Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 12 april 2016, 12:54   #161
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht

ik begrijp het, het respecteren van de huidige, moderne Europese normen en waarden is een gevaar voor Europa.
Maar in een zekere zin hebben jij en Knuppel gelijk, ik leef liever in het huidige Europa, ondanks al haar gebreken, dan in het Europa die jullie wensen en waarvan jullie dromen.
Ik ken mijn geschiedenis namelijk.
Botst de islam dan niet met die Europese normen en waarden?

Website
Johan Bollen is offline  
Oud 12 april 2016, 17:33   #162
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
VVD-Kamerlid Sjoerd Potters was bijna klaar met een initiatief wetsvoorstel dat vervolging mogelijk maakt van religieuze organisaties die actief de democratie ondermijnen. Het kostte hem zijn woordvoerderschap.

Website
Johan Bollen is offline  
Oud 12 april 2016, 19:26   #163
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Botst de islam dan niet met die Europese normen en waarden?
Bepaalde strekkingen en interpretaties binnen de Islam, zeker en vast, ja. Wat niet betekent dat de meningen van Diego en Knuppel niet eveneens botsen met de Europese normen en waarden, hé.
En dat ik in beide gevallen niet wens dat zij zouden 'winnen'.
Oud 12 april 2016, 19:42   #164
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik steun dat niet, van waar haal jij dat?
Het enige dat ik steun zijn onze huidige, moderne normen en waarden. Jij steunt die niet.
Wie heeft een probleem, volgens jou?

O ja, de good old trick van slachtoffers erbij te betrekken.
Waarom zou ik hen iets moeten uitleggen, heb jij dan contact met hen opgenomen?

ik begrijp het, het respecteren van de huidige, moderne Europese normen en waarden is een gevaar voor Europa.
Maar in een zekere zin hebben jij en Knuppel gelijk, ik leef liever in het huidige Europa, ondanks al haar gebreken, dan in het Europa die jullie wensen en waarvan jullie dromen.
Ik ken mijn geschiedenis namelijk
.
2
Another Jack is offline  
Oud 12 april 2016, 20:24   #165
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bepaalde strekkingen en interpretaties binnen de Islam, zeker en vast, ja.
Vertel dan eens welke strekkingen binnen de islam de gelijkheid van niet-moslims voorstaat.

De islamitische UVRM al eens gelezen ?:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Univer..._mensenrechten
Citaat:
Wat niet betekent dat de meningen van Diego en Knuppel niet eveneens botsen met de Europese normen en waarden, hé.
Binnen de moslimwereld doet jouw mening alvast niets ter zake, gezien die van een ongelovige afkomstig is en dus haram.
Overtuig die dus eerst maar eens dat hun UVRM-versie botst met de Europese normen en waarden, maar je weet zelf goed genoeg dat je dan van ’n kale reis gaat thuis komen.
Citaat:
Geen kwestie van ‘winnen’, kwestie van de vrijheid te behouden die we hebben.
Oud 12 april 2016, 20:35   #166
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Vertel dan eens welke strekkingen binnen de islam de gelijkheid van niet-moslims voorstaat.

De islamitische UVRM al eens gelezen ?:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Univer..._mensenrechten

Binnen de moslimwereld doet jouw mening alvast niets ter zake, gezien die van een ongelovige afkomstig is en dus haram.
Overtuig die dus eerst maar eens dat hun UVRM-versie botst met de Europese normen en waarden, maar je weet zelf goed genoeg dat je dan van ’n kale reis gaat thuis komen.
Bij mijn weten woon ik nog steeds in België, waar de Belgische wetgeving van kracht is, met inbegrip van het EVRM.
Wat er in de Moslimlanden gebeurt, verandert daar niks aan. Dat hun UVRM-versie met onze normen en waarden (enfin, niet die van jou, hé, zij komen eerder overeen) botsen, zal mij dan ook een wordt wezen.

Citaat:
Geen kwestie van ‘winnen’, kwestie van de vrijheid te behouden die we hebben.
Logica blijft sterkste kant niet, hé. Onze vrijheid willen afschaffen om onze vrijheid te behouden. Je moet het maar kunnen.
Oud 12 april 2016, 20:46   #167
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken mijn geschiedenis namelijk.
Ja; ik ken die van Stalin en Lenin ook. Die maakten iedereen af of iedereen arm, dan is het niet discriminerend.
TV-verslaafde is offline  
Oud 12 april 2016, 22:02   #168
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Bij mijn weten woon ik nog steeds in België, waar de Belgische wetgeving van kracht is, met inbegrip van het EVRM.
Wat er in de Moslimlanden gebeurt, verandert daar niks aan. Dat hun UVRM-versie met onze normen en waarden (enfin, niet die van jou, hé, zij komen eerder overeen) botsen, zal mij dan ook een wordt wezen.

Logica blijft sterkste kant niet, hé. Onze vrijheid willen afschaffen om onze vrijheid te behouden. Je moet het maar kunnen.
Je 'verheven' praatjes zullen moslims alleszins niet beletten, om hier hùn waarden en normen door te drukken.

Verder doet je oikofobische mentaliteit me hier aan denken:

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...porteerd.dhtml
Oud 12 april 2016, 22:46   #169
Diego Raga

Standaard

Boodschap voor de Atilla's ea oikofobische gutmenschen, met een doorgeschoten beeldvorming mbt Europese waarden en normen en op termijn vooral geen graten zien in een opgedrongen Europese mosliminvasie:

Warning on 'UK Muslim ghettoes': Nation within a nation developing says former equalities watchdog

"British Muslims are becoming a nation within a nation, the former equalities watchdog warns today.

Trevor Phillips says many hold very different values from the rest of society and want to lead separate lives.

Most worryingly, those with separatist views are far more likely to support terrorism. The former head of the Equality and Human Rights Commission advocates the monitoring of ethnic minority populations on housing estates to stop them becoming ‘ghetto villages’.

He says schools may have to consider a 50 per cent limit on Muslim or other minority pupils to encourage social integration.

And he says disturbing survey findings point to a growing chasm between the attitudes of many British Muslims and their compatriots.

In a no-holds barred article for the Daily Mail ahead of a television documentary on Muslim attitudes in Britain, Mr Phillips also warns:
Extremist ideas have flourished while politicians claim ‘only a tiny minority hold dangerous views’;
An estimated 100,000 British Muslims admit having sympathy with suicide bombers fighting injustice;
Many believe it is divinely ordained that a woman should always obey her husband;
Large numbers ‘do not accept the values and behaviours that make Britain what it is’."

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...-watchdog.html

Alarm voor de multi-kul in het VK, net zoals in de rest van Europa, same shit, maar hey, degenen die hier al jaren op wijzen, d�*t zijn de boémannen en de ondergravers van Europese normen en waarden.
Begrijpen wie kan.

Maw, how low can you go, Atilla & co ?

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 12 april 2016 om 22:47.
Diego Raga is offline  
Oud 12 april 2016, 23:53   #170
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

kan toch zo zijn dat de blanken in west europa nu aan een 40jarige welvaartsziekte lijden en om hiervan te genezen hebben zij een grote economische depressie nodig van tenminste tien jaar, vol met moordende armoede, hongersnoden, en een zware devaluatie van de Euro.

zelfhatende blanken die flink honger lijden en dieper de put in getrapt worden gaan echt dan starten met hun eigen Arische Revolutie om een sterke Arische Fuhrer uit zijn wieg te halen en op de troon te zetten.

Dus de vraag is:
hoe zorg je voor echte harde, genadeloze hongerwinters in de veertigjarige rijke Europese Welvaartsstaten??

Revoluties draaien op de hongerklep.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 13 april 2016, 00:18   #171
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
kan toch zo zijn dat de blanken in west europa nu aan een 40jarige welvaartsziekte lijden en om hiervan te genezen hebben zij een grote economische depressie nodig van tenminste tien jaar, vol met moordende armoede, hongersnoden, en een zware devaluatie van de Euro.

zelfhatende blanken die flink honger lijden en dieper de put in getrapt worden gaan echt dan starten met hun eigen Arische Revolutie om een sterke Arische Fuhrer uit zijn wieg te halen en op de troon te zetten.

Dus de vraag is:
hoe zorg je voor echte harde, genadeloze hongerwinters in de veertigjarige rijke Europese Welvaartsstaten??

Revoluties draaien op de hongerklep.
Kan wel. Er moeten dan een paar ethische heilige huisjes vallen.

-We maken 6 miljard blanke klonen en we sturen die op Afrika af.
-We maken machines die de zwangerschap na kunnen bootsen en maken aan de lopende band mensen die sturen we dan allemaal op Afrika af.
-We steriliseren alle immigranten die hier binnenkomen.
-We mixen bepaalde genen om zo supersoldaten te kweken.
-We maken een robotleger.

TV-verslaafde is offline  
Oud 13 april 2016, 00:40   #172
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Kan wel. Er moeten dan een paar ethische heilige huisjes vallen.

-We maken 6 miljard blanke klonen en we sturen die op Afrika af.
-We maken machines die de zwangerschap na kunnen bootsen en maken aan de lopende band mensen die sturen we dan allemaal op Afrika af.
-We steriliseren alle immigranten die hier binnenkomen.
-We mixen bepaalde genen om zo supersoldaten te kweken.
-We maken een robotleger.
-We voeren een 1-kind politiek door.
-We geven geen kinderbijslag meer.
-Abortus is legaal.
-Alleenstaanden zijn vrijgesteld van belastingen.
-We maken anti-religie propaganda.

De opties zijn legio.

TV-verslaafde is offline  
Oud 13 april 2016, 06:13   #173
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je 'verheven' praatjes zullen moslims alleszins niet beletten, om hier hùn waarden en normen door te drukken.
Neen, inderdaad, ik ben dan ook maar een doodgewone burger.
Denk jij fat jouw praatjes iets zullen veranderen, misschien?

Citaat:
Verder doet je oikofobische mentaliteit me hier aan denken:

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...porteerd.dhtml
tiens, verwees JIJ niet naar de slachtoffers een paar posts geleden?
Oud 13 april 2016, 06:15   #174
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Boodschap voor de Atilla's ea oikofobische gutmenschen, met een doorgeschoten beeldvorming mbt Europese waarden en normen en op termijn vooral geen graten zien in een opgedrongen Europese mosliminvasie:

Warning on 'UK Muslim ghettoes': Nation within a nation developing says former equalities watchdog

"British Muslims are becoming a nation within a nation, the former equalities watchdog warns today.

Trevor Phillips says many hold very different values from the rest of society and want to lead separate lives.

Most worryingly, those with separatist views are far more likely to support terrorism. The former head of the Equality and Human Rights Commission advocates the monitoring of ethnic minority populations on housing estates to stop them becoming ‘ghetto villages’.

He says schools may have to consider a 50 per cent limit on Muslim or other minority pupils to encourage social integration.

And he says disturbing survey findings point to a growing chasm between the attitudes of many British Muslims and their compatriots.

In a no-holds barred article for the Daily Mail ahead of a television documentary on Muslim attitudes in Britain, Mr Phillips also warns:
Extremist ideas have flourished while politicians claim ‘only a tiny minority hold dangerous views’;
An estimated 100,000 British Muslims admit having sympathy with suicide bombers fighting injustice;
Many believe it is divinely ordained that a woman should always obey her husband;
Large numbers ‘do not accept the values and behaviours that make Britain what it is’."

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...-watchdog.html

Alarm voor de multi-kul in het VK, net zoals in de rest van Europa, same shit, maar hey, degenen die hier al jaren op wijzen, d�*t zijn de boémannen en de ondergravers van Europese normen en waarden.
Begrijpen wie kan.

Maw, how low can you go, Atilla & co ?
Je zou verbaasd kunnen zijn.
Oud 13 april 2016, 12:46   #175
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Neen, inderdaad, ik ben dan ook maar een doodgewone burger.
Denk jij fat jouw praatjes iets zullen veranderen, misschien?

tiens, verwees JIJ niet naar de slachtoffers een paar posts geleden?
Citaat:
Je zou verbaasd kunnen zijn.
De leukemie van je replys bevestigen de inhoud van m'n posts.
QED dus.
Oud 13 april 2016, 13:59   #176
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
De leukemie van je replys bevestigen de inhoud van m'n posts.
QED dus.
Zelf de inhoud van zijn berichten bevestigen...
Another Jack is offline  
Oud 13 april 2016, 14:35   #177
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het is de betrachting of natte droom van iedere 'rechtgeaarde' moslim dat hun gedachtengoed hier ook wordt toegepast. En dat zal u waarschijnlijk ook worst wezen zeker.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 13 april 2016 om 14:39.
Lukkas is offline  
Oud 13 april 2016, 15:03   #178
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
...

Extreem rechts is een ziekte.
Laten we een Главное управление исправительно-трудовых лагерей oprichten om de mensen die daaraan lijden te genezen

Misschien zou jij wel een goede kampbewaker zijn. Of ligt je ambitie eerder op het directieniveau?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Goelag
-> "Fight The Power!" (Public Enemy)
-> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro)

Laatst gewijzigd door djimi : 13 april 2016 om 15:03.
djimi is offline  
Oud 13 april 2016, 15:27   #179
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bepaalde strekkingen en interpretaties binnen de Islam, zeker en vast, ja. Wat niet betekent dat de meningen van Diego en Knuppel niet eveneens botsen met de Europese normen en waarden, hé.
De fundamenten van de Islam botsen met de Europese normen en waarden. De enige versie die niet botst, is de uitgeholde versie.
TheFourHorsemen is offline  
Oud 13 april 2016, 16:26   #180
Diego Raga

Standaard

Hier, nog zo'n staaltje negatie van Europese normen en waarden door..., kijk zelf maar, beste Atilla:

http://www.powned.tv/nieuws/binnenla..._met_hond.html

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be