![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#801 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#802 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Richtingen die geen of weinig toekomst bieden richt men , ter ontrading, best niet in op elke school. Een studierichting mag nooit verworden tot een soort van tewerkstellingsproject voor de leerkracht. |
|
|
|
|
|
|
#803 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat kan de bachelor één jaar centen verdienen, terwijl de master nog zit te studeren. Een jaar wedde: hoe rap haal je dat gemiddeld in ? Pak nu aan een verschil in wedde van 250 euro ? (ik heb geen idee hoeveel het verschil is ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#804 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Master in de wiskunde: 5 jaar studie Bruto loonverschil circa 400 euro Tijd nodig om die 2 jaar loonverlies (netto) in te halen : zowat de ganse loopbaan. Geen wonder dat er haast geen master wiskunde voor het onderwijs kiest. Kleuterjuf is schandalig veel betaald, master in de wiskunde schandalig weinig. Als men deze anomalie van het systeem niet wil inzien dan is het eigenlijk beter dat ik deze discussie stop. |
|
|
|
|
|
|
#805 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#806 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#807 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik moet bekennen dat Tante Terry me dan ook nooit onverschillig heeft gelaten |
|
|
|
|
|
|
#808 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zelfs die klanten kiezen zelf of ze een produkt kopen bij de ene werkgever of ergens anders. U haalt er die primaire behoeften plots bij, wat heeft dat ermee te maken? Die werkgever verkoopt bvb internetapparatuur. Dat is geen enkele primaire behoefte. |
|
|
|
|
|
|
#809 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alhoewel, zonder jarretels en netkousen? Ps : ik ken er ook die zeer goed zijn in het herkennen van merkkledij ,zelfs op een halve km afstand. |
|
|
|
|
|
|
#810 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#811 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#812 |
|
Banneling
|
Onderwijs, het is helpen een mens te ontwikkelen tot wat die wil en kan. Wat is er belangrijker in het leven ?
Al het onderwijspersoneel zou meer moeten verdienen. Waar het op aankomt is goed en gemotiveerd personeel te hebben. Al vanaf de peutertuin want de eerste jaren van mensenleven zouden het meest bepalend zijn. Met een redelijk goed inkomen en wat meer vrije tijd maar een onvoldoende selectie op oa motivatie of nog erger, met vriendjes politiek en nepotisme, ga je dat niet bereiken. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 16 april 2016 om 15:40. |
|
|
|
|
|
#813 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#814 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#815 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze nemen hun domicilie in de studentenstad en trekken leefloon en een studiebeurs. |
|
|
|
|
|
|
#816 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar goed, nog één keer dan. Via een nep solicitatie waar alle andere kandidaten al op voorhand kansloos waren. Zonder het te weten kwamen die daar het beste van zichzelf geven voor de Kartoffelen. |
|
|
|
|
|
|
#817 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat doen we dan????? Laten volgen? Beslissen i.p.v. de studenten? |
|
|
|
|
|
|
#818 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#819 |
|
Banneling
|
Geen idee. Ik wil er gewoon voor waarschuwen. Die laatste zin had ik wat aangepast om vlotter leesbaar te zijn maar nu staat er inderdaad niet echt wat ik bedoelde. Ik bedoelde dat niet als een vaststelling want ik redeneerde niet vanuit ervaring maar theoretisch.
|
|
|
|
|
|
#820 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|