![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#501 |
|
Banneling
|
@Fred
De persoonlijke beledigende toer opgaan is reactie nul en PA=>RD want anders kan ik dit draadje beter gewoon laten vallen als het dat is wat je wil. |
|
|
|
|
|
#502 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niets verplicht je die te beantwoorden. Ook dat is perfect toegelaten. |
|
|
|
|
|
|
#503 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als oningewijde in dat specifieke territorium geef ik daar niet graag commentaar over. Allez een poging omdat je het vraagt Heu ik weet niet wat zeggen Als ik niet behoeftig was zou ik geen geld geaccepteerd hebben Als ik behoeftig was zou ik mij wat hoerig gevoeld hebben Zoiets |
|
|
|
|
|
|
#504 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#505 |
|
Banneling
|
Aan Fred
I have had my fun |
|
|
|
|
|
#506 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De meeste mensen hebben geen enkele bron van plezier in hun beroepsleven .....maar in tegenstelling tot.....zelfs geen bron van plezier in hun portemonnee.
|
|
|
|
|
|
#507 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#508 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#509 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
[quote=eno2;8072210]
Citaat:
maar je wil natuurlijk de discussie verzieken Citaat:
het enige dat telt is de vrijwilligheid, al de rest is irrelevant nogmaals waarom mag een loodgieter zijn handen aanbieden (lichaam) voor geld maar een prostituee niet? waarom mag ik de handen van een loodgieter aankopen voor een uurtje maar de handen van een prostituee niet? |
||
|
|
|
|
|
#510 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 18 april 2016 om 15:09. |
||||
|
|
|
|
|
#511 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Diepste intimiteit ... als het kriebelt moet je sporten.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#512 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#513 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#514 |
|
Banneling
|
Je bent niet zo achterlijk om niet heel goed te weten (en te beheersen) dat persoonlijke aanvallen en beledigingen perfect in vragende vorm kunnen geredigeerd worden.
|
|
|
|
|
|
#515 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik heb die giften toen wel in 'n potje bewaard, voor in 't geval dat zij ooit eens kort bij kas zou komen te zitten, iets wat nooit gebeurd is, daar ze 'n jaartje of wat nadien op 'n gepensioneerde diamantair is gevallen die persé met haar wilde trouwen. Happy endings - vooral in d�*t wereldje - zijn eerder zeldzaam te noemen, maar dit was er toch wel eentje.
|
|
|
|
#516 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
verenigbare intimiteit en andere ongedefinieerde termen is verre van duidelijk. Citaat:
net hetzelfde als een hoer Citaat:
niet over dwang, misbruik, verkrachtingen,... gelieve de discussie niet opzettelijk te verzieken |
|||
|
|
|
|
|
#517 |
|
Banneling
|
@ Fred:
Denk je dat geen enkele hoer Nietzsche kenner is? Dan onderschat je er een paar. Mijn karaktermoord op Nietzsche staat op zichzelf en ik ga hem bewaren. Je weet nooit dat ik een van bovenstaande tegen het lijf loop... |
|
|
|
|
|
#518 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je hebt nog op geen enkel moment een ernstig argument gegeven behalve quasi religieus gemoraliseer waarom prostitutie op basis van vrijwilligheid slecht zou zijn en waarom een maatschappij daar via de strafwet zou moeten in gaan ordenen. En waar je al helemaal niet in slaagt is op een geloofwaardige manier je eigen drijfveer uit te leggen om hiertegen een kruistocht te voeren.. Flair praat over intimiteit en commerciële schendingen werken dan wel op de lachspieren (bedankt daarvoor overigens) Maar behalve wat vermaak levert dat niets op. Waar je overigens wel 100% in lukt is het vermijden van in te gaan in de motivatie van de fatsoensrakker die uiteraard de jaloezie is. Misschien wat illlustreren, dat kan al wel eens helpen bij hardnekkige gevallen. "... but it is not the heart that inspireth them-- but vengeance. And when they become subtle and cold, it is not spirit, but envy, that maketh them so. Their jealousy leadeth them also into thinkers' paths; and this is the sign of their jealousy--they always go too far: so that their fatigue hath at last to go to sleep on the snow. In all their lamentations soundeth vengeance, in all their eulogies is maleficence; and being judge seemeth to them bliss. But thus do I counsel you, my friends: distrust all in whom the impulse to punish is powerful! They are people of bad race and lineage; out of their countenances peer the hangman and the sleuth-hound. Distrust all those who talk much of their justice! Verily, in their souls not only honey is lacking. And when they call themselves 'the good and just,' forget not, that for them to be Pharisees, nothing is lacking but--power!" Thus Spake Zarathustra Wie weet, in plaats van te elucubreren over Nietzsche zijn onbestaande syfilis en bewust verkeerd gekozen stukken uit zijn werk kan er eindelijk eens ingegaan worden op het onderwerp zelf : jaloezie als motief van de fatsoensrakker. Ik begrijp dat het je moeilijk valt, maar probeer het misschien eens ? |
|
|
|
|
|
|
#519 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|