelfs niet allemaal geactiveerd,(Er zitten blijkbaar hamsteraars in de markt?)en er zijn er zowat 500 waar er inderdaad echte problemen mee zijn. Met zo een gering percentage kan inderdaad niet geschreeuwd worden om forse maatregelen.Het is eigenlijk een verbazingwekkend gering probleempercentage voor zo een gigantisch project. Laatst gewijzigd door kelt : 22 april 2016 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20160510_02281896
Satellic wint kortgeding rond facturatie kilometerheffing |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burger
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20160510_02282854
Minder file, want vrachtwagens rijden in boog rond Vlaanderen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu zullen ze gauw die (minder renderende dan gebudgetteerd) cameraconstructies gaan gebruiken voor een kilometerheffing voor ALLE auto's, heb ik zo een vermoeden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen lijkt het er op dat de ramingen van de opbrengsten (300 miljoen euro per Jaar voor Vlaanderen,700 miljoen voor gans Belgie) realistisch waren.
We zien,uiteindelijk was het een "no brainer" waar men jaren te laat mee begonnen is...(hoewel,ook de technologie moest natuurlijk een stukje mee..) In vlaanderen kan een heffing maximaal 0,2 euro per kilometer bedragen,en voor iemand die Vlaanderen met een vrachtwagen doorkruist op de "tolwegen" moet er een afschuwelijke,onverdragelijke,schrikwekkende 30 euro(ongeveer hé) af... Als voor de Belgische transporteurs de andere verkeersbelastingen inderdaad blijven zoals ze zijn of zelfs dalen,dan zal men snel niemand meer horen klagen. Laatst gewijzigd door kelt : 19 mei 2016 om 17:23. |
![]() |
![]() |