![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun heilige heeft nochtans verklaard dat hij om één reden bij deze partij gegaan was... En dat was omdat hij daar de beste kans maakte om zo hoog mogelijk te eindigen in de politieke structuur van deze partij.... Al goed dat ik destijds heb doorzien.... Den Steve en zijn ego,hij dacht dat hij écht onweerstaanbaar was.... En ja,klein Steveke bepaalde de reactie van groot Steveke... Net daarom ligt hij waar hij momenteel ligt... Zijn ego kon het niet aan om uiteindelijk te worden weggezet in een marginale hoek.... Een hoek waarin hij volkomen thuishoorde.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1002 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt ,serieus,ik neem dus aan dat als u eventueel in een valse beschuldiging van verkrachting wordt gesteld ,u ook gelijk het kanaal gaat induiken om uw onschuld te bewijzen... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 9 april 2016 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1003 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik hoop voor u dat als u ooit vals beschuldigd wordt, u wel van dat vermoeden van onschuld zult kunnen genieten. Maar ach, voor sommigen zijn politiek verschillen voldoende om de principes van de rechtsstaat niet te hanteren. Dat is zo voor diegenen die beweren dat er bewijs is voor Pol Vandendriessches schuld, alsook voor diegenen die hetzelfde beweren over Steve Stevaert. Dwazen zijn het.
![]() |
![]() |
#1004 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1005 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie beweert dat Stevaerts schuld vaststaat, moet daar het bewijs voor leveren. Diegenen die het vaststaan van de schuld betwisten (maar daarom niet de schuld zelf betwisten), moeten enkel kijken of die geclaimde bewijzen hout snijden of niet. Vooralsnog is dat op dit forum niet het geval.
![]() |
![]() |
#1006 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1007 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1008 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1009 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Diegenen die beweren dat Stevaerts schuld bewezen is, liegen. Diegenen die beweren dat we ervan moeten of mogen uitgaan dat Stevaert schuldig is, nemen een onverdedigbare positie in. Dat mag natuurlijk, maar ik zal op dergelijke nonsens blijven reageren.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 10 april 2016 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1010 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ook dat "het heeft er alle schijn van" vind ik verkeerd; schijn bedriegt soms, weet u wel?
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 10 april 2016 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1011 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom, kom nou... Stevaert heeft zelfmoord gepleegd omdat hij wist dat hij voor de gerechtelijke instanties ging moeten verschijnen. Was hij zo "onschuldig" als sommigen ons hier per se willen doen geloven dan zou hij die confrontatie met een rustig gemoed zijn aangegaan. Maar blijkbaar was hij omtrent zijn eigen onschuld volstrekt niet overtuigd. Het is in ieder geval een weinig heldhaftige geste en in feite komt het er op neer dat hij de klagende partij haar gelijk niet wilde gunnen. Wat verdomd laf is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1012 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1013 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is niets verkeerd aan. Ik stel slechts dat hij met die wanhoopsdaad zeker de uiterlijkheden tegen heeft. Dat is een feitelijk gegeven, los nog van de eigenlijke schuldvraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1014 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Dat komt de rechter toe en enkel hem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1015 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die recht in zijn schoenen staat heeft toch niets te winnen door te liegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1016 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doet u..... Citaat:
Want daar draait het nét om mijn beste.... Citaat:
Maar hou uw term van vals beschuldigd maar gewoon voor u zelf.... Zo'n politiek zwaargewicht wordt maar enkel in verdenking gesteld als de feiten onweerlegbaar zijn.... Géén enkele magistraat wil zijn carriëre hypothekeren op een dossier dat alles behalve waterdicht blijkt te zijn wat de ten laste legging betreft... Citaat:
Het ego speelde mijn beste,hij wist dat hij te vér was gegaan,en dat hij er niet kon aan ontkomen.... En hij dan uiteraard de publieke vernedering zou moeten ondergaan.... U praat over alles,maar denk maar eens aan diegene die nu nooit haar aanklacht kon omzetten met bewijs omdat er één de vlucht vooruit nam door zelfmoord te plegen.... Yep,vooral diegenen die geloven dat Steveke een heilige was... ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1017 |
Minister-President
|
![]() Ik heb nooit gesteld dat Stevaert schuldig dan wel onschuldig is.
![]() |
#1018 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1019 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoezeer ze ook gelijk zou hebben, Steveke heeft het haar onmogelijk gemaakt om dit aan het licht te brengen.... Ziekelijk hoe men hier die gast nog tracht te verdedigen... Het slachtoffer heeft volgens hun géén rechten omdat hun idiooltje uit voorzorg de vlucht vooruit nam in zelfmoord om uiteindelijk te vluchten voor hij daarvoor ter verantwoording kon worden opgeroepen... Laatst gewijzigd door Svennies : 11 april 2016 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1020 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt u nu écht dat zelfmoordenaars vanuit het hiernamaals u of anderen zullen laten weten waarom ze nét zelfmoord gepleegd hebben... u bent genomineerd voor de godwin award van het jaar... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 11 april 2016 om 01:27. |
|
![]() |
![]() |